![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#231
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
ναι...αλλά μετά τις εξωλέμβιες,θα φτάσει και στις έσω-έξω το θέμα..έτσι δεν είναι?? ![]() ![]() αμέρικαν μπαρ το κάναμε
|
|
#232
|
|||||
|
|||||
|
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Δεν ειναι μια η παραμτρος αλλα πολλες! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
http://www.exxonmobil.com/lubes/exxonmobil/emal/files/TTopic13_JetEng1.pdf http://www.exxonmobil.com/lubes/exxonmobil/emal/files/TTopic14_JetEng2.pdf εσυ συναδελφε που ησουν και υπολογος πιστευεις οτι ενας κινητηρας σαν τον εικονιζομενο με αξονες και αξονακια γυρναει ανευ ρουλεμαν και κουζινετα??? Σου ξαναλεω μην μπερδευεις τους κινητηρες τζετ μεταξυ τους, υπαρχουν 5-6 ειδη τα οποια ονομασα σε προηγουμενο ποστ!! Τελος δεν θα αναλυσω εδω την τεχνολογια κινητηρων τζετ δεν ειναι αυτος ο σκοπος του νηματος!!!!!!!! |
|
#233
|
|||
|
|||
|
Τελος δεν θα αναλυσω εδω την τεχνολογια κινητηρων τζετ δεν ειναι αυτος ο σκοπος του νηματος!!!!!!!!
μεσα στο θεμα θα εισαι......
![]() ![]() |
|
#234
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Last edited by manosamos; 17-09-2010 at 23:41. |
|
#235
|
|||
|
|||
|
Μη το δένεις κόμπο, γιατί γράφονται ένα σωρό ανακρίβειες (μπαρούφες κοινώς), αλλά ποιος έχει την όρεξη να κάθεται να τα ξηγάει και να τους τα λέει...
|
|
#236
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#237
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Δινω 1.000.000 σε οποιον βρει φωτο του vara μετα το ξεκολλημα... |
|
#238
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#239
|
|||
|
|||
|
Εδώ βλέπουμε τι είχε η Honda και με τι το αντικατέστησε…
Μεταξύ τους παρεμβάλλεται η μότο (R1100GS) που (ανεπιτυχώς) προσπάθησε να ξεπεράσει η Honda με το vara (το Africa είναι καλύτερο του 1100 στο χώμα και χειρότερο στην άσφαλτο ..το vara είναι χειρότερο παντού!) -Εδώ βλέπουμε την αξία της μεγάλης παρέας εάν κάνουμε ακακία με μότο 260+ κιλων -Αααααα και επί του θέματος …κανένα σπάσιμο δεν έχει αποδοθεί σε αστοχία* (κακή κατασκευή-χύτευση) πολύ περισσότερο δεν υπάρχει θέμα κακής σχεδίασης. Το εάν θα έπρεπε το adv ,λόγο βάρους, να έχει ψαλίδι μεγέθους HP2 για να αντέχει ρυθμούς με 120 klm/h εκτός δρόμου (εκτός δρόμου = όχι σε δρόμο, ούτε χωμάτινο ) συζητείται… -Και σε ιαπωνικές κατασκευές έχουν υπάρξει κατασκευαστικές αστοχίες (π.χ. φυσαλίδα σε κάρτερ) και σχεδίασης( πλαισίων που έσπαγαν) . *Για να αποδειχτεί αυτό χρειάζεται εξέταση του σπασμένου μετάλλου σε ειδικά εργαστήρια και δεν γνωρίζω να έχει γίνει κάτι τέτοιο.. h επίσημη παραδοχή και ανάκληση (έστω τεχνική οδηγία) σε παρτίδα παραγωγής από το εργοστάσιο … κάτι που επίσης δεν γνωρίζω να έχει γίνει. -Υ.Γ. Γιώργο (GeorgeP) έχεις βαλθεί να με ξεκάνεις ? αφού με έχεις καραφλιάσει προ καιρού τώρα μου ‘ριξες μπουνιά στο μάτι … ωωωχ ..αμάν ..τι ‘ναι τούτα..? -Θερμοδυναμικη αποδοση λεγεται!! οσο καλυτερη ειναι η μετατροπη της παραγομενης θερμοκρασιας σε εργο τοσο περισσοτερη δυναμη θα παρεις!!!! Απο τα 100 ζητημα ειναι να μεινουν τα 70!!!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος!! -Ισως ετσι καταλαβεις γιατι τα Τανκς ειναι και αυτα υδροψυκτα!!! -Για πες μου τωρα κι εσυ , εν δευτεροις, μεταξυ δυο πανομοιοτυπων κινητηρων, ιδιων κυβικων, ιδιας διαταξης, ιδιας αρχιτεκτονικης......ΠΑΝΟΜΙΟΤΥΠΟΙ.......με μια διαφορα ομως, ο ενας αεροψυκτος και ο αλλος υδροψυκτος......ποιος θα εχει δυνατοτητες για αυξημενη ιπποδυναμη/ροπη?? -Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
#240
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
κατα πρώτον όλοι παρατηρήσατε ότι πρόκειται για bmwδάκηδες και κτμάκηδες που ουδεμία σχέση δεν έχουν με varadero,συνεπώς δεν ξέρουν να το ξεκολλούν!!!! πιστεύω όλοι να παρατηρήσατε πως η μπούμα καθώς και ο κουβάς του jcb είναι ιαπωνικής κατασκευής!!!! πέρα απο την πλάκα,απο εκεί μέσα δεν ξεκόλλαγε ούτε τρακτέρ! |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 17:13 |
| διακοπες κατα το ανοιγμα του γκαζιου... | ace_gln | Τεχνικά θέματα διάφορα | 18 | 30-03-2010 13:05 |
| Πρόβλημα κατά την εκκίνηση. (R 1200 GS) | alx_k | Τεχνικά θέματα διάφορα | 30 | 19-02-2010 17:37 |
| μαμα εξατμιση απο gs 1200 που θα παρω την δευτερα | L3f | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 6 | 06-10-2009 01:44 |
| εκπτωσεις στα μετρα κατα του καπνισματος | Alext | Χιούμορ | 13 | 30-06-2009 00:48 |