![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ο συνονόματος thandim απάντησε απλά και εμπεριστατωμένα στο πρόβλημα του συμφορουμίτη
Οι υπόλοιποι που κονταροχτυπιέστε εδώ μέσα τι παριστάνετε δεν έχω καταλάβει.... ....."και καλά ποιός την έχει μεγαλύτερη??"..... Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να σέβεστε τα 3500 μέλη τα οποία δεν έχουν καμμία διάθεση, σας διαβεβαιώ να παρακολουθούν τέτοιου χαμηλού επιπέδου αντιπαραθέσεις |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Σωστά Than Dim όσα έγραψες ,συγκέντρωσες και εμπλούτισες όσα είχαν γραφτεί από gemara κι εμένα …εκτός μιας λεπτομέρειας …του σχεδιαγράμματος! Το κύκλωμα είναι παρόμοιο (δεν είπα πουθενά κάτι διαφορετικό), και οι μικροδιαφορές δεν είναι ουσιώδεις για το θέμα που αναφερόμαστε ,απλά για την ακρίβεια και μόνο για να μην θεωρηθεί βάση για μελλοντική χρήση σε θέμα σχετικό με το κύκλωμα λίπανσης –ψύξης ανέφερα ότι δεν είναι από R 1200 .Οι διαφορές είναι αρκετές και οφθαλμοφανείς ,εκτός αυτών που έχω ήδη αναφέρει κοιτά και αυτόν :Το σχήμα στο κάλυμμα της πίπας πάνω στο καπάκι της κεφαλής ! Στο 1200 έχει σχήμα βέλους, στο σχεδιάγραμμα παραλληλόγραμμο όπως 1100 και μονομπουζο 1150 (το διμπουζο έχει διαφορετικό).
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Θοδωρή πολλοί κατασκευαστές, για τους δικούς τους λόγους, όταν κάποια συστήματα είναι ίδια μεταξύ 2 μοντέλων χρησιμοποιούν τις ίδιες εικόνες. Αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα στα σχεδιαγράμματα που χρησιμοποιούν για να βρεθεί ένα ανταλλακτικό. Όντως στην συγκεκριμένη φώτο το εξωτερικό περίγραμμα είναι από προηγούμενο μοντέλο GS αλλά αφού ο GergeP λέει πως το βρήκε σε βιβλίο του 1200 - και εφόσον από όσο βλέπω συμβαδίζει με την πραγματικότητα - δεν έχω καμία αμφιβολία για αυτό. Δεν ξέρω βέβαια την αξιοπιστία του συγκεκριμένου εντύπου αλλά έχω καλή πίστη... ![]() Πίστεψε με, ξεφυλλίζω καθημερινά service manuals και part catalogs από πολλούς κατασκευαστές και πέφτω πάνω σε απίστευτα λάθη και παραλήψεις. Τέλος πάντων το θέμα μας δεν είναι η λεπτομέρεια αλλά να γίνει κατανοητό το σύστημα ψύξης και η συγκεκριμένη είναι πολύ καλή. Για επιπλέον λεπτομέρειες υπάρχουν οι κατάλογοι ανταλλακτικών της εταιρίας και τα service manuals! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ως mod/admin μπορεί και πάμπολλες φορές έχει γίνει, να επικοινωνεί κατ΄ιδίαν και να βοηθάει στην εκτόνωση μιας διαφωνίας. Εκ των υστέρων σχόλια, μάλλον λάδι στην φωτιά ρίχνουν. Φυσικά επ' ουδενί δεν αμφισβητώ την καλή πρόθεση του Sakis (άποψη εκφράζω). Επίσης, για να είμαι ειλικρινής, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό τα "spam"!!!! Αντίθετα δείχνουν μία ζωντανή κοινότητα, που όπως στην διά ζώσης εκφορά του λόγου συχνά πλατειάζουμε, έτσι συμβαίνει και στην "ιντερνετική" εκδοχή που είναι στην ουσία αναπλήρωση της πρώτης. Όταν μάλιστα έχουν και δόσεις διακωμώδησης/αυτοσαρκασμού τότε σου φτιάχνουν και την διάθεση, που είναι νομίζω και το πρώτο ζητούμενο. Τα προβλήματα ξεκινούν όταν σώνει και καλά πρέπει να συμφωνήσεις με την άποψη/ιδέα κάποιου. Αν δε είναι