GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #13  
Παλιό 08-08-2010, 19:19
kotskofi Ο/Η kotskofi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R 1150 GS
Μηνύματα: 231
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται λόγος για την αντοχή του δίσκου του συμπλέκτη απ’ την στιγμή που δεν είναι η αιτία της βλάβης (πατινάρισμα) ,δηλαδή δεν έχουμε αξιόλογη φθορά του δίσκου αλλά αστοχία ρουλεμάν.
Η αντοχή κάθε συστήματος έχει σχέση ,κυρίως, με την χρήση . (ασχέτως μονού η πολλαπλού ,υγρού η ξηρού)
Η πρόταση του μάστορα για την συνολική αντικατάσταση συμπλέκτη (πλατό, χτένι) είναι τουλάχιστον περίεργη. Φίλε έχεις πάρει τη μηχανή καινούρια ; Ο τρόπος που οδηγείς καταπονεί ιδιαίτερα τον συμπλέκτη (σούζες, burn out, δύσβατα εκτός δρόμου κομμάτια) ;
Πήρα την μηχανή μτχ τον Νοέμβριο με 37700 χλμ και τώρα έχει 56000. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, καθότι μάστορας, είχε αλλάξει ο ίδιος δίσκο στις 30000 περίπου, λόγω μιας διαρροής στο κυλινδράκι του συμπλέκτη, οπότε και είχε ποτίσει ο δίσκος και χρειαζόταν αλλαγή. Στο συνεργείο μου προτείναν την αλλαγή όλου του σετ, γιατί και το πλατό είχε μια φθορά-"πατούρα" και δεν εφάπτεται ομοιόμορφα στον δίσκο. Μάλιστα πριν 9000 χλμ άλλαξα και βολάν, γιατί η μίζα δεν στηριζόταν σωστά λόγω χαλασμένου σπειρώματος, και το γρανάζι της δεν κόμπλαρε σωστά με το βολάν, με αποτέλεσμα να το έχει "φάει". Την Παρασκευή πήγα συνεργείο, όπου και την είδα φύλλο και φτερό. Ο μάστορας μου είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί και ο άξονας, ο οποίος είχε εμφανή φθορά από την τσιμούχα, και ότι αν μείνει έτσι, η τσιμούχα δεν θα μπορεί να στεγανώσει σωστά, με αποτέλεσμα να έχω ξανά διαρροή κτλ...Το κοστούμι θα βγεί τσουχτερό.. Όσο για τον τρόπο οδήγησης, είναι τουριστικός, χωρίς ταρζανιές, ενώ έχω και κάνει και χώμα 2-3 φορές σε δύσκολες διαδρομές.
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Βοήθεια !! Η ¨Μπεμπέ" αρρώστησε !!! frits Τεχνικά θέματα διάφορα 37 25-10-2013 15:34
Οδική Βοήθεια ADAC. Arkas Απαραίτητα έγγραφα 266 23-07-2013 23:25
Βοήθεια για βλάβη ABS Capitain Τεχνικά θέματα διάφορα 11 01-06-2010 16:20
Βοήθεια για r 1150 gs... kotskofi Γενικά - Μοτοσυκλέτα 13 27-11-2009 10:10
Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!! riko46 Άλλες εταιρίες 7 06-10-2009 00:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:41.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!