GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #231  
Παλιό 17-09-2010, 23:20
tsompanis Ο/Η tsompanis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ioannina
Μηνύματα: 3,084
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
για εξωλεμβιες λεμε κωστα μου.....
οι εσω-εξω ειναι αλλη υποθεση...


ναι...αλλά μετά τις εξωλέμβιες,θα φτάσει και στις έσω-έξω το θέμα..έτσι δεν είναι??

αμέρικαν μπαρ το κάναμε
Reply With Quote
  #232  
Παλιό 17-09-2010, 23:21
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
.
Το 83 τελειωσα το τεχνικο λυκειο Δραπετσωνας σαν μηχανολογος βιομηχανικων εγκαταστασεων και ενα χρονο μετα τελειωσα και την Ωμεγα σαν μηχανοσυνθετης αεροσκαφων.
Καρκαλά ειχες Δ/ντη?


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
.
Εχω 1.5 χρονο προυπηρεσια στα Φαντομ σαν βοηθος υπολογου και 6 μηνες σαν υπολογος.
Αυτο δεν λεει τιποτε αν δεν λυσεις κινητηρα στα εξ ων συνετεθη μονος σου!!! Αυτα καναμε εμεις στην Αγγλια στην οποια με εστειλε η Ωμεγα το 1979-80!!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
.
Σαν συναδελφος που εισαι ,για πες μου καθε ποτε αλλαζουμε λαδια σε ενα κινητηρα?
ασχετο!!!!!!!!!!!
Δεν ειναι μια η παραμτρος αλλα πολλες!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
.
Το οτι γυρναω και εγω εδω,στο λεω για να προσεχεις τι γραφεις.....
Δεν θελω να εκτειθεσε...
Μανο μου σε εσενα δεν εκτιθομαι!!! Με ξερεις και απο αλλου, απο αλλα φορουμς οτι, οτι λεω το αποδυκνιω και δεν μιλαω στον αερα!!!!!!!!!!




Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Δες εδω ο J79 του Phantom.
Που ειναι τα 30 ρουλεμαν?
Google Image Result for http://paulcegelski.com/J79/images/C...sorSection.gif[/QUOTE
διαβασε (δεξια στηλη)
http://www.exxonmobil.com/lubes/exxonmobil/emal/files/TTopic13_JetEng1.pdf
http://www.exxonmobil.com/lubes/exxonmobil/emal/files/TTopic14_JetEng2.pdf

εσυ συναδελφε που ησουν και υπολογος πιστευεις οτι ενας κινητηρας σαν τον εικονιζομενο με αξονες και αξονακια γυρναει ανευ ρουλεμαν και κουζινετα???

Σου ξαναλεω μην μπερδευεις τους κινητηρες τζετ μεταξυ τους, υπαρχουν 5-6 ειδη τα οποια ονομασα σε προηγουμενο ποστ!!

Τελος δεν θα αναλυσω εδω την τεχνολογια κινητηρων τζετ δεν ειναι αυτος ο σκοπος του νηματος!!!!!!!!
Attached Images
File Type: jpg GENERAL ELEKTRIC J85 a turbojet engine.jpg (21.8 KB, 9 views)
Reply With Quote
  #233  
Παλιό 17-09-2010, 23:23
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Τελος δεν θα αναλυσω εδω την τεχνολογια κινητηρων τζετ δεν ειναι αυτος ο σκοπος του νηματος!!!!!!!!
μεσα στο θεμα θα εισαι......
Reply With Quote
  #234  
Παλιό 17-09-2010, 23:39
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Καρκαλά ειχες Δ/ντη?
Ναι και εργαστηρια καναμε Νεα Σμυρνη.
Που τον θυμηθηκες τον Βρυκολακα.....
Θυμασε τον Σιοτροπο με το logo του?THINK....!!!
Ειχαμε και μια Αγγλικου,αναστεναξα μολις την ειδα...



Αυτο δεν λεει τιποτε αν δεν λυσεις κινητηρα στα εξ ων συνετεθη μονος σου!!! Αυτα καναμε εμεις στην Αγγλια στην οποια με εστειλε η Ωμεγα το 1979-80!!!!!!!!
Βρε Γιωργη,υπολογος ημουνα στην γραμμη πτησεων,τι δουλεια ειχα με το overhawl του κινητηρα?
Αυτα δεν γινοταν ΟΥΤΕ στην ΜΣΒ,αλλα μονο στην ΕΑΒ..
Η ΜΣΒ εκανε μονο τακτικο ελεγχο στον κινητηρα μετα απο ορισμενες ωρες.
Λυσε δεσε ολικο μονο η ΕΑΒ.