εμπρηστική έστω και για μικρή μερίδα συνανθρώπων μας, πρέπει να αποφεύγεται. Άλλωστε ένα φόρουμ δεν είναι εγκυκλοπαίδεια, για να έχει αυστηρά ταξινομημένα θέματα. Για εξειδικευμένα θέματα έτσι κι αλλιώς θα απευθυνθούμε στους καθ' ύλην αρμόδιους επαγγελματίες. Ακόμα και για θρησκευτικά θέματα, πας στην εκκλησία και όχι στην αγία αθανασία του Αιγάλεω!!!!! Τώρα, αν τσακωνόμαστε και που και που ανώδυνα, δεν χάθηκε κι ο κόσμος. Έχει την πλάκα του!!!!! υγ. Ένα σχηματικό κύκλωμα υδραυλικό, ηλεκτρικό κλπ δεν είναι απαραίτητο να μοιάζει φωτογραφικά με το πραγματικό, αρκεί να αναπαριστά την λειτουργία του... |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ο αξιωματούχος και κάθε μέλος αυτού του Forum έχει δικαίωμα να σχολιάσει/καυτηριάσει καταστάσεις όταν αυτές παρεκτρέπονται και φτάνουν σε προσβολές και ύβρεις προσωπικές, επαγγελματικές κ.α. Για το ποιός κατεβάζει το επίπεδο περισσότερο ή λιγότερο να το κρίνουν οι υπόλοιποι Απόσπασμα:
Εκ των υστέρων σχόλια? Kαθόλου εκ των υστέρων όταν περιμένεις να εκτονωθεί μιά κατάσταση και δεν σταματάει δεν πρέπει να πάρεις θέση? είναι κακά τα spam? καθόλου κακά είναι το αλατοπίπερο των συζητήσεων
spam δεν είναι όμως οι προσωπικές ύβρεις και προσβολές όπως έγραψα και παραπάνω |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Επειδή εδώ μέσα υπάρχουν και μονοκύλινδροι μεταφέρω το παρακάτω, το βρήκα αυτούσιο σε διάφορα φόρουν μοτοσυκλετών, χωρίς να ξέρω ποιός είναι ο αρχικός συντάκτης του, αν και τα ίδια διάβασα και στη γερμανική wikipedia.
"Ακούμε πολλές φορές για μοτοσυκλέτες με "ξηρό κάρτερ", για τα πλεονεκτήματα αυτής της διάταξης λίπανσης αλλά και για τη δυσκολία που συχνά έχει η μέτρηση της ποσότητας του λαδιού σε έναν τέτοιο κινητήρα. Πρώτα πρώτα να πούμε ότι οι περισσότερες μοτοσυκλέτες έχουν κινητήρα με υγρό κάρτερ, δηλ. η ποσότητα του λαδιού είναι συγκεντρωμένη στο κάτω μέρος του κινητήρα. Είναι η πλέον διαδεδομένη θέση για το λάδι. Υπάρχουν όμως και ορισμένες που ο κινητήρας τους έχει ξηρό κάρτερ. Ξηρό κάρτερ σημαίνει ότι η μεγαλύτερη ποσότητα του λαδιού δε βρίσκεται στο κάτω μέρος του κινητήρα (κάρτερ) αλλά σε κάποιο άλλο σημείο. Συνήθως αυτό είναι μέσα στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας και συγκεκριμένα στο ύψος του λαιμού. Υπάρχουν όμως και μοτοσυκλέτες που η κύρια ποσότητα του λαδιού αποθηκεύεται σε εξωτερικό δοχειάκι. Και στις δύο περιπτώσεις, η ουσία είναι ότι το λάδι αποθηκεύεται όχι στο συνήθη χώρο (κάρτερ) αλλά σε άλλο σημείο της μοτοσυκλέτας, έξω από τον κινητήρα. Ποιός είναι όμως ο λόγος που ορισμένοι κινητήρες έχουν ξηρό κάρτερ? Προφανώς δεν είναι για να μας μπελαδιάζει και να μας σπάει τα νεύρα.Ξέρω ότι πολλοί νευριάζουν την ώρα που πάνε να δούνε αν το ύψος του λαδιού είναι στο σωστό σημείο. Κάποιοι μάλιστα τρομάζουν, βλέποντας κάποιες φορές το μετρητή (αυτή τη μικρή βεργούλα της τάπας) να μη βουτιέται καν στο λάδι ενώ μετά από λίγα χιλιόμετρα το μηχανάκι να είναι φουλ από λάδι. Παράξενο, ε? Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Οι πραγματικοί λόγοι, που επιβάλλουν τη λύση του ξηρού κάρτερ σε ορισμένα μηχανάκια είναι δύο. Ο πρώτος έχει να κάνει με το θέμα του "ύψους" του κινητήρα. Οπου ο κατασκευαστής θέλει να έχει μικρό ύψος κινητήρα (και άρα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος), επιλέγει η αποθήκευση του λαδιού να μη γίνεται στο κάτω μέρος του κινητήρα (κάρτερ) αλλά σε ένα άλλο σημείο της μοτοσυκλέτας, είτε στο ίδιο το πλαίσιο (συνήθως στο λαιμό) είτε σε ειδικό δοχειάκι. Γι' αυτό λοιπόν βλέπουμε συχνά ξηρό κάρτερ σε enduro, σε motocross κλπ. Βολεύει τους κατασκευαστές, ώστε να επιτύχουν μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Βέβαια, δε σημαίνει ότι όλες οι μοτοσυκλέτες αυτής της χρήσης πρέπει σώνει και καλά να έχουν ξηρό κάρτερ. Αν ο κατασκευαστής μπορέσει να "βολέψει" τα μηχανικά μέρη με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται η σωστή απόσταση του κινητήρα από το έδαφος, μπορεί να επιλέξει υγρό κάρτερ. Πάντως, η "μετακόμιση" του δοχείου λαδιού σε σημείο έξω από τον κινητήρα, ως ιδέα, έγινε και για λόγους "χωροταξικούς". Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τη χρήση της μοτοσυκλέτας. Σε μοτοσυκλέτες που κινούνται είτε σε χωμάτινη χρήση είτε γενικά έχουν έντονες αναταράξεις και κουνήματα (πέρασμα από πέτρες, κίνηση σε απότομες κλίσεις εδάφους αλλά και κίνηση με σούζα ή endo, π.χ. στα supermoto), είναι πολύ χρήσιμο να εξασφαλίζεται ότι ο κινητήρας θα έχει πάντα λάδι, χωρίς να ρουφάει αέρα η αντλία, όταν μετατοπίζεται έντονα η ποσότητα του λαδιού από το κάρτερ. Εδώ λοιπόν είναι η σημασία της αποθήκευσης της κύριας ποσότητας του λαδιού σε άλλο σημείο (δηλ. όχι στο κάρτερ), διότι με τον τρόπο αυτό παρέχεται στα σίγουρα η αναγκαία ποσότητα λαδιού στον κινητήρα, ασχέτως του αν ο οδηγός του κινείται σαν ... "κατσίκι" ή κάνει τις ... "ταρζανιές" της ζωής του. Ωραία όλα αυτά, αλλά πώς θα είμαι σίγουρος, ρε παιδί μου, ότι θα μετράω σωστά την ποσότητα του λαδιού και δε θα κοψοχολιάζομαι κάθε φορά? Για την σωστή μέτρηση της ποσότητας του λαδιού σε κινητήρα με ξηρό κάρτερ, αρκεί να ακολουθήσουμε τις διαδικασίες που λέει το Owners Manual. 1) Θέτουμε σε λειτουργία τον κινητήρα για λίγα λεπτά. 2) Σβήνουμε. 3) Περιμένουμε για κανένα 5λεπτο, θαυμάζοντας το μηχανάκι μας ή ό,τι άλλο "αξιόλογο" δούμε, αν είμαστε στο δρόμο (οι παντρεμένοι προσέχετε) 4) Μετράμε. Στο σημείο αυτό θα πρόσθετα ότι καλό είναι όση ώρα ζεσταίνουμε τον κινητήρα, να κάνουμε χαλαρά και μια μικρή βολτίτσα 1 - 2 χιλιόμετρα, για να κυκλοφορήσει καλά το λάδι και στο κιβώτιο και γενικά για να κυκλοφορήσει το λάδι παντού, ώστε μετά να επιστρέψει το προβλεπόμενο μέρος της ποσότητας στο χώρο αποθήκευσης (λαιμός ή δοχειάκι). Ρολάρουμε χαλαρά, όμως. Δε σκίζουμε το μηχανάκι. Μετά, σβήνουμε τον κινητήρα και περιμένουμε λίγα λεπτά, όπως είπα, για να κάνουμε τη μέτρηση με την τάπα - μετρητή." |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ είπα ότι στο σχεδιάγραμμα φαίνεται ένας κινητήρας R1100 ,όποιος ακόμα διαφωνεί ας το τυπώσει και ας ρωτήσει σε αντιπροσωπεία. Εάν βρέθηκε σε manual της BMW `η εκδότη όπως ο Haynes δεν το γνωρίζω και δεν έχω λόγους να το αμφισβητήσω . Η ουσία δεν αλλάζει και αυτό επίσης το είπα .
