GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 06-01-2011, 02:48
Sakis Ο/Η Sakis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Gs1200 η λευκή του 09!!
Μηνύματα: 7,888
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Ο συνονόματος thandim απάντησε απλά και εμπεριστατωμένα στο πρόβλημα του συμφορουμίτη
Οι υπόλοιποι που κονταροχτυπιέστε εδώ μέσα τι παριστάνετε δεν έχω καταλάβει....
....."και καλά ποιός την έχει μεγαλύτερη??".....
Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να σέβεστε τα 3500 μέλη
τα οποία δεν έχουν καμμία διάθεση, σας διαβεβαιώ να
παρακολουθούν τέτοιου χαμηλού επιπέδου αντιπαραθέσεις
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 06-01-2011, 04:32
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Σωστά Than Dim όσα έγραψες ,συγκέντρωσες και εμπλούτισες όσα είχαν γραφτεί από gemara κι εμένα …εκτός μιας λεπτομέρειας …του σχεδιαγράμματος! Το κύκλωμα είναι παρόμοιο (δεν είπα πουθενά κάτι διαφορετικό), και οι μικροδιαφορές δεν είναι ουσιώδεις για το θέμα που αναφερόμαστε ,απλά για την ακρίβεια και μόνο για να μην θεωρηθεί βάση για μελλοντική χρήση σε θέμα σχετικό με το κύκλωμα λίπανσης –ψύξης ανέφερα ότι δεν είναι από R 1200 .Οι διαφορές είναι αρκετές και οφθαλμοφανείς ,εκτός αυτών που έχω ήδη αναφέρει κοιτά και αυτόν :Το σχήμα στο κάλυμμα της πίπας πάνω στο καπάκι της κεφαλής ! Στο 1200 έχει σχήμα βέλους, στο σχεδιάγραμμα παραλληλόγραμμο όπως 1100 και μονομπουζο 1150 (το διμπουζο έχει διαφορετικό).





Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Sakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο συνονόματος thandim απάντησε απλά και εμπεριστατωμένα στο πρόβλημα του συμφορουμίτη
Οι υπόλοιποι που κονταροχτυπιέστε εδώ μέσα τι παριστάνετε δεν έχω καταλάβει....
....."και καλά ποιός την έχει μεγαλύτερη??".....
Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να σέβεστε τα 3500 μέλη
τα οποία δεν έχουν καμμία διάθεση, σας διαβεβαιώ να
παρακολουθούν τέτοιου χαμηλού επιπέδου αντιπαραθέσεις
Αυτά όταν γράφονται από <<αξιωματούχο>> κατεβάζουν το επίπεδο πολύ περισσότερο από της όποιες αντιπαραθέσεις απλών μελών ...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 06-01-2011, 11:36
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστά Than Dim όσα έγραψες ,συγκέντρωσες και εμπλούτισες όσα είχαν γραφτεί από gemara κι εμένα …εκτός μιας λεπτομέρειας …του σχεδιαγράμματος! Το κύκλωμα είναι παρόμοιο (δεν είπα πουθενά κάτι διαφορετικό), και οι μικροδιαφορές δεν είναι ουσιώδεις για το θέμα που αναφερόμαστε ,απλά για την ακρίβεια και μόνο για να μην θεωρηθεί βάση για μελλοντική χρήση σε θέμα σχετικό με το κύκλωμα λίπανσης –ψύξης ανέφερα ότι δεν είναι από R 1200 .Οι διαφορές είναι αρκετές και οφθαλμοφανείς ,εκτός αυτών που έχω ήδη αναφέρει κοιτά και αυτόν :Το σχήμα στο κάλυμμα της πίπας πάνω στο καπάκι της κεφαλής ! Στο 1200 έχει σχήμα βέλους, στο σχεδιάγραμμα παραλληλόγραμμο όπως 1100 και μονομπουζο 1150 (το διμπουζο έχει διαφορετικό).

