GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #271  
Παλιό 20-09-2010, 00:11
jmar Ο/Η jmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
Μηνύματα: 4,932
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Να σου πω και κατι για το τελος?
Λιγοι ενδιαφερονται για αυτα που γραφουμε και ισως λιγοτεροι τα καταλαβαινουνε,οποτε παρτο λιγο πιο χαλαρα..
Reply With Quote
  #272  
Παλιό 20-09-2010, 03:52
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

_<<Θεοδωρα οτι γραφω το αποδικνυω!>>
Γιώργο
Δεν απόδειξες τίποτα, μίλησες για θερμοδυναμική απόδοση, δώσε σαφή εργαστηριακά στοιχεία λοιπόν για αυτό (π.χ. κινητήρας CBR 1000 37%,κινητήρας R 1 35,5%)* αλλιώς κόψε τις μπούρδες περί αποδόσεως.


_<< -Για πες μου τωρα κι εσυ , εν δευτεροις, μεταξυ δυο πανομοιοτυπων κινητηρων, ιδιων κυβικων, ιδιας διαταξης, ιδιας αρχιτεκτονικης......ΠΑΝΟΜΙΟΤΥΠΟΙ.......με μια διαφορα ομως, ο ενας αεροψυκτος και ο αλλος υδροψυκτος......ποιος θα εχει δυνατοτητες για αυξημενη ιπποδυναμη/ροπη?? >> + << Κι εδω θα καταλαβεις γιατι διαφερουν θερμοδυναμικα και ως εκ τουτου στην αποδοση δυο ομοιοι κινητρες αλλα ο ενας ειναι υδροψυκτος και ο άλλος αεροψυκτος- >> = <<. Δεν ειδα θεμα ομοιοτυπιας ΠΟΥΘΕΝΑ!! Ειπα και εγραψα ΑΝ............>> ??? δεν βγαίνει η πράξη!


_<<κανεις φιλοτιμες προσπαθειες οικιοποιεισης δικων μου γραπτων λεγοντας τα με άλλα λογια περιστρεφομενος στην δικια μου κεντρικη ιδεα.>>
Τι ??? οικειοποιούμαι τις σαχλαμάρες που γράφεις??? ... έλεος σε λίγο δεν θα βλέπω ούτε το πληκτρολόγιο....

Άσχετε
-Η βασική διάφορα HP2enduro και HP2sport είναι στην κεφαλη … ναι.. ναι αυτή με τους 2 εκκεντροφόρους που χαρακτήρισες παλαιομοδίτικη και ξεπερασμένη σχεδίαση όταν τοποθετήθηκε στη σειρά Rτου 2010 και κάνεις γαργάρα στο tenere (και στην πλειοψηφία των νέων μοντέλων ΟΛΩΝ των κατασκευαστών).


_Εάν δεν λάβω σαν χιούμορ την χαζή αναφορά στα τανκ ,εκτός της αδυναμίας τοποθέτησης αερόψυκτου κινητήρα λόγο θωράκισης , είναι ..diesel ααασχετεεεεεε diesel με βαθμό θερμοδυναμικής απόδοσης απλησίαστο από βενζινοκινητήρα !

Eμπρός λοιπόν να βάλουμε ντιζελακια στις μότο μας,,,!!!...ΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ.!


_και για να μην ξεχνιόμαστε )**<<Παρόλα αυτα δεν τον υποτιμω, αλλα να βρισκω ακομα την υπομονη να τον μορφωνω σαν ''δοκτορ της μηχανολογιας'' που ειμαι!!!!!!!!!!>>…=> <<δεν εχω δίπλωμα μηχανολογου!! Που το ειδες γραμμενο αυτό? Ειμαι μηχανικός αεροσκαφων αποφοιτείς εξ Αγγλιας το μακρινο 1982-83!!! Στις σπουδες αυτες φυσικά περιλαμβανεται και η μηχανολογια για να ξερεις που ‘’πατάς’’ αλαλ ως εκει! Δεν εξασκω το επαγγελμα αυτο αλλα ασχολουμαι με αυτό σε ότι εχει σχεση με οχηματα κυριως μοτοσυκλέτες>>=> http://www.gsforum.gr/%CE%9D%CE%AD%C...3/index11.html

Βεβαία δεν περιμένω και πολλά από άνθρωπο που δεν γνωρίζει την διάφορα συμπίεσης(compression pressure) και σχέσης συμπίεσης (Compression ratio) :

http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...66/index4.html ποστ 33. Προφανώς δεν έψαξες στην wiki…άντε για να μην ψάχνεις : Compression ratio - Wikipedia, the free encyclopedia
Στο λινκ αυτό βρίσκουμε και έναν βασικό λόγο της ανώτερης απόδοσης του dieselπου είναι η πολύ μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης που έχει ως αποτέλεσμα πολύ υψηλή θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης και όχι :<<...όσο αφορά την θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα, φυσικά και εξαρτάται από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος >> φιλέ GEMAT φαουλ...