Εσένα ckk δεν σε καταλαβαίνω ,δεν θυμάμαι να είχαμε πότε ανάλογη κόντρα ,δεν προσπάθησα ποτέ να σε πιέσω για να σε πείσω σε κάτι .Οι διαφορετικές (σε κάποια ,γιατί σε αλλά συμφωνώ μαζί σου) απόψεις σε θέματα πολιτικής και οικονομίας σου δίνουν το δικαίωμα να εκφέρεις χαρακτηρισμούς και χυδαιότητες εναντίον μου ? Λυπάμαι … ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Πολυ καλα τα είπες Σακη...Έχει ξεφύγει η εποικινωνια Σε Αυτό το νήμα.Κάποιος συντοπίτης εξέφρασε την απορία του πάνω σε τεχνικό θέμα και εσείς το γυρίσατε σε πρόσωπικη βεντέτα.Ρίξατε το επίπεδο του forum και για ποιο λόγο; Για να περάσετε το δικο σας τροπο σκέψεις.Τελικά κύριοι Μήπως πρέπει να παρεμβενουν οι admin & moderator να κλειδωνεται το θέμα Όπως Έγινε και σε άλλο νήμα και πέσατε να τους φάτε ??? |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
μήπως να ανοίξουμε κανά δυό νέα νήματα; ένα για ξεκατίνιασμα κι ένα για να γράψει όποιος θέλει από μας πως βλέπει την επικοινωνία και τη συμπεριφορά στο φόρουμ; κάπου το πράγμα ξεφεύγει, δεν ξέρω το λόγο, πολύ πιθανόν οι διαχειριστές να έχουν άποψη για ποιό λόγο συμβαίνει αυτό. δεν είναι κι απαραίτητο να κοινοποιηθεί αλλά όπως είπα, αρχίζει να ξεφεύγει από το επίπεδο της αισθητικής και γίνεται ζήτημα ουσίας που τελικά μπορεί να πλήξει το ίδιο φόρουμ. αν κι όχι "γερόντι" εδώ μέσα, όταν έχω χρόνο περνάω κάποιες ώρες εδώ και θα λυπηθώ αν χαλάσει το επίπεδο. είμαστε, πόσοι; 3000+ εδώ μέσα; σίγουρα είμαστε απ'όλα τα φρούτα του μπαξέ, αλλά λίγος σεβασμός σε σκέψεις και γνώμες κι ιδέες είναι το μίνιμουμ για συνύπαρξη. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Βλέπεις να γράφουν και οι 3000 ???? Μήπως από ενοχλητικές συμπεριφορές μερικών, ένα μεγάλο ποσοστό απέχει και προτιμά να παρακολουθεί από απόσταση ασφαλείας, για να μην πω ότι απομακρύνθηκε κιόλας!!!!! Και δεν εννοώ συμπεριφορές admin/mod αλλά μελών που θεωρούν πως ανήκουν στην περιούσιο ομάδα ανθρώπων που δέχτηκαν την επιφοίτηση του συμπαντικού πνεύματος και αποστολή τους στην γη είναι να κατακεραυνώνουν κάθε αρνητή της φασίζουσας συνήθως "ιδεολογίας" τους. Προσωπικά δεν με ενοχλεί αν τσακωνόμαστε (Έλληνες δεν είμαστε στο κάτω-κάτω?!?!), ούτε κρατάω κακίες για κανέναν. Όμως επαναλαμβάνω πως, διαφωνώ με τη δημόσια έκφραση απόψεων που δημιουργεί οξύνσεις. Επίσης δεν μου αρέσει (και σε πάρα πολλούς ακόμη, από ότι έδειξε η ιστορία του φόρουμ) να "καπελώνουν" μερικοί από μας τους υπόλοιπους. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε μοτοσυκλετιστικά θέματα. Ας πούμε στο συγκεκριμένο θέμα, δεν με ενοχλεί που έγινε κόντρα και κακώς κατά την γνώμη μου ανακάτεψαν admin/mod. Όσο για τις εκφράσεις... σιγά μην στάξει η ουρά του γαϊδάρου!!!!!! |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
R1150GS - Λάδια στο φίλτρο αέρα | alekni | Τεχνικά θέματα διάφορα | 32 | 29-05-2010 20:57 |
Λάδια από κινητήρα | katsanakis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 37 | 12-04-2010 23:03 |
Καθαρισμός κινητήρα | cm246 | Φροντίδα | 8 | 28-11-2009 23:57 |
Ανατομία ενός κινητήρα... !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( no2 ) | Hondakias | Τεχνικά θέματα διάφορα | 8 | 30-07-2009 10:40 |
Λάδια | kifinas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 12 | 14-03-2009 10:59 |