Θοδωρή πολλοί κατασκευαστές, για τους δικούς τους λόγους, όταν κάποια συστήματα είναι ίδια μεταξύ 2 μοντέλων χρησιμοποιούν τις ίδιες εικόνες. Αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα στα σχεδιαγράμματα που χρησιμοποιούν για να βρεθεί ένα ανταλλακτικό.
Όντως στην συγκεκριμένη φώτο το εξωτερικό περίγραμμα είναι από προηγούμενο μοντέλο GS αλλά αφού ο GergeP λέει πως το βρήκε σε βιβλίο του 1200 - και εφόσον από όσο βλέπω συμβαδίζει με την πραγματικότητα - δεν έχω καμία αμφιβολία για αυτό. Δεν ξέρω βέβαια την αξιοπιστία του συγκεκριμένου εντύπου αλλά έχω καλή πίστη... Με βάση αυτό, από την άλλη, δεν θα την θεωρούσα σαν τυφλοσούρτη για το σύστημα ψύξης του 1150 ή 1100. Μόνο αν την έβρισκα σε δικό τους βιβλίο!!
Πίστεψε με, ξεφυλλίζω καθημερινά service manuals και part catalogs από πολλούς κατασκευαστές και πέφτω πάνω σε απίστευτα λάθη και παραλήψεις.

Τέλος πάντων το θέμα μας δεν είναι η λεπτομέρεια αλλά να γίνει κατανοητό το σύστημα ψύξης και η συγκεκριμένη είναι πολύ καλή. Για επιπλέον λεπτομέρειες υπάρχουν οι κατάλογοι ανταλλακτικών της εταιρίας και τα service manuals!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 06-01-2011, 12:32
yannis Ο/Η yannis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Κερατσίνι Far-west
Μoto: F 800 GS._ Αα, ξέχασα. BMW !!!!!
Μηνύματα: 2,987
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Sakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο συνονόματος thandim απάντησε απλά και εμπεριστατωμένα στο πρόβλημα του συμφορουμίτη
Οι υπόλοιποι που κονταροχτυπιέστε εδώ μέσα τι παριστάνετε δεν έχω καταλάβει....
....."και καλά ποιός την έχει μεγαλύτερη??".....
Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να σέβεστε τα 3500 μέλη
τα οποία δεν έχουν καμμία διάθεση, σας διαβεβαιώ να
παρακολουθούν τέτοιου χαμηλού επιπέδου αντιπαραθέσεις
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστά Than Dim όσα έγραψες ,συγκέντρωσες και εμπλούτισες όσα είχαν γραφτεί από gemara κι εμένα …εκτός μιας λεπτομέρειας …του σχεδιαγράμματος! Το κύκλωμα είναι παρόμοιο (δεν είπα πουθενά κάτι διαφορετικό), και οι μικροδιαφορές δεν είναι ουσιώδεις για το θέμα που αναφερόμαστε ,απλά για την ακρίβεια και μόνο για να μην θεωρηθεί βάση για μελλοντική χρήση σε θέμα σχετικό με το κύκλωμα λίπανσης –ψύξης ανέφερα ότι δεν είναι από R 1200 .Οι διαφορές είναι αρκετές και οφθαλμοφανείς ,εκτός αυτών που έχω ήδη αναφέρει κοιτά και αυτόν :Το σχήμα στο κάλυμμα της πίπας πάνω στο καπάκι της κεφαλής ! Στο 1200 έχει σχήμα βέλους, στο σχεδιάγραμμα παραλληλόγραμμο όπως 1100 και μονομπουζο 1150 (το διμπουζο έχει διαφορετικό).







