![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Σε συνέχεια του πρώτου σκέλους του σχολείου χώματος και αφού μίλησα και με άνθρωπο του χώρου με γερακίσιο βλέμμα, η γνώμη μου σε σχέση με τα μηχανάκια μας και το χώμα έχει διαμορφωθεί ως εξής:
Όπως έχω ξαναγράψει, δεν πιστεύω στις μεσοβέζικες λύσεις, όπως λάστιχα all weather, μηχανές on – off, αυτοκίνητα SUV κλπ. ή παπάς – παπάς ή ζευγάς – ζευγάς. Και οι μεγάλες μηχανές 1200GS ακόμα, πάνε στο χώμα. Και πάνε με σχετική άνεση. Σχετική σε σχέση με τα ελαφρύτερα endurο, πόσο μάλλον τα cross. Βέβαια εγώ σαν μεγαλύτερος από τον μέσο όρο του forum ή των μοτοσικλετιστών γενικότερα, το οποίον σημαίνει λιγότερος γυμνασμένος – χαμηλωμένα κέφια για τέτοια πράγματα – αναζήτηση σχέσης κόστους / ευχαρίστησης, μάλλον δεν θα το συνεχίσω. Δεν πήρα την ευχαρίστηση, που ήθελα. Το κόστος ή το δυνητικό κόστος σε αυτά, είναι μεγάλο σε εμάς τους ερασιτέχνες. Και τι εννοώ: ο όποιος επαγγελματίας εκπαιδευτής παίρνει ένα μηχανάκι, το ‘σπάει’ για διάφορους λόγους χωρίς κόστος, ‘πουλάει’ και κάποια άλλα πράγματα και ΟΚ. Κάποιοι έπεσαν στις επί τόπου ασκήσεις. Εγώ πάλι όταν έπαιρνα όλους αυτούς τους κραδασμούς στο σώμα μου και στην μηχανή, σκεφτόμουνα πιο πολύ την μηχανή, διότι το σώμα στην τελική, γυμναζόταν κιόλας. Πολλή καταπόνηση. Δεν ‘έβγαλε’ καμία βλάβη. Άψογο το μηχανάκι, αλλά φοβάμαι ότι σε παρατεταμένη ή επαναλαμβανόμενη και πόσο μάλλον παρατεταμένη και επαναλαμβανόμενη τέτοια χρήση, θα βγάλει. Σύνολο μηχανισμών και τεχνολογίας είναι. Στατιστικά κάπου θα κτυπήσει. Εκεί λοιπόν το κόστος θα είναι μεγάλο. Ένα μεγαλύτερο δυνητικό κόστος είναι σε πιθανή πτώση, όχι κατά την διάρκεια του σχολείου, που οι ταχύτητες είναι χαμηλές και οι ασκήσεις χαμηλού ρίσκου. Κατά την διάρκεια ή επόμενου level ή μοναχικής μας βόλτας στο βουνό. Αν σπάσεις ένα πόδι – χέρι – πλευρό, ποιος θα σε σώσει εκεί επάνω, στις ρεματιές, τα μονοπάτια και τα ρυάκια? Ο Σπανός περήφανα έλεγε ότι όταν κάποια στιγμή του έμεινε, τράβηξε 10 λεπτά ή χλμ το μηχανάκι κατά την αντίθετη ροή του ρυακιού ή ότι ήταν γεμάτος σίδερα από τις πτώσεις… αλλά αυτή είναι η δουλειά του. Εμένα? Για αυτό λέω θα πάω κανένα ήρεμο χωμάτινο Αγ. Μερκούριο να δω πώς είναι τα πράγματα. Και θα σας πω. Last edited by ckk; 17-12-2010 at 10:56. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
φιλε χρηστο,εισαι η επιβεβαιωση πολλων αποψεων μου σχετικα με τα σχολεια και τις χωματινες βολτες,με τα μεγαλα και βαρια gs...
![]() σε πολλες κουβεντες που εχουμε κανει σχετικα με τα σχολεια και τα μαθηματα,εγω εχω καταληξει στα εξης.... ![]() τα σχολεια και οι εκπαιδευτες δεν σου μαθαινουν,αλλα σου δειχνουν... ο λογος που παει καποιος σε τετοιο σχολειο,ειναι ο φοβος και η αγνοια... τα τελευταια χρονια,πολυς κοσμος αγορασε μεγαλα on-off,νομιζοντας οτι θα γινει χωματερος.....ετσι βρηκαν ευκαιρια οι εταιρειες και εστησαν τις σχολες οσο για τον κινδυνο....πιο πολυ κινδυνευουμε στην ασφαλτο,παρα στο χωμα,εκτος αν πηγαινεις στο βουνο μονος σου.. ![]() για να μην παρεξηγηθω....ΔΕΝ εννοω οτι δεν πρεπει να πηγαινετε στα σχολεια,αλλα δεν μαθαινεις τιποτα,αν δεν κανεις πολλα χλμ. σε χωματινα τερρεν... ![]() τα ιδια ισχυουν για τις σχολες ιστιοπλοιας,ταχυπλοων,αεροστατων ή οτι π@παριας αποφασισεις να οδηγας.....κανεις δεν σου μαθαινει,απλα σου δειχνει ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Συνυπογραφω 1200 φορες!! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν πρέπει να πηγαίνεις ποτέ μονός σου στο βουνό. Πάντα με παρέα, γιατί μπορεί να τύχουν απο τα πιο απλά, π.χ. να κολλήσει κάπου η μηχανή σου, να χρειαστεί ρεύμα η μπαταρία σου με καλώδια απο άλλη μοτο, και πολλά άλλα. Μέχρι το πιο σοβαρό όπως είναι ένας τραυματισμός. Last edited by nibo; 17-12-2010 at 20:04. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ποσοι απο εσας αγαπατε το travel enduro; | emix | Χωμάτινες εξορμήσεις | 48 | 08-02-2012 18:45 |
Captain is back... | Captain_Andreas | Καλώς ήλθατε | 21 | 19-07-2010 16:31 |
“BRING THEM BACK!” | Black_Shadow | Ελλάδα | 2 | 29-06-2010 07:17 |
Bring them back | billy_bmw | Πολιτισμός | 12 | 20-04-2010 15:18 |
BMW Lo Rider Back to base, Back to the future. | Kolokas | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 9 | 23-03-2009 01:11 |