GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > GS Forum - Road & Enduro Training

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 17-12-2010, 10:50
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Travel Enduro is Back on The Track!

Σε συνέχεια του πρώτου σκέλους του σχολείου χώματος και αφού μίλησα και με άνθρωπο του χώρου με γερακίσιο βλέμμα, η γνώμη μου σε σχέση με τα μηχανάκια μας και το χώμα έχει διαμορφωθεί ως εξής:

Όπως έχω ξαναγράψει, δεν πιστεύω στις μεσοβέζικες λύσεις, όπως λάστιχα all weather, μηχανές on – off, αυτοκίνητα SUV κλπ. ή παπάς – παπάς ή ζευγάς – ζευγάς. Και οι μεγάλες μηχανές 1200GS ακόμα, πάνε στο χώμα. Και πάνε με σχετική άνεση. Σχετική σε σχέση με τα ελαφρύτερα endurο, πόσο μάλλον τα cross. Βέβαια εγώ σαν μεγαλύτερος από τον μέσο όρο του forum ή των μοτοσικλετιστών γενικότερα, το οποίον σημαίνει λιγότερος γυμνασμένος – χαμηλωμένα κέφια για τέτοια πράγματα – αναζήτηση σχέσης κόστους / ευχαρίστησης, μάλλον δεν θα το συνεχίσω. Δεν πήρα την ευχαρίστηση, που ήθελα. Το κόστος ή το δυνητικό κόστος σε αυτά, είναι μεγάλο σε εμάς τους ερασιτέχνες. Και τι εννοώ: ο όποιος επαγγελματίας εκπαιδευτής παίρνει ένα μηχανάκι, το ‘σπάει’ για διάφορους λόγους χωρίς κόστος, ‘πουλάει’ και κάποια άλλα πράγματα και ΟΚ. Κάποιοι έπεσαν στις επί τόπου ασκήσεις.
Εγώ πάλι όταν έπαιρνα όλους αυτούς τους κραδασμούς στο σώμα μου και στην μηχανή, σκεφτόμουνα πιο πολύ την μηχανή, διότι το σώμα στην τελική, γυμναζόταν κιόλας. Πολλή καταπόνηση. Δεν ‘έβγαλε’ καμία βλάβη. Άψογο το μηχανάκι, αλλά φοβάμαι ότι σε παρατεταμένη ή επαναλαμβανόμενη και πόσο μάλλον παρατεταμένη και επαναλαμβανόμενη τέτοια χρήση, θα βγάλει. Σύνολο μηχανισμών και τεχνολογίας είναι. Στατιστικά κάπου θα κτυπήσει. Εκεί λοιπόν το κόστος θα είναι μεγάλο.
Ένα μεγαλύτερο δυνητικό κόστος είναι σε πιθανή πτώση, όχι κατά την διάρκεια του σχολείου, που οι ταχύτητες είναι χαμηλές και οι ασκήσεις χαμηλού ρίσκου. Κατά την διάρκεια ή επόμενου level ή μοναχικής μας βόλτας στο βουνό. Αν σπάσεις ένα πόδι – χέρι – πλευρό, ποιος θα σε σώσει εκεί επάνω, στις ρεματιές, τα μονοπάτια και τα ρυάκια? Ο Σπανός περήφανα έλεγε ότι όταν κάποια στιγμή του έμεινε, τράβηξε 10 λεπτά ή χλμ το μηχανάκι κατά την αντίθετη ροή του ρυακιού ή ότι ήταν γεμάτος σίδερα από τις πτώσεις… αλλά αυτή είναι η δουλειά του. Εμένα?

Για αυτό λέω θα πάω κανένα ήρεμο χωμάτινο Αγ. Μερκούριο να δω πώς είναι τα πράγματα. Και θα σας πω.