Αυτά όταν γράφονται από <<αξιωματούχο>> κατεβάζουν το επίπεδο πολύ περισσότερο από της όποιες αντιπαραθέσεις απλών μελών ...
Χωρίς να είναι πρόθεσή μου να "αυξήσω" την ένταση, θα συμφωνήσω με τον TEOSS.
Ως mod/admin μπορεί και πάμπολλες φορές έχει γίνει, να επικοινωνεί κατ΄ιδίαν και να βοηθάει στην εκτόνωση μιας διαφωνίας. Εκ των υστέρων σχόλια, μάλλον λάδι στην φωτιά ρίχνουν. Φυσικά επ' ουδενί δεν αμφισβητώ την καλή πρόθεση του Sakis (άποψη εκφράζω).
Επίσης, για να είμαι ειλικρινής, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό τα "spam"!!!! Αντίθετα δείχνουν μία ζωντανή κοινότητα, που όπως στην διά ζώσης εκφορά του λόγου συχνά πλατειάζουμε, έτσι συμβαίνει και στην "ιντερνετική" εκδοχή που είναι στην ουσία αναπλήρωση της πρώτης.
Όταν μάλιστα έχουν και δόσεις διακωμώδησης/αυτοσαρκασμού τότε σου φτιάχνουν και την διάθεση, που είναι νομίζω και το πρώτο ζητούμενο. Τα προβλήματα ξεκινούν όταν σώνει και καλά πρέπει να συμφωνήσεις με την άποψη/ιδέα κάποιου. Αν δε είναι εμπρηστική έστω και για μικρή μερίδα συνανθρώπων μας, πρέπει να αποφεύγεται. Άλλωστε ένα φόρουμ δεν είναι εγκυκλοπαίδεια, για να έχει αυστηρά ταξινομημένα θέματα. Για εξειδικευμένα θέματα έτσι κι αλλιώς θα απευθυνθούμε στους καθ' ύλην αρμόδιους επαγγελματίες. Ακόμα και για θρησκευτικά θέματα, πας στην εκκλησία και όχι στην αγία αθανασία του Αιγάλεω!!!!!
Τώρα, αν τσακωνόμαστε και που και που ανώδυνα, δεν χάθηκε κι ο κόσμος. Έχει την πλάκα του!!!!!

υγ. Ένα σχηματικό κύκλωμα υδραυλικό, ηλεκτρικό κλπ δεν είναι απαραίτητο να μοιάζει φωτογραφικά με το πραγματικό, αρκεί να αναπαριστά την λειτουργία του...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 06-01-2011, 14:19
Sakis Ο/Η Sakis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Gs1200 η λευκή του 09!!
Μηνύματα: 7,888
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτά όταν γράφονται από <<αξιωματούχο>> κατεβάζουν το επίπεδο πολύ περισσότερο από της όποιες αντιπαραθέσεις απλών μελών ...
Ο αξιωματούχος και κάθε μέλος αυτού του Forum
έχει δικαίωμα να σχολιάσει/καυτηριάσει καταστάσεις όταν αυτές παρεκτρέπονται και φτάνουν σε προσβολές και ύβρεις προσωπικές, επαγγελματικές κ.α.
Για το ποιός κατεβάζει το επίπεδο περισσότερο ή λιγότερο να το κρίνουν οι υπόλοιποι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yannis Εμφάνιση μηνυμάτων
Χωρίς να είναι πρόθεσή μου να "αυξήσω" την ένταση, θα συμφωνήσω με τον TEOSS.
Ως mod/admin μπορεί και πάμπολλες φορές έχει γίνει, να επικοινωνεί κατ΄ιδίαν και να βοηθάει στην εκτόνωση μιας διαφωνίας. Εκ των υστέρων σχόλια, μάλλον λάδι στην φωτιά ρίχνουν. Φυσικά επ' ουδενί δεν αμφισβητώ την καλή πρόθεση του Sakis (άποψη εκφράζω).
Επίσης, για να είμαι ειλικρινής, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό τα "spam"!!!! Αντίθετα δείχνουν μία ζωντανή κοινότητα, που όπως στην διά ζώσης εκφορά του λόγου συχνά πλατειάζουμε, έτσι συμβαίνει και στην "ιντερνετική" εκδοχή που είναι στην ουσία αναπλήρωση της πρώτης.
Όταν μάλιστα έχουν και δόσεις διακωμώδησης/αυτοσαρκασμού τότε σου φτιάχνουν και την διάθεση, που είναι νομίζω και το πρώτο ζητούμενο. Τα προβλήματα ξεκινούν όταν σώνει και καλά πρέπει να συμφωνήσεις με την άποψη/ιδέα κάποιου. Αν δε είναι εμπρηστική έστω και για μικρή μερίδα συνανθρώπων μας, πρέπει να αποφεύγεται. Άλλωστε ένα φόρουμ δεν είναι εγκυκλοπαίδεια, για να έχει αυστηρά ταξινομημένα θέματα. Για εξειδικευμένα θέματα έτσι κι αλλιώς θα απευθυνθούμε στους καθ' ύλην αρμόδιους επαγγελματίες. Ακόμα και για θρησκευτικά θέματα, πας στην εκκλησία και όχι στην αγία αθανασία του Αιγάλεω!!!!!
Τώρα, αν τσακωνόμαστε και που και που ανώδυνα, δεν χάθηκε κι ο κόσμος. Έχει την πλάκα του!!!!!