*Οι τιμές είναι τυχαιες, όχι πραγματικες.
**Ακόμα περιμένω να πεις ποσά χιλιόμετρα έκανε με 200σαρες το varaπου έσπασε στη Κινέττα γιατί είχε μείνει με 2,5 λίτρα λαδί όπως είχες πει…................................
Reply With Quote
  #273  
Παλιό 20-09-2010, 10:20
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
_<<Θεοδωρα οτι γραφω το αποδικνυω!>>
Γιώργο
Δεν απόδειξες τίποτα, μίλησες για θερμοδυναμική απόδοση, δώσε σαφή εργαστηριακά στοιχεία λοιπόν για αυτό (π.χ. κινητήρας CBR 1000 37%,κινητήρας R 1 35,5%)* αλλιώς κόψε τις μπούρδες περί αποδόσεως.


_<< -Για πες μου τωρα κι εσυ , εν δευτεροις, μεταξυ δυο πανομοιοτυπων κινητηρων, ιδιων κυβικων, ιδιας διαταξης, ιδιας αρχιτεκτονικης......ΠΑΝΟΜΙΟΤΥΠΟΙ.......με μια διαφορα ομως, ο ενας αεροψυκτος και ο αλλος υδροψυκτος......ποιος θα εχει δυνατοτητες για αυξημενη ιπποδυναμη/ροπη?? >> + << Κι εδω θα καταλαβεις γιατι διαφερουν θερμοδυναμικα και ως εκ τουτου στην αποδοση δυο ομοιοι κινητρες αλλα ο ενας ειναι υδροψυκτος και ο άλλος αεροψυκτος- >> = <<. Δεν ειδα θεμα ομοιοτυπιας ΠΟΥΘΕΝΑ!! Ειπα και εγραψα ΑΝ............>> ??? δεν βγαίνει η πράξη!


_<<κανεις φιλοτιμες προσπαθειες οικιοποιεισης δικων μου γραπτων λεγοντας τα με άλλα λογια περιστρεφομενος στην δικια μου κεντρικη ιδεα.>>
Τι ??? οικειοποιούμαι τις σαχλαμάρες που γράφεις??? ... έλεος σε λίγο δεν θα βλέπω ούτε το πληκτρολόγιο....

Άσχετε
-Η βασική διάφορα HP2enduro και HP2sport είναι στην κεφαλη … ναι.. ναι αυτή με τους 2 εκκεντροφόρους που χαρακτήρισες παλαιομοδίτικη και ξεπερασμένη σχεδίαση όταν τοποθετήθηκε στη σειρά Rτου 2010 και κάνεις γαργάρα στο tenere (και στην πλειοψηφία των νέων μοντέλων ΟΛΩΝ των κατασκευαστών).


_Εάν δεν λάβω σαν χιούμορ την χαζή αναφορά στα τανκ ,εκτός της αδυναμίας τοποθέτησης αερόψυκτου κινητήρα λόγο θωράκισης , είναι ..diesel ααασχετεεεεεε diesel με βαθμό θερμοδυναμικής απόδοσης απλησίαστο από βενζινοκινητήρα !

Eμπρός λοιπόν να βάλουμε ντιζελακια στις μότο μας,,,!!!...ΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ.!


_και για να μην ξεχνιόμαστε )**<<Παρόλα αυτα δεν τον υποτιμω, αλλα να βρισκω ακομα την υπομονη να τον μορφωνω σαν ''δοκτορ της μηχανολογιας'' που ειμαι!!!!!!!!!!>>…=> <<δεν εχω δίπλωμα μηχανολογου!! Που το ειδες γραμμενο αυτό? Ειμαι μηχανικός αεροσκαφων αποφοιτείς εξ Αγγλιας το μακρινο 1982-83!!! Στις σπουδες αυτες φυσικά περιλαμβανεται και η μηχανολογια για να ξερεις που ‘’πατάς’’ αλαλ ως εκει! Δεν εξασκω το επαγγελμα αυτο αλλα ασχολουμαι με αυτό σε ότι εχει σχεση με οχηματα κυριως μοτοσυκλέτες>>=> http://www.gsforum.gr/%CE%9D%CE%AD%C...3/index11.html

