GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 26-02-2009, 09:53
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: THROTTLE BODDIES Η' ΣΤΑ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ INJECTION!!

Κοίτα να δεις που το έκανα με τον δύσκολο τρόπο ενώ υπάρχει έτυμη λύση
Εύγε φίλε μου σε ευχαριστώ :sm5:

Βέβαια εγώ έκανα μια άλλη πατάτα ...για να μην μείνει το RT μου μέσα καθόλου αγόρασα δύο σώματα μεταχ. τα επισκεύασα και όταν ήρθε η ώρα να τα αλλάξω με έκπληξη ανακάλυψα πως ναι μεν είναι από 1100 αλλά είναι από τον 8/96 και μετά όπου το μοντέλο αλλάζει και είναι με της δύο ντύζες παρά με της τέσσερις που έχει το αριστερό σώμα μου που είναι πριν τον 8/96
Και τώρα τι κάνω ? απλά αγοράζω το σετ ντύζες από το επόμενο μοντέλο και έτσι θα είναι πιο εύκολο να συγχρονίσω με τα μανόμετρα γιατί θα έχω μόνο δύο ντύζες παρά τέσσερις
Ουδέν κακό αμυγές κακού
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 26-02-2009, 12:40
LEADER Ο/Η LEADER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΤΟΥΜΠΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 169
Προεπιλογή Απάντηση: THROTTLE BODDIES Η' ΣΤΑ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ INJECTION!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοίτα να δεις που το έκανα με τον δύσκολο τρόπο ενώ υπάρχει έτυμη λύση
Εύγε φίλε μου σε ευχαριστώ :sm5:

Βέβαια εγώ έκανα μια άλλη πατάτα ...για να μην μείνει το RT μου μέσα καθόλου αγόρασα δύο σώματα μεταχ. τα επισκεύασα και όταν ήρθε η ώρα να τα αλλάξω με έκπληξη ανακάλυψα πως ναι μεν είναι από 1100 αλλά είναι από τον 8/96 και μετά όπου το μοντέλο αλλάζει και είναι με της δύο ντύζες παρά με της τέσσερις που έχει το αριστερό σώμα μου που είναι πριν τον 8/96
Και τώρα τι κάνω ? απλά αγοράζω το σετ ντύζες από το επόμενο μοντέλο και έτσι θα είναι πιο εύκολο να συγχρονίσω με τα μανόμετρα γιατί θα έχω μόνο δύο ντύζες παρά τέσσερις
Ουδέν κακό αμυγές κακού


Γιαυτο υπαρχουν τα forum για να ανταλασουμε ιδεες και αποψεις και να
βοηθαμε οσο μπορουμε στο προβλημα του καθε συναδελφου-μοτοσηκλετιστη.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 26-02-2009, 13:39
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: THROTTLE BODDIES Η' ΣΤΑ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ INJECTION!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοίτα να δεις που το έκανα με τον δύσκολο τρόπο ενώ υπάρχει έτυμη λύση
Εύγε φίλε μου σε ευχαριστώ :sm5:

Βέβαια εγώ έκανα μια άλλη πατάτα ...για να μην μείνει το RT μου μέσα καθόλου αγόρασα δύο σώματα μεταχ. τα επισκεύασα και όταν ήρθε η ώρα να τα αλλάξω με έκπληξη ανακάλυψα πως ναι μεν είναι από 1100 αλλά είναι από τον 8/96 και μετά όπου το μοντέλο αλλάζει και είναι με της δύο ντύζες παρά με της τέσσερις που έχει το αριστερό σώμα μου που είναι πριν τον 8/96
Και τώρα τι κάνω ? απλά αγοράζω το σετ ντύζες από το επόμενο μοντέλο και έτσι θα είναι πιο εύκολο να συγχρονίσω με τα μανόμετρα γιατί θα έχω μόνο δύο ντύζες παρά τέσσερις
Ουδέν κακό αμυγές κακού
Εννοείς με τις 2 ντίζες γκαζιού?? Γιατί μετά την ημ/νια που λες το 1100 αλλάζει σε κάποια πράγματα και αλλάζει και στο ότι έχει 2 ντίζες γκαζιού. Στην παρακάτω φωτό από το σερβις που έκανα έχω βάλει σε κύκλο τις 2 ντίζες και το κουτάκι το διαφορετικό που ισχύει από τα μοντέλα 6/96 και έπειτα


Αλλά δεν νομίζω να παίζει αυτό κάποιο ρόλο στα bring. Δεν ξέρω κιόλας 100% αλλά έτσι πιστεύω. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 26-02-2009, 14:11
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: THROTTLE BODDIES Η' ΣΤΑ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ INJECTION!!