Last edited by ckk; 17-12-2010 at 10:56.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 17-12-2010, 15:06
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Travel Enduro is Back on The Track!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε συνέχεια του πρώτου σκέλους του σχολείου χώματος και αφού μίλησα και με άνθρωπο του χώρου με γερακίσιο βλέμμα, η γνώμη μου σε σχέση με τα μηχανάκια μας και το χώμα έχει διαμορφωθεί ως εξής:

Όπως έχω ξαναγράψει, δεν πιστεύω στις μεσοβέζικες λύσεις, όπως λάστιχα all weather, μηχανές on – off, αυτοκίνητα SUV κλπ. ή παπάς – παπάς ή ζευγάς – ζευγάς. Και οι μεγάλες μηχανές 1200GS ακόμα, πάνε στο χώμα. Και πάνε με σχετική άνεση. Σχετική σε σχέση με τα ελαφρύτερα endurο, πόσο μάλλον τα cross. Βέβαια εγώ σαν μεγαλύτερος από τον μέσο όρο του forum ή των μοτοσικλετιστών γενικότερα, το οποίον σημαίνει λιγότερος γυμνασμένος – χαμηλωμένα κέφια για τέτοια πράγματα – αναζήτηση σχέσης κόστους / ευχαρίστησης, μάλλον δεν θα το συνεχίσω. Δεν πήρα την ευχαρίστηση, που ήθελα. Το κόστος ή το δυνητικό κόστος σε αυτά, είναι μεγάλο σε εμάς τους ερασιτέχνες. Και τι εννοώ: ο όποιος επαγγελματίας εκπαιδευτής παίρνει ένα μηχανάκι, το ‘σπάει’ για διάφορους λόγους χωρίς κόστος, ‘πουλάει’ και κάποια άλλα πράγματα και ΟΚ. Κάποιοι έπεσαν στις επί τόπου ασκήσεις.
Εγώ πάλι όταν έπαιρνα όλους αυτούς τους κραδασμούς στο σώμα μου και στην μηχανή, σκεφτόμουνα πιο πολύ την μηχανή, διότι το σώμα στην τελική, γυμναζόταν κιόλας. Πολλή καταπόνηση. Δεν ‘έβγαλε’ καμία βλάβη. Άψογο το μηχανάκι, αλλά φοβάμαι ότι σε παρατεταμένη ή επαναλαμβανόμενη και πόσο μάλλον παρατεταμένη και επαναλαμβανόμενη τέτοια χρήση, θα βγάλει. Σύνολο μηχανισμών και τεχνολογίας είναι. Στατιστικά κάπου θα κτυπήσει. Εκεί λοιπόν το κόστος θα είναι μεγάλο.
Ένα μεγαλύτερο δυνητικό κόστος είναι σε πιθανή πτώση, όχι κατά την διάρκεια του σχολείου, που οι ταχύτητες είναι χαμηλές και οι ασκήσεις χαμηλού ρίσκου. Κατά την διάρκεια ή επόμενου level ή μοναχικής μας βόλτας στο βουνό. Αν σπάσεις ένα πόδι – χέρι – πλευρό, ποιος θα σε σώσει εκεί επάνω, στις ρεματιές, τα μονοπάτια και τα ρυάκια? Ο Σπανός περήφανα έλεγε ότι όταν κάποια στιγμή του έμεινε, τράβηξε 10 λεπτά ή χλμ το μηχανάκι κατά την αντίθετη ροή του ρυακιού ή ότι ήταν γεμάτος σίδερα από τις πτώσεις… αλλά αυτή είναι η δουλειά του. Εμένα?