υγ. Ένα σχηματικό κύκλωμα υδραυλικό, ηλεκτρικό κλπ δεν είναι απαραίτητο να μοιάζει φωτογραφικά με το πραγματικό, αρκεί να αναπαριστά την λειτουργία του...
Εκ των υστέρων σχόλια?
Kαθόλου εκ των υστέρων όταν περιμένεις να εκτονωθεί μιά κατάσταση
και δεν σταματάει δεν πρέπει να πάρεις θέση?

είναι κακά τα spam?
καθόλου κακά είναι το αλατοπίπερο των συζητήσεων
spam δεν είναι όμως οι προσωπικές ύβρεις και προσβολές όπως έγραψα και παραπάνω
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 06-01-2011, 15:03
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Επειδή εδώ μέσα υπάρχουν και μονοκύλινδροι μεταφέρω το παρακάτω, το βρήκα αυτούσιο σε διάφορα φόρουν μοτοσυκλετών, χωρίς να ξέρω ποιός είναι ο αρχικός συντάκτης του, αν και τα ίδια διάβασα και στη γερμανική wikipedia.

"Ακούμε πολλές φορές για μοτοσυκλέτες με "ξηρό κάρτερ", για τα πλεονεκτήματα αυτής της διάταξης λίπανσης αλλά και για τη δυσκολία που συχνά έχει η μέτρηση της ποσότητας του λαδιού σε έναν τέτοιο κινητήρα.

Πρώτα πρώτα να πούμε ότι οι περισσότερες μοτοσυκλέτες έχουν κινητήρα με υγρό κάρτερ, δηλ. η ποσότητα του λαδιού είναι συγκεντρωμένη στο κάτω μέρος του κινητήρα. Είναι η πλέον διαδεδομένη θέση για το λάδι.

Υπάρχουν όμως και ορισμένες που ο κινητήρας τους έχει ξηρό κάρτερ.
Ξηρό κάρτερ σημαίνει ότι η μεγαλύτερη ποσότητα του λαδιού δε βρίσκεται στο κάτω μέρος του κινητήρα (κάρτερ) αλλά σε κάποιο άλλο σημείο. Συνήθως αυτό είναι μέσα στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας και συγκεκριμένα στο ύψος του λαιμού. Υπάρχουν όμως και μοτοσυκλέτες που η κύρια ποσότητα του λαδιού αποθηκεύεται σε εξωτερικό δοχειάκι. Και στις δύο περιπτώσεις, η ουσία είναι ότι το λάδι αποθηκεύεται όχι στο συνήθη χώρο (κάρτερ) αλλά σε άλλο σημείο της μοτοσυκλέτας, έξω από τον κινητήρα.

Ποιός είναι όμως ο λόγος που ορισμένοι κινητήρες έχουν ξηρό κάρτερ? Προφανώς δεν είναι για να μας μπελαδιάζει και να μας σπάει τα νεύρα.Ξέρω ότι πολλοί νευριάζουν την ώρα που πάνε να δούνε αν το ύψος του λαδιού είναι στο σωστό σημείο. Κάποιοι μάλιστα τρομάζουν, βλέποντας κάποιες φορές το μετρητή (αυτή τη μικρή βεργούλα της τάπας) να μη βουτιέται καν στο λάδι ενώ μετά από λίγα χιλιόμετρα το μηχανάκι να είναι φουλ από λάδι. Παράξενο, ε?

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.
Οι πραγματικοί λόγοι, που επιβάλλουν τη λύση του ξηρού κάρτερ σε ορισμένα μηχανάκια είναι δύο.