Ακριβός αυτό εννοώ Κωστή για αυτό τον λόγο αγόρασα το σετ ντύζες και τον διακλαδωτή αυτόν που έχω στον κύκλο
Attached Images
File Type: jpg dsc00100123.jpg (58.7 KB, 20 views)
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 26-02-2009, 14:30
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: THROTTLE BODDIES Η' ΣΤΑ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ INJECTION!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακριβός αυτό εννοώ Κωστή για αυτό τον λόγο αγόρασα το σετ ντύζες και τον διακλαδωτή αυτόν που έχω στον κύκλο
Οπότε εσύ πήρες και τον διακλαδωτή.
Η Ντίζα πριν το 96 είναι μονή και διακλαδώνει ``μέσα`` της και πάει στον άλλον κύκινδρο.
Αχ αν διάβαζες ένα θέμα μου περί σέρβις 1100 (βέβαια δεν είναι σε αυτό το F) θα το έβλεπες. Είχα κάνει εκεί θέμα στο σέρβις, για τις ντίζες και τις χρονολογίες και πως διαφέρουν. Τεσπα.. απλά να κάποια ευρω παραπάνω έφυγαν τώρα.
Και να προσέξεις κάτι φίλε μου. Όταν τοποθετήσεις τον διακλαδωτή και τις ντίζες. να έχουν έτσι αέρα, να μην ακουμπούν κάπου, γιατί κάνει μια γωνία εκει το εξωτερικό της ντίζας (περισσότερο στον δεξιό κύλινδρο όπως είσαι πάνω στην μοτο) και ακουμπάει άγαρμπα η ντίζα εκεί στο άνοιγμα του γκαζιού, και φθείρετε και κόβετε. Δηλ. ανοιγοκλείνοντας το γκάζι αγγίζει η ντίζα στο σταθερό εξωτερικό ρεγουλατόρο και φθείρετε και κόβετε. Βάλε και λίγο γρασάκι εκεί κάθε τόσο.
Τα λέμε παιδιά και χαίρομαι που ανταλλάσουμε απόψεις...
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 26-02-2009, 14:49
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: THROTTLE BODDIES Η' ΣΤΑ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ INJECTION!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 Εμφάνιση μηνυμάτων
Οπότε εσύ πήρες και τον διακλαδωτή.
Η Ντίζα πριν το 96 είναι μονή και διακλαδώνει ``μέσα`` της και πάει στον άλλον κύκινδρο.
Αχ αν διάβαζες ένα θέμα μου περί σέρβις 1100 (βέβαια δεν είναι σε αυτό το F) θα το έβλεπες. Είχα κάνει εκεί θέμα στο σέρβις, για τις ντίζες και τις χρονολογίες και πως διαφέρουν. Τεσπα.. απλά να κάποια ευρω παραπάνω έφυγαν τώρα.
Και να προσέξεις κάτι φίλε μου. Όταν τοποθετήσεις τον διακλαδωτή και τις ντίζες. να έχουν έτσι αέρα, να μην ακουμπούν κάπου, γιατί κάνει μια γωνία εκει το εξωτερικό της ντίζας (περισσότερο στον δεξιό κύλινδρο όπως είσαι πάνω στην μοτο) και ακουμπάει άγαρμπα η ντίζα εκεί στο άνοιγμα του γκαζιού, και φθείρετε και κόβετε. Δηλ. ανοιγοκλείνοντας το γκάζι αγγίζει η ντίζα στο σταθερό εξωτερικό ρεγουλατόρο και φθείρετε και κόβετε. Βάλε και λίγο γρασάκι εκεί κάθε τόσο.
Τα λέμε παιδιά και χαίρομαι που ανταλλάσουμε απόψεις...
Φαντάζομαι Ξέρεις τι έγινε στο άλλο F πράγμα που δεν θέλω να θυμάμαι και αρνούμαι να "μπω" μέσα έστω και σαν επισκέπτης
Ωραίες και χρησιμότατες η συμβουλές σου της τύπωσα σε ευχαριστώ πολύ


ΑΑΑ η SKF Hellas τα φέρνει τα DU μόνο που τα λέει dry sliding bushings
Reply With Quote
Απάντηση

Tags
bmw, bmw moto, bmwmoto, forum, forumgs, gs forum, gs_gs, gsbmw, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΟΠΑΝΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ daskalos Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες 9 20-01-2009 22:01


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:47.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!