Για αυτό λέω θα πάω κανένα ήρεμο χωμάτινο Αγ. Μερκούριο να δω πώς είναι τα πράγματα. Και θα σας πω.
φιλε χρηστο,εισαι η επιβεβαιωση πολλων αποψεων μου σχετικα με τα σχολεια και τις χωματινες βολτες,με τα μεγαλα και βαρια gs...
σε πολλες κουβεντες που εχουμε κανει σχετικα με τα σχολεια και τα μαθηματα,εγω εχω καταληξει στα εξης....
τα σχολεια και οι εκπαιδευτες δεν σου μαθαινουν,αλλα σου δειχνουν...
ο λογος που παει καποιος σε τετοιο σχολειο,ειναι ο φοβος και η αγνοια...
τα τελευταια χρονια,πολυς κοσμος αγορασε μεγαλα on-off,νομιζοντας οτι θα γινει χωματερος.....ετσι βρηκαν ευκαιρια οι εταιρειες και εστησαν τις σχολες
οσο για τον κινδυνο....πιο πολυ κινδυνευουμε στην ασφαλτο,παρα στο χωμα,εκτος αν πηγαινεις στο βουνο μονος σου..
για να μην παρεξηγηθω....ΔΕΝ εννοω οτι δεν πρεπει να πηγαινετε στα σχολεια,αλλα δεν μαθαινεις τιποτα,αν δεν κανεις πολλα χλμ. σε χωματινα τερρεν...
τα ιδια ισχυουν για τις σχολες ιστιοπλοιας,ταχυπλοων,αεροστατων ή οτι π@παριας αποφασισεις να οδηγας.....κανεις δεν σου μαθαινει,απλα σου δειχνει
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 18-12-2010, 08:53
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: Travel Enduro is Back on The Track!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων

τα τελευταια χρονια,πολυς κοσμος αγορασε μεγαλα on-off,νομιζοντας οτι θα γινει χωματερος.....ετσι βρηκαν ευκαιρια οι εταιρειες και εστησαν τις σχολες
οσο για τον κινδυνο....πιο πολυ κινδυνευουμε στην ασφαλτο,παρα στο χωμα,εκτος αν πηγαινεις στο βουνο μονος σου..
για να μην παρεξηγηθω....ΔΕΝ εννοω οτι δεν πρεπει να πηγαινετε στα σχολεια,αλλα δεν μαθαινεις τιποτα,αν δεν κανεις πολλα χλμ. σε χωματινα τερρεν...

Καπετανιο οταν τα εγραφα εγω αυτα με αρπαξανε οι συμφορουμιτες!!
Συνυπογραφω 1200 φορες!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 17-12-2010, 20:01
nibo Ο/Η nibo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW 800GS
Μηνύματα: 408
Προεπιλογή Απάντηση: Travel Enduro is Back on The Track!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατά την διάρκεια μοναχικής μας βόλτας στο βουνό. Αν σπάσεις ένα πόδι – χέρι – πλευρό, ποιος θα σε σώσει εκεί επάνω, στις ρεματιές, τα μονοπάτια και τα ρυάκια?


Δεν πρέπει να πηγαίνεις ποτέ μονός σου στο βουνό.
Πάντα με παρέα, γιατί μπορεί να τύχουν απο τα πιο απλά, π.χ. να κολλήσει κάπου η μηχανή σου, να χρειαστεί ρεύμα η μπαταρία σου με καλώδια απο άλλη μοτο, και πολλά άλλα. Μέχρι το πιο σοβαρό όπως είναι ένας τραυματισμός.

Last edited by nibo; 17-12-2010 at 20:04.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 17-12-2010, 20:17
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Travel Enduro is Back on The Track!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nibo Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν πρέπει να πηγαίνεις ποτέ μονός σου στο βουνό.
Πάντα με παρέα, γιατί μπορεί να τύχουν απο τα πιο απλά, π.χ. να κολλήσει κάπου η μηχανή σου, να χρειαστεί ρεύμα η μπαταρία σου με καλώδια απο άλλη μοτο, και πολλά άλλα. Μέχρι το πιο σοβαρό όπως είναι ένας τραυματισμός.
Σωστός, όπως και σε πολλά άλλα όπως η κατάδυση, το heliski κλπ.
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ποσοι απο εσας αγαπατε το travel enduro; emix Χωμάτινες εξορμήσεις 48 08-02-2012 18:45
Captain is back... Captain_Andreas Καλώς ήλθατε 21 19-07-2010 16:31
“BRING THEM BACK!” Black_Shadow Ελλάδα 2 29-06-2010 07:17
Bring them back billy_bmw Πολιτισμός 12 20-04-2010 15:18
BMW Lo Rider Back to base, Back to the future. Kolokas Γενικά - Μοτοσυκλέτα 9 23-03-2009 01:11


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:26.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!