![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Σημ 1. Κε Κωστα (GS maniac) βλέπεις ποσο τυχερός εισαι μεσα στα 75000κμ σου??? ![]() ![]() ![]() Σημ 2. Αχρειαστος να ειναι αλλα μαλλον πρέπει να παρω εργαλειοφορο το Σ/Κ στο Ταιναρο!!!!! ![]() ![]() Σημ 3. φιλε ''abalerno'' αν εισαι οπαδος του ''λαδια καθε 12000 και σερβις καθε 24000-42000 (Yamaha)'' και αν σου δημιουργουν αγχος και στενοχωρια τα τερτιπια της GS η λυση ειναι δωσε την να ξεμπερδευεις!! Ομως οτι και να παρεις Varadero, Vstrom, tiger, Tenere 1200 η αισθηση και τα φρενα της GS ισως και να σου λήψουν!! Για το Varadero π.χ. αν δεν βαλεις τουλαχιστον ενα σετ ελατηρια στις αναρτησεις εμπρος-πισω τοτε θα πρέπει να εισαι πολυ χεράς για να στριψεις πραγματικα γρηγορα!!!! Οχι οτι τα άλλα δεν ειναι καλα και δεν εχουν κορυφαια αισθηση και φρενα αλλα το GS όπως και να το κανουμε ειναι 1-2 σκαλια παραπανω σε αυτά τα δύο!! Στο λεω εγω που αν διαβασεις τα ποστ μου και τις κριτικες μου στην Γερμανιδα θα καταλαβεις.....!!!!! ![]() Last edited by GeorgeP; 19-04-2010 at 13:12. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
κοντοχωριανος με τον μητσοτακη;;;;;;;;
![]() ![]() ![]() ![]() περα απο την πλακα,οσο τα GS παρουσιαζουν προβληματακια,αλλο τοσο παρουσιαζουν ολες οι εταιρειες... ![]() με την διαφορα,οτι στην BMW καβαλας πραγματικο εργαλειο ευχαριστησης και ηδονης,ενω στα αλλα...... ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Όλοι οπαδοί του "βάζω βενζίνη-λάδια και τέλος" είμαστε αλλά δυστυχώς δεν μας κάθεται με τα ευρωπαικά! Είπαμε JAPAN! Τώρα τί να κάνω?? Να το αφήσω να "κοπανάει" και δεν τρέχει τίποτα ή θα πάρω και το σασμάν στο χέρι μετά?? Έστω οτι είναι ο άξονας μπισντιρεκ πρέπει το GS να ανοιχτεί άμεσα ή με πέρνει να το αφήσω μέχρι την αλλαγή του δίσκου?? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ενω στα υπόλοιπα για να αλλαξεις μια τσιμουχα στεγανοποιησης στο εμπρος γραναζι κινησης παιρνεις ΟΛΟΝ τον κινητηρα στο χερι, τον κανεις βιδες δηλαδη!!! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αν αντεχεις τα τερτιπια των ευρωπαιων κατσε εκει που εισαι!! Εγω προσωπικα δεν τα αντεχω, αν τα αντεχα θα ειχα παραμεινει στην BMW, γιατι αν και το Βαραντερο θελει π.χ. αναρτησεις και σωστες γραμμες για να παει γρηγορα ενω οι ΟΛΟΙ οι ευρωπαιοι σε αυτην την κατηγορια μοτοσυκλετων φορανε τα καλυτερα απο ''μαμα'' και στριβουν/φρεναρουν αρκετα καλυτερα απο τον Ιαπωνα εντουτοις αυτη η αξιοπιστια που εχει ο δευτερος ειναι ασυναγωνιστη!!! Σημ. αυτο το ''ολα σπανε και όλα χαλανε'' φυσικα και δεν με βρισκει συμφωνο, όπως και εσενα φανταζομαι αλλα και όλους οσους περασαν απο γιαπωνεζικα!!! Το 100% γιαπωνεζικο θα χαλασει σε σπανιες περιπτωσεις μεχρις και ποτέ (Αφρικα τουιν, Τρανσαλπ, VFR, VTR κ.λ.π. να μην παω πιο πισω) ενω ο ευρωπαιος απαιτει ενασχοληση με το αντικειμενο του΄πόθου σου συνεχως και καθημερινως!!! Τα ντεμί Γιαπωνεζικα π.χ. Βαραντερο made in Spain απο 2002 μεχρι 2009 και τωρα Made in Italy ειναι άααααααλλη ιστορια!! Αλλα κι αυτα βγαζουν 1-2 προβληματα (ιμμομπιλαιζερ και ανορθωτες στα ανευ ABS μοντελα το δευτερο, αλλα και μπαταριες σε μερικα) τα οποια ομως ειναι κοινα σε ολη την σειρα των μοντέλων!! Πολυ σπανια να χαλασει κατι άλλο εκτος κι αν εισαι συγγενης του.......Μητσοτακη!!! Last edited by GeorgeP; 21-04-2010 at 09:16. |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Θόρυβος απο αντλία βενζίνης σε R1150 GS | dimalx | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 06-05-2010 13:25 |
Καλημέρα σε όλους από Πειραιά. | Translatoras | Καλώς ήλθατε | 21 | 02-03-2010 09:37 |
Άλλος από 950 σε 1200 ? Χωματοσυζήτηση! | ikaros-gs | Γενικά - Αναβάτης | 6 | 26-02-2010 14:42 |
ενδειξη δείκτη βενζινης σε 1200gs/2008! | FANISGS | Τεχνικά θέματα διάφορα | 7 | 12-10-2009 22:21 |
Κράνος Μοτοσικλέτας Θόρυβος !!!!!!!!!! | riko46 | Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης | 12 | 25-04-2009 12:30 |