Βεβαία δεν περιμένω και πολλά από άνθρωπο που δεν γνωρίζει την διάφορα συμπίεσης(compression pressure) και σχέσης συμπίεσης (Compression ratio) :

http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...66/index4.html ποστ 33. Προφανώς δεν έψαξες στην wiki…άντε για να μην ψάχνεις : Compression ratio - Wikipedia, the free encyclopedia
Στο λινκ αυτό βρίσκουμε και έναν βασικό λόγο της ανώτερης απόδοσης του dieselπου είναι η πολύ μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης που έχει ως αποτέλεσμα πολύ υψηλή θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης και όχι :<<...όσο αφορά την θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα, φυσικά και εξαρτάται από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος >> φιλέ GEMAT φαουλ...


*Οι τιμές είναι τυχαιες, όχι πραγματικες.
**Ακόμα περιμένω να πεις ποσά χιλιόμετρα έκανε με 200σαρες το varaπου έσπασε στη Κινέττα γιατί είχε μείνει με 2,5 λίτρα λαδί όπως είχες πει…................................
Αν περιμενεις να σου απαντησω γελιεσαι!!
Oπως προειπα.....θα με/μας κρινουν αυτοι οι λιγοι ¨η πολλοι που με/μας διαβαζουν!!!!!!

Οσο για το ''δοκτορ μηχανολογιας'' μην εισαι αφελης......ηταν ειρωνικη απαντηση στον ΜανοΣαμο!!!!!! Το καταλαβαν και οι πετρες!!!!
Reply With Quote
  #274  
Παλιό 20-09-2010, 10:20
leandros Ο/Η leandros βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Χανιά
Μoto: BMW R1200GS 2011 Honda PCX-150 2013
Μηνύματα: 709
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

αυτό που ξέρω εγώ, σοφέ Παντογνώστη, ότι τα υδρόψυχτα mega on-off της κατηγορίας του GS, έχουν λιγότερους ίππους από το παροχημένο αερόψυχτο (πλην του ΚΤΜ).

Το παράδειγμα με την αύξηση των στροφών είναι επιεικώς γελοίο που ανέφερες, λες και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στις εταιρίες να ανεβάζουν τις στροφές τους για να επιτύχουν καλύτερη απόδοση!!
Σε πληροφορώ λοιπόν, διότι είσαι εντελώς άσχετος, ότι το GS 1200 που έχω με τους 2 εκκεντροφόρους δουλεύει χαλαρότατα σε ψηλές στροφές, ακριβώς διότι έχει 2 εκκεντρ.

Σταματάω εδώ εγώ, διότι είναι σίγουρο ότι έχεις τρελά κόμπλεξ, μήπως και σου πει κάποιος κάτι σωστό. Πιστεύεις ότι γνωρίζεις όλα τα θέματα 100%.
Περαστικά και καλή λευτεριά.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Α, και που΄σαι φιλαράκο και μιας και ο γιατρος σου ειπε να μου λες ΝΑΙ, τα +30 άλογα του sport πως βγηκαν ξερεις??? με περαιτερω εξελιξη του μποξερ ¨με κατι άλλο? μηπως π,χ, με αυξηση στροφων (7000 στρ το ΗΡ2 και 8750 το ΗΡ2 σπορτ)? μηπως με αυξηση της συμπιεσης απο το 11:1 HP2 στο 12,5:1 του ΗΡ2 σπορτ? Πραγματα που ειναι απλα και γνωστα, δεν χρηζουν φιλοσοφιας και εφαρμοζονται σε ολους τους κινητρες αν θελουμε αυξηση ιπποδυναμης!!!!!!! Γιαυτο τα λεμε αυτα τα μηχανακια ''ειδικης χρησης''!!

