Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από wet & dirty
Στην κατηφόρα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να ακούσει αμέσως η μηχανή σε περίπτωση που κάτι παει στραβά (μεγάλη πέτρα,χαντάκι-νεροφαγομα κτλ)οπότε ξεχνάμε το abs για αυτό το λόγο η μαμά BMW έχει δώσει την επιλογή να το βγάλεις .τώρα η σωστή θέση οδήγησης είναι όρθιος με το βάρος πίσω ,αλλά αυτό για το συνηθίσουμε πρέπει να πέσουμε μια δυο φορές για να ξέρεις τι πρέπει να κανείς για να το αποφύγεις δηλαδή είναι καθαρά θέμα πείρας ,οπότε πάμε στην εύκολη λύση που είναι καθηστος στην μηχανή με πρώτη κουμπομενη μέσα και σιγά σιγά με αυτές τις μηχανές δεν κάνουμε εντουρο δηλαδή δεν κυνηγάμε χρόνους ...κάνουμε ταξιδιωτικό εντουρο που είναι βόλτα μέσα στη φύση. Ελπίζω να βοηθησα.
|
ο τακης τα ειπε πολυ σωστα αλλα λογω της χωματινης ιδιοσυγκρασιας του αναφερεται στην γρηγορη οδηγηση οπου ενας εμπειρος οδηγος χρησιμοποιει τα φρενα και για να αλλαζει κατευθυνση!(οσοι τον εχουν δει στο χωμα καταλαβαινουν!

)
για μια απλη καταβαση με λιγα km θεωρω οτι το abs ειναι πιο ευκολο και σιγουρο!ιδιως με integral!