Ο πρώτος έχει να κάνει με το θέμα του "ύψους" του κινητήρα. Οπου ο κατασκευαστής θέλει να έχει μικρό ύψος κινητήρα (και άρα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος), επιλέγει η αποθήκευση του λαδιού να μη γίνεται στο κάτω μέρος του κινητήρα (κάρτερ) αλλά σε ένα άλλο σημείο της μοτοσυκλέτας, είτε στο ίδιο το πλαίσιο (συνήθως στο λαιμό) είτε σε ειδικό δοχειάκι. Γι' αυτό λοιπόν βλέπουμε συχνά ξηρό κάρτερ σε enduro, σε motocross κλπ. Βολεύει τους κατασκευαστές, ώστε να επιτύχουν μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Βέβαια, δε σημαίνει ότι όλες οι μοτοσυκλέτες αυτής της χρήσης πρέπει σώνει και καλά να έχουν ξηρό κάρτερ. Αν ο κατασκευαστής μπορέσει να "βολέψει" τα μηχανικά μέρη με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται η σωστή απόσταση του κινητήρα από το έδαφος, μπορεί να επιλέξει υγρό κάρτερ. Πάντως, η "μετακόμιση" του δοχείου λαδιού σε σημείο έξω από τον κινητήρα, ως ιδέα, έγινε και για λόγους "χωροταξικούς".

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τη χρήση της μοτοσυκλέτας. Σε μοτοσυκλέτες που κινούνται είτε σε χωμάτινη χρήση είτε γενικά έχουν έντονες αναταράξεις και κουνήματα (πέρασμα από πέτρες, κίνηση σε απότομες κλίσεις εδάφους αλλά και κίνηση με σούζα ή endo, π.χ. στα supermoto), είναι πολύ χρήσιμο να εξασφαλίζεται ότι ο κινητήρας θα έχει πάντα λάδι, χωρίς να ρουφάει αέρα η αντλία, όταν μετατοπίζεται έντονα η ποσότητα του λαδιού από το κάρτερ. Εδώ λοιπόν είναι η σημασία της αποθήκευσης της κύριας ποσότητας του λαδιού σε άλλο σημείο (δηλ. όχι στο κάρτερ), διότι με τον τρόπο αυτό παρέχεται στα σίγουρα η αναγκαία ποσότητα λαδιού στον κινητήρα, ασχέτως του αν ο οδηγός του κινείται σαν ... "κατσίκι" ή κάνει τις ... "ταρζανιές" της ζωής του.

Ωραία όλα αυτά, αλλά πώς θα είμαι σίγουρος, ρε παιδί μου, ότι θα μετράω σωστά την ποσότητα του λαδιού και δε θα κοψοχολιάζομαι κάθε φορά?


Για την σωστή μέτρηση της ποσότητας του λαδιού σε κινητήρα με ξηρό κάρτερ, αρκεί να ακολουθήσουμε τις διαδικασίες που λέει το Owners Manual.
1) Θέτουμε σε λειτουργία τον κινητήρα για λίγα λεπτά.
2) Σβήνουμε.
3) Περιμένουμε για κανένα 5λεπτο, θαυμάζοντας το μηχανάκι μας ή ό,τι άλλο "αξιόλογο" δούμε, αν είμαστε στο δρόμο (οι παντρεμένοι προσέχετε)
4) Μετράμε.

Στο σημείο αυτό θα πρόσθετα ότι καλό είναι όση ώρα ζεσταίνουμε τον κινητήρα, να κάνουμε χαλαρά και μια μικρή βολτίτσα 1 - 2 χιλιόμετρα, για να κυκλοφορήσει καλά το λάδι και στο κιβώτιο και γενικά για να κυκλοφορήσει το λάδι παντού, ώστε μετά να επιστρέψει το προβλεπόμενο μέρος της ποσότητας στο χώρο αποθήκευσης (λαιμός ή δοχειάκι). Ρολάρουμε χαλαρά, όμως. Δε σκίζουμε το μηχανάκι. Μετά, σβήνουμε τον κινητήρα και περιμένουμε λίγα λεπτά, όπως είπα, για να κάνουμε τη μέτρηση με την τάπα - μετρητή."
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 06-01-2011, 15:09
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Εγώ είπα ότι στο σχεδιάγραμμα φαίνεται ένας κινητήρας R1100 ,όποιος ακόμα διαφωνεί ας το τυπώσει και ας ρωτήσει σε αντιπροσωπεία. Εάν βρέθηκε σε manual της BMW `η εκδότη όπως ο Haynes δεν το γνωρίζω και δεν έχω λόγους να το αμφισβητήσω . Η ουσία δεν αλλάζει και αυτό επίσης το είπα .