ασχετο!!!!!!!!!!!
Δεν ειναι μια η παραμτρος αλλα πολλες!
Δεν ειναι ασχετο,σχετικο ειναι.
Ο κινητηρας επειδη εχει καταναλωση λαδιου,μονο συμπληρωνεις.
Αρπάς την λαδιερα κοτσαρεις τις 2 σωληνες(παροχη-επιστροφη)και τρομπαρεις μεχρι να δακρυσει η επιστροφη.


Μανο μου σε εσενα δεν εκτιθομαι!!! Με ξερεις και απο αλλου, απο αλλα φορουμς οτι, οτι λεω το αποδυκνιω και δεν μιλαω στον αερα!!!!!!!!!!


Right mate.......



διαβασε (δεξια στηλη)
http://www.exxonmobil.com/lubes/exxonmobil/emal/files/TTopic13_JetEng1.pdf
http://www.exxonmobil.com/lubes/exxonmobil/emal/files/TTopic14_JetEng2.pdf

εσυ συναδελφε που ησουν και υπολογος πιστευεις οτι ενας κινητηρας σαν τον εικονιζομενο με αξονες και αξονακια γυρναει ανευ ρουλεμαν και κουζινετα???
Ναι,αλλα οχι 30...!!!
Σου ξαναλεω μην μπερδευεις τους κινητηρες τζετ μεταξυ τους, υπαρχουν 5-6 ειδη τα οποια ονομασα σε προηγουμενο ποστ!!
Ειδικα οι φυγοκεντρικοι εχουν μονο 2
Τελος δεν θα αναλυσω εδω την τεχνολογια κινητηρων τζετ δεν ειναι αυτος ο σκοπος του νηματος!!!!!!!!
Οκ τοτε ραντεβου στο AviationLive - Index
Το nick μου ειναι Blitzkrieg
Αυτα.




Last edited by manosamos; 17-09-2010 at 23:41.
Reply With Quote
  #235  
Παλιό 18-09-2010, 00:37
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Michael Chatzilias Εμφάνιση μηνυμάτων
...(και έχω μάθει αρκετά διαβάζοντάς σας),...
Μη το δένεις κόμπο, γιατί γράφονται ένα σωρό ανακρίβειες (μπαρούφες κοινώς), αλλά ποιος έχει την όρεξη να κάθεται να τα ξηγάει και να τους τα λέει...
Reply With Quote
  #236  
Παλιό 18-09-2010, 01:25
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτα.

ασχετο!!!!!!!!!!!
Δεν ειναι μια η παραμτρος αλλα πολλες!
Δεν ειναι ασχετο,σχετικο ειναι.
Ο κινητηρας επειδη εχει καταναλωση λαδιου,μονο συμπληρωνεις.
Αρπάς την λαδιερα κοτσαρεις τις 2 σωληνες(παροχη-επιστροφη)και τρομπαρεις μεχρι να δακρυσει η επιστροφη.

Καλα το καταλαβα οτι η BMW εχει εισαγει τεχνολογια αεροσκαφων στις μοτοσικλετες της....
Reply With Quote
  #237  
Παλιό 18-09-2010, 02:55
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!






Δινω 1.000.000 σε οποιον βρει φωτο του vara μετα το ξεκολλημα...
Reply With Quote
  #238  
Παλιό 18-09-2010, 04:04
jmar Ο/Η jmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
Μηνύματα: 4,932
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Μη το δένεις κόμπο, γιατί γράφονται ένα σωρό ανακρίβειες (μπαρούφες κοινώς), αλλά ποιος έχει την όρεξη να κάθεται να τα ξηγάει και να τους τα λέει...

Reply With Quote
  #239  
Παλιό 18-09-2010, 04:48
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Εδώ βλέπουμε τι είχε η Honda και με τι το αντικατέστησε…
Μεταξύ τους παρεμβάλλεται η μότο (R1100GS) που (ανεπιτυχώς) προσπάθησε να ξεπεράσει η Honda με το vara (το Africa είναι καλύτερο του 1100 στο χώμα και χειρότερο στην άσφαλτο ..το vara είναι χειρότερο παντού!)

