![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Πολύ πικρα έχει φάει ο Κωστάκης φέτος, κ έχει δρόμο ακόμη....
![]() ![]() ![]() ![]() Jefe |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό... όπως πάντα... ξέρετε εσείς καλά....ΟΕ ΟΕ.... ΟΕ ΟΕ.... πρωτάθλημα (ξανά) μες στο παλέ !!! ![]() |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Γιατρέ μου, τί έχω; | emix | Ανέκδοτα | 10 | 15-10-2010 09:13 |
| Χρόνια πολλά στον Κώστα (ntinopoulos) !!! | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Ευχές - (στους εορτάζοντες ... και όχι μόνον) | 45 | 18-05-2010 21:35 |
| Χρόνια πολλά στον Κώστα (kostasvar) .... | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Ευχές - (στους εορτάζοντες ... και όχι μόνον) | 21 | 02-04-2010 10:47 |
| Χρόνια πολλά Κώστα (costas_v) | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Ευχές - (στους εορτάζοντες ... και όχι μόνον) | 7 | 12-11-2009 10:58 |
| Και εσείς τί κάνατε; | Alext | Ανέκδοτα | 7 | 31-08-2009 12:10 |