κατα τα άλλα ο ''γιατρος'' πρέπει να επανεκτιμησει την σταση του και να ξανακατσει στα θρανια!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #275  
Παλιό 20-09-2010, 11:58
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από leandros Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτό που ξέρω εγώ, σοφέ Παντογνώστη, ότι τα υδρόψυχτα mega on-off της κατηγορίας του GS, έχουν λιγότερους ίππους από το παροχημένο αερόψυχτο (πλην του ΚΤΜ)..
οι ιπποι απο μονοι τους και σαν νουμερο δεν λενε τιποτε!! Η καμπυλη ροπης και ιπποδυναμης τα λεει ολα!! αλλο να βγαζεις 100 ιππους στις 10000 και στις 5000 να εχεις 5(!!!) κι αλλο να βγαζεις 100 ιππους και στις 5000 να εχεις 75!!!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από leandros Εμφάνιση μηνυμάτων
Το παράδειγμα με την αύξηση των στροφών είναι επιεικώς γελοίο που ανέφερες, λες και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στις εταιρίες να ανεβάζουν τις στροφές τους για να επιτύχουν καλύτερη απόδοση!!
Οχι δεν απαγορευεται!! αλλα δινοντας δυναμη ψηλα χανεις κατι χαμηλα και μεσαια!!!!! π.χ. HP2 kai HP2 sport! Δες που αποδιδιυν την ροπης τους και τα αλογα τους το καθενα απο αυτα!! Μετα πηγαινε στα διαγραμματα τους και δες τι αποδιδουν στις μεσαιες-χαμηλες, μετα κατσε και σκεψου αν θα μπορουσες να κυκλοφορησεις με ενα HP2 sport στο κεντρο της Αθηνας ¨η των Χανιων με 2000στρ!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από leandros Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε πληροφορώ λοιπόν, διότι είσαι εντελώς άσχετος, ότι το GS 1200 που έχω με τους 2 εκκεντροφόρους δουλεύει χαλαρότατα σε ψηλές στροφές, ακριβώς διότι έχει 2 εκκεντρ.!!
Αν ηξερες την δουλεια του εκκεντροφορου δεν θα το ελεγες αυτο!!! Διοτι υπαρχουν και κινητηρες με μονο εκεκντροφορο που γυρναει στις 10000στρ χαλαροτατα και βγαζει και 170 ιππους! Αυτο λεγεται τεχνολογια 2010 και οχι ''τωρα το θυμηθηκα κι εβαλα 2 εκκεντροφορους για λογους marketing''

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από leandros Εμφάνιση μηνυμάτων
Σταματάω εδώ εγώ, διότι είναι σίγουρο ότι έχεις τρελά κόμπλεξ, μήπως και σου πει κάποιος κάτι σωστό. Πιστεύεις ότι γνωρίζεις όλα τα θέματα 100%.
Περαστικά και καλή λευτεριά.
Χαιρομαι που αυτοικανοποιεισαι με αυτον τον τροπο!!!! Ειναι ενας τροπος κι αυτος!!!!!!!
Reply With Quote
  #276  
Παλιό 20-09-2010, 12:49
jmar Ο/Η jmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
Μηνύματα: 4,932
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
οι ιπποι απο μονοι τους και σαν νουμερο δεν λενε τιποτε!! Η καμπυλη ροπης και ιπποδυναμης τα λεει ολα!! αλλο να βγαζεις 100 ιππους στις 10000 και στις 5000 να εχεις 5(!!!) κι αλλο να βγαζεις 100 ιππους και στις 5000 να εχεις 75!!!!!!!!!



Οχι δεν απαγορευεται!! αλλα δινοντας δυναμη ψηλα χανεις κατι χαμηλα και μεσαια!!!!! π.χ. HP2 kai HP2 sport! Δες που αποδιδιυν την ροπης τους και τα αλογα τους το καθενα απο αυτα!! Μετα πηγαινε στα διαγραμματα τους και δες τι αποδιδουν στις μεσαιες-χαμηλες, μετα κατσε και σκεψου αν θα μπορουσες να κυκλοφορησεις με ενα HP2 sport στο κεντρο της Αθηνας ¨η των Χανιων με 2000στρ!!!!



Αν ηξερες την δουλεια του εκκεντροφορου δεν θα το ελεγες αυτο!!! Διοτι υπαρχουν και κινητηρες με μονο εκεκντροφορο που γυρναει στις 10000στρ χαλαροτατα και βγαζει και 170 ιππους! Αυτο λεγεται τεχνολογια 2010 και οχι ''τωρα το θυμηθηκα κι εβαλα 2 εκκεντροφορους για λογους marketing''



Χαιρομαι που αυτοικανοποιεισαι με αυτον τον τροπο!!!! Ειναι ενας τροπος κι αυτος!!!!!!!

