GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 08-11-2010, 21:40
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
.............................................................

Ας δούμε λίγο την ιστορία, η BMW ίδρυσε την κατηγορία των mega ON/OFF το `80 με το R-80GS και πήρε <<προβάδισμα 10ετιας>>, οι Ιάπωνες αντέδρασαν και από το τέλος της δεκαετίας του ’80 και αρχές ’90 ξέφυγαν με XLV 650-750, ΧΤΖ 750 και DR 800 .Η παρουσία του BMW R 1100 GS (1994) ταράζει και πάλι τα νερά ,ψεκασμός , ABS , αλλά βασικά στήσιμο που δίνει απίστευτη για την κατηγορία οδική συμπεριφορά στο δρόμο με μικρή παραχώρηση στο χώμα βάζει τους Ιάπωνες ξανά στο σχεδιαστήριο. !!!
σχεδιαστηριο? ποιο σχεδιαστηριο Θοδωρα? Απο το 1989 μεχρι και το 2000 η Αφρικα πουλουσε τοσα οσα δε μπορουσε να φανταστει η BMW με την GS!!!!!





Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων

Εάν νομίζουν κάποιοι (μάλλον..κάποιος ) ότι η BMW θα ακολουθήσει τώρα την Honda είναι βαθειά νυχτωμένοι (ος).Σύμφωνα με δηλώσεις η νέα BMW ON/OFF ετοιμάζεται για να φύγει άλλη μια …10ετια…!!!
Καλα μην ορκιζεσαι διοτι μποξερ....καπουτ!!! Και αμα μποξερ καπουτ τοτε τι??? Διαβασε το παρακατω αρθρο με ημερομηνια 30/03/2007

''Poor old Bayerische Motoren Werk is right now in its biggest struggle both internally and externally. The Boxer engine is perhaps an even more characteristic trademark than Harley's V45. After a long and exclusive conversation with Markus Biebricher at the BMW-Motorrad factory we know that BMW have several options to replace the air-cooled Boxer engine.
But inside the 100.000 motorcycles a year firm, the opinion is divided. To make the current 1200cc Boxer engine compliant with future emission and noise regulations it will have to be dropped from the line-up for a completely new design. If BMW are to continue with its traditional Boxer design there are several problems. The major problem is that a liquid cooled DOHC version of the Boxer engine would simply be too wide! You wouldn't be able to corner such a motorcycle without ploughing up the tarmac with the cylinder heads. 'It would be too wide and would not corner properly', Markus said. BMW also stated in our phone interview that without the Boxer engine BMW are afraid it will loose some of its uniqueness and be left with engines that are more similar to other manufacturers.

As we all know BMW have their in-line four, parallell twin and single cylinder engines in addition to the Boxer.
So one of the alternatives to replace the Boxer line-up would be to use parallell twin engines rather than the Boxer. But then again, that would change dramatically how a BMW GS would look like for instance. Can you imagine a BMW R1200GS without the two cylinder heads sticking out on each side? No, neither can we and this is a big dilemma for the BMW engineers at the moment. The Boxer engine is the jewel in the crown and center of attention for BMW. Biebricher said that 1 or 2 years is not enough for BMW to find a solution and that there are not even drawings of such a replacement for the R-series.

At the same time, BMW is a company in growth and a huge changing process is taking place right now. BMW are sharpening its image with more and more sporty models.
But the company is still finding its way in a market bound to change dramatically. Harley-Davidson, Buell, Moto Guzzi and Ducati are in the same situation. Who will find the best solutions?

BMW will participate in the Le Mans endurance race again with a race prepped R1200S. BMW told us that this bike could make the basis for a new HP2 model. BMW are also at the very end of development on the current 1200cc Boxer engine and openly admits that there are not much more to get from the engine. This might be an argument against such a HP2 model. The R1200S is powerful enough, but perhaps it can be lightened?

Words : Tor Sagen


πηγη BMW : Boxer engine in question


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
.........................................
Υπάρχει βέβαια το ερώτημα γιατί εγκαταλείφθηκαν τα on/OFF ? Είναι απλό …η παρουσία της <<ξαδέλφης>> KTM εξαφάνισε όχι μόνο τον ανταγωνισμό αλλά ακόμα και την σκέψη από τους Ιάπωνες για κάτι τέτοιο!!!
Και διοτι ποιος τρελος αγοραζε 230 στεγνα κιλα ¨η 250 στην περιπτωση του βαραντερο για να τα βαζει στο χωμα???

Last edited by GeorgeP; 08-11-2010 at 21:42.
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ROCK ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ MARK Αστεία Video 1 08-09-2010 09:19
''ΣΤΑ ΟΠΛΑ'' ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ MARK Ελλάδα 12 07-05-2010 16:00
ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Διάφορα 5 10-02-2010 11:40
''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ''(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ) MARK Υγεία 3 06-02-2010 15:49
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΑΣΠΩΣΑΜΕ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες 8 10-11-2009 20:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:01.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!