Εσένα ckk δεν σε καταλαβαίνω ,δεν θυμάμαι να είχαμε πότε ανάλογη κόντρα ,δεν προσπάθησα ποτέ να σε πιέσω για να σε πείσω σε κάτι .Οι διαφορετικές (σε κάποια ,γιατί σε αλλά συμφωνώ μαζί σου) απόψεις σε θέματα πολιτικής και οικονομίας σου δίνουν το δικαίωμα να εκφέρεις χαρακτηρισμούς και χυδαιότητες εναντίον μου ? Λυπάμαι …
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 06-01-2011, 15:50
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Sakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο αξιωματούχος και κάθε μέλος αυτού του Forum
έχει δικαίωμα να σχολιάσει/καυτηριάσει καταστάσεις όταν αυτές παρεκτρέπονται και φτάνουν σε προσβολές και ύβρεις προσωπικές, επαγγελματικές κ.α.
Για το ποιός κατεβάζει το επίπεδο περισσότερο ή λιγότερο να το κρίνουν οι υπόλοιποι



[COLOR

=red]Εκ των υστέρων σχόλια?[/COLOR]

















[CENTER]Kαθόλου εκ των υστέρων όταν περιμένεις να εκτονωθεί μιά κατάσταση
και δεν σταματάει δεν

πρέπει να πάρεις θέση?
[/CENTER

[LEFT]είναι κακά τα spam?[/LEFT

καθόλου κακά

είναι το αλατοπίπερο των συζητήσεων


spam δεν είναι όμως οι
προσωπικές ύβρεις και προσβολές όπως έγραψα και παραπάνω
Πολυ καλα τα είπες Σακη...Έχει ξεφύγει η εποικινωνια Σε Αυτό το νήμα.Κάποιος συντοπίτης εξέφρασε την απορία του πάνω σε τεχνικό θέμα και εσείς το γυρίσατε σε πρόσωπικη βεντέτα.Ρίξατε το επίπεδο του forum και για ποιο λόγο; Για να περάσετε το δικο σας τροπο σκέψεις.Τελικά κύριοι Μήπως πρέπει να παρεμβενουν οι admin & moderator να κλειδωνεται το θέμα Όπως Έγινε και σε άλλο νήμα και πέσατε να τους φάτε ???
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 06-01-2011, 16:08
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από commander Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολυ καλα τα είπες Σακη...Έχει ξεφύγει η εποικινωνια Σε Αυτό το νήμα.Κάποιος συντοπίτης εξέφρασε την απορία του πάνω σε τεχνικό θέμα και εσείς το γυρίσατε σε πρόσωπικη βεντέτα.Ρίξατε το επίπεδο του forum και για ποιο λόγο; Για να περάσετε το δικο σας τροπο σκέψεις.Τελικά κύριοι Μήπως πρέπει να παρεμβενουν οι admin & moderator να κλειδωνεται το θέμα Όπως Έγινε και σε άλλο νήμα και πέσατε να τους φάτε ???