-Εδώ βλέπουμε την αξία της μεγάλης παρέας εάν κάνουμε ακακία με μότο 260+ κιλων


-Αααααα και επί του θέματος …κανένα σπάσιμο δεν έχει αποδοθεί σε αστοχία* (κακή κατασκευή-χύτευση) πολύ περισσότερο δεν υπάρχει θέμα κακής σχεδίασης. Το εάν θα έπρεπε το adv ,λόγο βάρους, να έχει ψαλίδι μεγέθους HP2 για να αντέχει ρυθμούς με 120 klm/h εκτός δρόμου (εκτός δρόμου = όχι σε δρόμο, ούτε χωμάτινο ) συζητείται…


-Και σε ιαπωνικές κατασκευές έχουν υπάρξει κατασκευαστικές αστοχίες (π.χ. φυσαλίδα σε κάρτερ) και σχεδίασης( πλαισίων που έσπαγαν) .



*Για να αποδειχτεί αυτό χρειάζεται εξέταση του σπασμένου μετάλλου σε ειδικά εργαστήρια και δεν γνωρίζω να έχει γίνει κάτι τέτοιο.. h επίσημη παραδοχή και ανάκληση
(έστω τεχνική οδηγία) σε παρτίδα παραγωγής από το εργοστάσιο … κάτι που επίσης δεν γνωρίζω να έχει γίνει.


-Υ.Γ. Γιώργο (GeorgeP) έχεις βαλθεί να με ξεκάνεις ? αφού με έχεις καραφλιάσει προ καιρού τώρα μου ‘ριξες μπουνιά στο μάτι … ωωωχ ..αμάν ..τι ‘ναι τούτα..?

-Θερμοδυναμικη αποδοση λεγεται!! οσο καλυτερη ειναι η μετατροπη της παραγομενης θερμοκρασιας σε εργο τοσο περισσοτερη δυναμη θα παρεις!!!!
Απο τα 100 ζητημα ειναι να μεινουν τα 70!!!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος!!
-Ισως ετσι καταλαβεις γιατι τα Τανκς ειναι και αυτα υδροψυκτα!!!

-Για πες μου τωρα κι εσυ , εν δευτεροις, μεταξυ δυο πανομοιοτυπων κινητηρων, ιδιων κυβικων, ιδιας διαταξης, ιδιας αρχιτεκτονικης......ΠΑΝΟΜΙΟΤΥΠΟΙ.......με μια διαφορα ομως, ο ενας αεροψυκτος και ο αλλος υδροψυκτος......ποιος θα εχει δυνατοτητες για αυξημενη ιπποδυναμη/ροπη??


-Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος

Reply With Quote
  #240  
Παλιό 18-09-2010, 09:42
tsompanis Ο/Η tsompanis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ioannina
Μηνύματα: 3,084
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων


YouTube - Honda Varadero. Stuck in mud.



Δινω 1.000.000 σε οποιον βρει φωτο του vara μετα το ξεκολλημα...


κατα πρώτον όλοι παρατηρήσατε ότι πρόκειται για bmwδάκηδες και κτμάκηδες που ουδεμία σχέση δεν έχουν με varadero,συνεπώς δεν ξέρουν να το ξεκολλούν!!!!

πιστεύω όλοι να παρατηρήσατε πως η μπούμα καθώς και ο κουβάς του jcb είναι ιαπωνικής κατασκευής!!!!




πέρα απο την πλάκα,απο εκεί μέσα δεν ξεκόλλαγε ούτε τρακτέρ!
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 jmar Πωλήσεις μοτοσυκλετών 40 11-10-2010 17:13
διακοπες κατα το ανοιγμα του γκαζιου... ace_gln Τεχνικά θέματα διάφορα 18 30-03-2010 13:05
Πρόβλημα κατά την εκκίνηση. (R 1200 GS) alx_k Τεχνικά θέματα διάφορα 30 19-02-2010 17:37
μαμα εξατμιση απο gs 1200 που θα παρω την δευτερα L3f Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 6 06-10-2009 01:44
εκπτωσεις στα μετρα κατα του καπνισματος Alext Χιούμορ 13 30-06-2009 00:48


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:36.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!