![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Θα συμφωνήσω 100%.Δεν παίζουνε με τα φρένα.Για να βάζει αυτά η bmw κάτι θα ξέρει. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Φίλε θα ήταν χαρά μας να γράψεις και στοΚαλώς ήρθατε για να σε γνωρίσουμε και να σου ευχηθούμε όπως κάνανε σε όλους μας ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα ΕBC π.χ. ειναι κατα πολυ καλυτερα απο τα ''μαμα'' και σε τεχνολογια υλικου, και σε τιμη, και σε διαρκεια ζωης!! Οσο για το τελευταιο ελπιζω να μην ακουσω σχολια της ταξης ''ειναι σκληρα και τρωνε τον δισκο....''!!! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αυτή είναι η πρόχειρη και η απλοϊκή εξήγηση που την έχω ακούσει χρόοοονια τώρα. Η πραγματικότητα είναι η εξής.Μου την έχει εξηγήσει και αρχιμηχανικός σε συνεργείο αυτοκινήτων. Η μαμά και κάθε μαμά, βάζει ανταλλακτικά και στην προκειμένη τακάκια, για χρήση του μέσου αναβάτη. Πρέπει δηλαδή να είναι: Τόσο σκληρά, ώστε να έχουν διάρκεια Τόσο μαλακά, ώστε να μην τρώνε τον δίσκο. Τέτοιας ποιότητας, που να μην σφυράνε. Τέτοιας ποιότητας που να μην μαυρίζουν με τη σκόνη τους τη ζάντα. Τόσο μαλακά, που να πιάνουν γρήγορα και εύκολα χωρίς πίεση στην μανέτα. Τέτοιας πάστας που να είναι "οικονομικά" (Μην βιαστείς φίλε-οικονομικά, όχι φτηνά) Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα.Ακόμα και αγωνιστικά,Αλλά δεν είναι για τον μέσο αναβάτη. Αλλού υπερισχύουν και αλλού πονάνε. (σκληρότητα, σφύριγμα, τιμή, μακροζωϊα κ.λ.π.) Για αυτό, τα μαμά προϊόντα είναι πάντα τα <<σχετικά καλύτερα>> για τον μέσο αναβάτη. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Οπως νομιζεις φιλε μου.......ειδικα αφου σου το ειπε αρχιμηχανικος εταιρειας αυτοκινητων που φανταζομαι εχει κανει διατριβη στα υλικα κατασκευης ΟΛΩΝ των τακακιών τοου εμποριου....οι αλλοι περισσευουνε!!!! Παντως καλο θα ηταν να κανεις μια ερευνα στο διαδικτυο (π.χ. http://www.hotrod.com/techarticles/chassis/hrdp_1003_brake_pad_technology/index.html) να μαθεις ΚΙ ΕΣΥ τι σημαινει τακακι, προδιαγραφες αυτων, οργανικα, μεταλλικα και ημιμεταλικα πριν εμπιστευτεις τα λεγομενα του οποιουδηποτε αρχιμηχανικου!! ετσι θα αποφασιζεις μονος σου τι τακακι ειναι καλυτερο για τις δικες σου οδηγικες ικανοτητες!!! Και να ξερεις οτι, υπαρχουν τακακια με το διπλασιο χρονο ζωης απο τα μαμα τα οποια δεν σφυριζουν, δεν σκονιζουν, φρεναρουν καλυτερα, εχουν καλυτερη αισθηση στην μανετα, δεν τρωνε τον δισκο κ.λ.π., κ.λ.π!! Και φυσικα στοιχιζουν φτηνοτερα απο τα ''μαμα''!!! |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() μαμα στα...35000km και στις 40000km παω για αλλαγη...με ανεση!!! |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() Αν κινησαι περισσοτερο στο εθνικο δικτυο και στην περιφερειακη της Σαλονικης οχι 30000 αλλα 50000 θα σου βγάλουν!!! Εμεις δεν μιλαμε γιαυτες τις συνθηκες αλλα για συνθηκες πολης ¨η 60-70%+ χρηση πόλης!!!!!!! Στο ΤΟΥΟΤΑ corolla του 2004 αγαπητε συναδελφε, με χρηση 90% πολη, ηθελα γνησια ΤΟΥΟΤΑ τακακια εμπρος καθε 15000κμ (κοστος 60ε), και στα 30000κμ γνησιες δισκοπλακες (150ε) συν τακακια εμπρος και πισω αυτην την φορα!! Μεχρι τα 60000κμ ειχα αλλαξει 4 σετ τακακιων (240ε) εμπρος και 2 πισω (80ε) και δυο σετ δισκοπλακων (300ε) συνολο 620ε μεσα σε 2,5 χρονια (23000κμ τον χρονο)!!! Στην αντιπροσωπεια οπου το πηγαινα για σερβις ο αρχιμηχανικος μου ελεγε οτι ''οι θερμοκρασιες το κανουν αυτο και οτι και να βαλεις το ιδιο αποτέλεσμα θα εχεις''!! Εγω ομως ειπα οχι δεν παει άλλο!!! Ψαχτηκα φιλε μου πολυ, ενα χρόνο και για την ακριβεια διαβαζοντας και συγκρινοντας τεχνικα χαρακτηριστικα, μεθοδους και υλικα κατασκευης, ενδικνυομενη χρηση του καθε υλικου κ.λ.π., και κατέληξα σε φιρμα μοτοσυκλετιστικη εξ Αγγλιας οπου αγορασα μεσω Ιντερνετ 4 σετ τακακια (μπρος -πισω) και 2 σετ δισκοπλακες (εμπρος -πισω) με κοστος 300ε ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ. Αποτέλεσμα πρωτο, εχω 135000κμ σημερα, οι δισκοπλακες ειναι ΑΡΙΣΤΕΣ με 0,3mm πατουρα στο χειλος των εμπρος (0,1 πισω) κι εχω αλλαξει απο τοτε (60000κμ) μονον ενα ζευγαρι τακακια, τα εμπρος, στις 120000κμ!! Για τα πισω.......εχει ο Θεός!!!!!! Αποτελεσμα δευτερο, το φρενο που εχει το Corolla ουτε να το ονειρευτει πριν με τα μαμα τακακια και δισκοπλακες!!! Το ιδιο, οσον αφορα τα τακακια μονον, συνεβαινε και στην μοτοσυκλετα!! καθε 8000κμ ηθελα τακακια πισω, τα άλλαξα με τις ιδιας εταιρειας και κατω απο τα 15000κμ δεν τα αλλαζω ποτε!!! Και η μηχανη χρησιμοποιειται στην πολη κατα 60-70%!!! Ε πειδη λοιπόν οι ''αρχιμηχανικοι'' λενε οτι τους καπνισει καλα θα ειναι να ψαχνομαστε απο μονοι μας για να ξερουμε πρωτοι εμεις και μετα οι αρχιμηχανικοι!! Last edited by GeorgeP; 05-10-2010 at 15:29. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Και εγω την μπεμπα μου την εχω ολο περιφερειακη και εθνικη τα φρενα ειναι σαν καινουργια.Αντιθετως την υπηρεσιακη της αλλαζω καθε 5000 με 7000 Κμ...Τελικα ειναι τι χρηση κανει κανεις!!!
|
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Τακακια 1150 GS | vpentza | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 12 | 18-09-2009 10:45 |