μήπως να ανοίξουμε κανά δυό νέα νήματα; ένα για ξεκατίνιασμα κι ένα για να γράψει όποιος θέλει από μας πως βλέπει την επικοινωνία και τη συμπεριφορά στο φόρουμ; κάπου το πράγμα ξεφεύγει, δεν ξέρω το λόγο, πολύ πιθανόν οι διαχειριστές να έχουν άποψη για ποιό λόγο συμβαίνει αυτό.
δεν είναι κι απαραίτητο να κοινοποιηθεί αλλά όπως είπα, αρχίζει να ξεφεύγει από το επίπεδο της αισθητικής και γίνεται ζήτημα ουσίας που τελικά μπορεί να πλήξει το ίδιο φόρουμ. αν κι όχι "γερόντι" εδώ μέσα, όταν έχω χρόνο περνάω κάποιες ώρες εδώ και θα λυπηθώ αν χαλάσει το επίπεδο. είμαστε, πόσοι; 3000+ εδώ μέσα; σίγουρα είμαστε απ'όλα τα φρούτα του μπαξέ, αλλά λίγος σεβασμός σε σκέψεις και γνώμες κι ιδέες είναι το μίνιμουμ για συνύπαρξη.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 06-01-2011, 16:46
yannis Ο/Η yannis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Κερατσίνι Far-west
Μoto: F 800 GS._ Αα, ξέχασα. BMW !!!!!
Μηνύματα: 2,987
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
μήπως να ανοίξουμε κανά δυό νέα νήματα; ένα για ξεκατίνιασμα κι ένα για να γράψει όποιος θέλει από μας πως βλέπει την επικοινωνία και τη συμπεριφορά στο φόρουμ; κάπου το πράγμα ξεφεύγει, δεν ξέρω το λόγο, πολύ πιθανόν οι διαχειριστές να έχουν άποψη για ποιό λόγο συμβαίνει αυτό.
δεν είναι κι απαραίτητο να κοινοποιηθεί αλλά όπως είπα, αρχίζει να ξεφεύγει από το επίπεδο της αισθητικής και γίνεται ζήτημα ουσίας που τελικά μπορεί να πλήξει το ίδιο φόρουμ. αν κι όχι "γερόντι" εδώ μέσα, όταν έχω χρόνο περνάω κάποιες ώρες εδώ και θα λυπηθώ αν χαλάσει το επίπεδο. είμαστε, πόσοι; 3000+ εδώ μέσα; σίγουρα είμαστε απ'όλα τα φρούτα του μπαξέ, αλλά λίγος σεβασμός σε σκέψεις και γνώμες κι ιδέες είναι το μίνιμουμ για συνύπαρξη.
3000+ ?!?!?!?!!?!??!
Βλέπεις να γράφουν και οι 3000 ????
Μήπως από ενοχλητικές συμπεριφορές μερικών, ένα μεγάλο ποσοστό απέχει και προτιμά να παρακολουθεί από απόσταση ασφαλείας, για να μην πω ότι απομακρύνθηκε κιόλας!!!!! Και δεν εννοώ συμπεριφορές admin/mod αλλά μελών που θεωρούν πως ανήκουν στην περιούσιο ομάδα ανθρώπων που δέχτηκαν την επιφοίτηση του συμπαντικού πνεύματος και αποστολή τους στην γη είναι να κατακεραυνώνουν κάθε αρνητή της φασίζουσας συνήθως "ιδεολογίας" τους.
Προσωπικά δεν με ενοχλεί αν τσακωνόμαστε (Έλληνες δεν είμαστε στο κάτω-κάτω?!?!), ούτε κρατάω κακίες για κανέναν.
Όμως επαναλαμβάνω πως, διαφωνώ με τη δημόσια έκφραση απόψεων που δημιουργεί οξύνσεις. Επίσης δεν μου αρέσει (και σε πάρα πολλούς ακόμη, από ότι έδειξε η ιστορία του φόρουμ) να "καπελώνουν" μερικοί από μας τους υπόλοιπους. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε μοτοσυκλετιστικά θέματα.
Ας πούμε στο συγκεκριμένο θέμα, δεν με ενοχλεί που έγινε κόντρα και κακώς κατά την γνώμη μου ανακάτεψαν admin/mod. Όσο για τις εκφράσεις... σιγά μην στάξει η ουρά του γαϊδάρου!!!!!!
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
R1150GS - Λάδια στο φίλτρο αέρα alekni Τεχνικά θέματα διάφορα 32 29-05-2010 20:57
Λάδια από κινητήρα katsanakis Τεχνικά θέματα διάφορα 37 12-04-2010 23:03
Καθαρισμός κινητήρα cm246 Φροντίδα 8 28-11-2009 23:57
Ανατομία ενός κινητήρα... !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( no2 ) Hondakias Τεχνικά θέματα διάφορα 8 30-07-2009 10:40
Λάδια kifinas Τεχνικά θέματα διάφορα 12 14-03-2009 10:59


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:13.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!