|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
Απάντηση: Πραγματικο περιστατικο!!!
μαμακια ...δεν εχουμε δει ποτε αεροπλανοφορο προσθαλασσομενο σε ακτη ... θα ηταν ωραια φωτο ...
|
#22
|
|||
|
|||
Απάντηση: Πραγματικο περιστατικο!!!
Πολυ μουφα μου φαίνεται αλλα τεσπα...
Να και ένα πραγματικό... Φθινόπωρο του '88 παραμονες απολύσεως απο το πολ ναυτικο και το ΑΓ ΡΟΔΟΣ (GAZI ακομα περιμένω) ολα τα αρματαγωγα εφυγαν για μια ακομα ασκηση.Ο ΔΠΑ διοικητης πλοιων αποβ. αποφασισε να μας κανει τη ζωη κολαση αφου αποφασισε να διοικησει-επιτηρησει απο το δικο μας πλοίο.Αυτο σήμαινε ότι το πλοιο έπρεπε να είναι κατακαθαρο ακόμα και οταν δεν χρειαζοταν να είναι.Οσο ποιο κοντα είσουν στο ΔΠΑ τοσο πιο καθαρος έπρεπε να είσαι,και σαν ΗΝΡΕ (χειριστής επισκευαστης Ρανταρ) στην Ανω γεφυρα έπρεπε να είμουν άψογος. Την 4η απο τις 5 μερες τής κολάσεως ο ΔΠΑ δήλωσε ικανοποιημένος για την αποδοση του πληρώματος (που είχε εξαντλησει ολο το νεφτι του μηχανοστασιου στον πισινο του ) και διέταξε επιστροφή στό μαντρι, (Σαλαμίνα) για τις κυρίες. Το βραδάκι ,μετά το φαγητό,ειπε να να παει μεχρι τη γεφυρα για τσιγαρακι,και ανεβηκε αθορύβως με τρόπο πού γνωρίζουν μόνο οί υψηλόβαθμοι,νομιζω δεν θέλει ανάλυση μαντραχαλάδες ) Μιας και απολυόμουν είχα παρει και τους άλλους ΗΝΡΕ της επιστασίας και αδειαζαμε σε μια καβαντζα ενα μπουκάλι ,μπορει και περισσότερα προς τιμήν μου,μιας και εφευγα με το που πιάναμε ντοκο.Στο πόστο μου είχα βαλει το ΝΕΟ για να μαθαίνει. Αντιθετα με ότι νομίζετε ,το ρανταρ ήταν του 50 και αφου έβαζες το κεφαλι σου σε ένα "χωνι" για να δεις την οθονη του ρανταρ,με μολυβι χαρτι και 2 3 τυπους υπολόγιζες τις συντεταγμενες,πρωτογονα πραγματα δηλαδη. Παλια καραβανα ομως ο ΔΠΑ μεριαζει το ΝΕΟ διαλεγει ένα στοχο βαζωντας το κεφαλι στο χωνι και διατασει να του πουν πορεια και ταχύτητα. Ο ΝΕΟΣ τρεμάμενος του τα λέει και εκνευρισμενος ο ΔΠΑ βλέπει μετα απο 10 λεπτα το "στοχο" να μενει ακίνητος στή θέση του,μια βραχονησίδα Εκνευρισμένος κοιτάει τον Υπαρχο,που οταν έμαθε οτι ο ΔΠΑ ειναι στη γεφυρα,ανέβηκε βολίδα,και φεύγει για την καμπίνα του. Ο υπαρχος νοιώθωντας μια καριέρα να καταστρέφεται,ρωταει αφρίζοντας,πού είναι ο ΑΛΛΟΣ και γιατι αφήσανε το νέο? Εεεε ....απολυεται αύριο και... γκλούπ 20 μέρες όλοι οι ΗΝΡΕ από μένα ,θα στα φτιάξω εγω τα καθίκια... Ο οπλονόμος περιχαρής αφου ουδέποτε είχε φιλικες σχεσεις με το ανθρωπινο είδος ,εσπευσε να ενημερώσει στην καβάτζα. Στο εμβροντητο,σαστισμενο καί ανήσυχο ύφος μου (25 μήνες ατελειωτης θητείας ήταν αυτοί) είπε σαρδώνεια,μην ανησυχείς ,εσυ απολύεσαι κανονικά,την ποινή σου θα την μοιραστούν οί άλλοι για να έχουν να σε θυμούνται... Last edited by ekatontarxos; 07-02-2010 at 12:37. |
#23
|
|||
|
|||
Απάντηση: Πραγματικο περιστατικο!!!
Απόσπασμα:
Και δε χρησιμοποιούσες μολύβι και χαρτί, αλλά υαλογράφο και διπαράλληλο, εκτός και αν ήξερες αβάκεια, οπότε ήσουν πολύ advanced user! |
#24
|
|||
|
|||
Απάντηση: Πραγματικο περιστατικο!!!
Εχω ξεκουτιανει φιλε μου,ηταν μια στριφνη διαδικασια με μολυβι χαρτι και κομπιουτερακι,δεν συζηταμε για ακριβεια,το πλοίο άλλωστε είχε 2 ρανταρ και το ένα δεν το αναβαμε ποτε για να μην χαλάσει,εσυ χρυσό μου πού ξερεις απ αυτά;
Α κατάλαβα ,οχι εμείς παίρναμε 2 διοπτεύσεις για να βγάλουμε αποτέλεσμα,τι ψάχνεις άλλωστε,αν και στο χώρο τον υπολογιστών,τα κοιτω περιφρονητικα μπροστα σε ένα garmin χειρος... Last edited by ekatontarxos; 07-02-2010 at 16:26. |
#25
|
|||
|
|||
Απάντηση: Πραγματικο περιστατικο!!!
Μιλαμε .........ΕΛΟΙΩΣΑ!!!!!!!
|
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|