Μπραβο βρηκες τροπο και απαντησες παλι...Μαγικε παντογνωστη - ΞΕΡΟΛΑ...θα σου παρουμε παγωτο και θα σε παμε ατα τωρα....
Reply With Quote
  #277  
Παλιό 20-09-2010, 13:29
bill 800gs Ο/Η bill 800gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μoto: BMW F800GS - YAMAPA WR 250
Μηνύματα: 664
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Πιστευω οτι μετα απο 28 σελιδες και πολλα spam το θεμα εχει εξαντληθει (ξεφτυλιστει)
Προτεινω το δικο μου ποστ να ειναι το τελευταιο
ΑΜΗΝ !!!
Reply With Quote
  #278  
Παλιό 20-09-2010, 13:46
jmar Ο/Η jmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
Μηνύματα: 4,932
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιστευω οτι μετα απο 28 σελιδες και πολλα spam το θεμα εχει εξαντληθει (ξεφτυλιστει)
Προτεινω το δικο μου ποστ να ειναι το τελευταιο
ΑΜΗΝ !!!

Reply With Quote
  #279  
Παλιό 20-09-2010, 15:44
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από leandros Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτό που ξέρω εγώ, σοφέ Παντογνώστη, ότι τα υδρόψυχτα mega on-off της κατηγορίας του GS, έχουν λιγότερους ίππους από το παροχημένο αερόψυχτο (πλην του ΚΤΜ).

Το παράδειγμα με την αύξηση των στροφών είναι επιεικώς γελοίο που ανέφερες, λες και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στις εταιρίες να ανεβάζουν τις στροφές τους για να επιτύχουν καλύτερη απόδοση!!
Σε πληροφορώ λοιπόν, διότι είσαι εντελώς άσχετος, ότι το GS 1200 που έχω με τους 2 εκκεντροφόρους δουλεύει χαλαρότατα σε ψηλές στροφές, ακριβώς διότι έχει 2 εκκεντρ.

Σταματάω εδώ εγώ, διότι είναι σίγουρο ότι έχεις τρελά κόμπλεξ, μήπως και σου πει κάποιος κάτι σωστό. Πιστεύεις ότι γνωρίζεις όλα τα θέματα 100%.
Περαστικά και καλή λευτεριά.
εδω φιλαρακι νομιζω οτι κανεις μεγαλο λαθος......εγω σε δικαιολογω,επειδη εισαι αρκετα μακρια και δεν εχεις γνωρισει τον γιωργο απο κοντα....
ο γιωργος μπορει να μας τα κανει τσουρεκιααλλα μονο κομπλεξ δεν εχει και το ξερουν καλα,οσοι τον εχουν γνωρισει ....
ειναι στο φορουμ πολυ καιρο,συμμετεχει σε εκδρομες,συναντησεις και δεν εχει δειξει τετοια χαρακτηριστικα...
δεν το παιζω δικηγορος,αλλα τα εχουμε πιει και συνταξιδεψει μαζι και αισθανθηκα την υποχρεωση να τα πω....ουφ
Reply With Quote
  #280  
Παλιό 20-09-2010, 15:55
tsompanis Ο/Η tsompanis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ioannina
Μηνύματα: 3,084
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

το θέμα έχει καταντήσει σήριαλ που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει prime time στο mega

επειδή έχουμε ματάκια και βλέπουμε ο καθένας έχει σχηματίσει την γνώμη του πιστεύω...
μπορείτε να καταθέσετε και άλλες,αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς προς άτομα.
όλοι είμαστε αδέρφια και όταν πέσει κάποιος πονάμε πάντα.
αν και εσάς δεν σας έχω γνωρίσει (ακόμα) θέλω και πιστεύω θέλουμε, να μαθαίνουμε νέα πράγματα
σίγουρα θα γελάσουμε πολύ,αν συνεχίσουμε

ευγενικά κύριοι...ευγενικά!
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 jmar Πωλήσεις μοτοσυκλετών 40 11-10-2010 16:13
διακοπες κατα το ανοιγμα του γκαζιου... ace_gln Τεχνικά θέματα διάφορα 18 30-03-2010 12:05
Πρόβλημα κατά την εκκίνηση. (R 1200 GS) alx_k Τεχνικά θέματα διάφορα 30 19-02-2010 16:37
μαμα εξατμιση απο gs 1200 που θα παρω την δευτερα L3f Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 6 06-10-2009 00:44
εκπτωσεις στα μετρα κατα του καπνισματος Alext Χιούμορ 13 29-06-2009 23:48


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:13.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!