![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γρηγορα θα τα δεις ολα.. Μετα ψαξε για 1200 αντβε ειδικα του 08.. Ειχα 1150 αντβε του 2002 και το αλλαξα με 1200 απλο του 2004. Για δυναμη- τελικη -καλυτερη καταναλωση και λιγοτερο βαρος. Τα πηρα ολα αυτα αλλα και αρκετα παραπανω εξοδα. Δεν νοειται κατα τη γνωμη μου μηχανη περιπετειας να εχει ρευμα στις αναρτησεις κεραιες για τα κλειδια που χαλανε αναρτησεις που σκανε και αξονες-διαφορικα με σχεδιαση για πολυ λιγοτερα κιλα.. ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ ΟΜΩΣ... |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
+1000... το 1150 πιστευω οτι ειναι πιο αξιοπιστο, το 1200 ειναι σιγουρα πιο ομορφο αλλα και πολυ ακριβοτερο. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα φίλε......
Κατά την γνώμη μου 3 πράγματα θα κοιτάξεις με σειρά προτεραιότητας. α) Χρήματα που θα διαθέσεις β) Ομορφιά τί αρέσει σε σένα και μόνο γ) Τεχνολογία άν είσαι υπέρ. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Αν και δεν έχω boxer, προσωπική μου άποψη, όσο πιό απλό τόσο καλύτερα, ιδίως αυτή την εποχή. Δεν έχω τίποτα κατά της εξέλιξης της τεχνολογίας και τις εφαρμογές της, αλλά κοστίζουν ακριβά, ιδίως όταν δημιουργούν προβλήματα.....
Οποιου το αντέχει η τσέπη, βουρ στον πατσά, αλλιώς πρέπει να επικρατεί η λογική. Οτι και να αποφασίσεις, πάρε όποιο γουστάρεις εσύ, να ξέρεις κι ότι η ευθύνη της επιλογής είναι αποκλειστικά δική σου! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Έχοντας χρησιμοποιήσει αρκετά και τα δυο, προτείνω 1150.
Με το 1150 Έχεις παραπάνω βάρος αλλα και μεγαλύτερη στιβαροτητα στο ταξειδι Με το 1200 εχεις χαμηλότερη κατανάλωση , είναι πιο γρήγορο αλλα και λιγότερη αξιοπιστία. Το 1200 ρίχνει περισσότερες γκομενες αλλα δεν έχει το χαρακτήρα του 1150. Με το 1200 Έχεις πολλα ηλεκτρονικά για ον οφ μηχανάκι αλλα και περισσότερες πληροφορίες για το ταξειδι. Για να πάρεις το 1200 του 08 πρέπει να δώσεις τα δίπλα χρήματα. Τέλος πάντων αυτά είναι πληροφορίες. Διάλεξα το 1150 γιατι με γοητεύει όταν το καβαλαω. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Φαντάζεσαι το 1150 να ήταν καλύτερο από το 1200;;;
Θα είχε κλείσει η BMW τώρα!!! ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Φιατί υπάρχουν πολλοί που το υποστηρίζουν.... Εγώ πχ δε θα έδινα το δικό μου για έεεενα 1200... Να το δώσω γιατί? Για περισσότερα άλογα? Μπορώ να τα αγοράσω φθηνότερα απο Ιαπωνία... Για αξιοπιστία? Το 1150 ήταν αυτό που όρισε την αξιοπιστια..... Για φιλικότητα προς τον χρήστη? Μία από τα ίδια... Εγώ, και εξέλαβέ με ως προκατειλειμμένο, θα σου πρότεινα ένα από τα μοντέλα που πωλούνται τώρα, εν μέσω κρίσης, το πολύ μέχρι 2004... Εχουν παρελθόν, παρών, και άποψη... ![]() Εγώ έπεσα πάνω του και ξέχασα την ανταγωνιστικότητα της ιπποδύναμης... |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
BMW ADVENTURE 1150 | xristoforos | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 1 | 21-01-2011 12:27 |
Βάσεις ζελατίνας για R 1150 GS Adventure | BillyGS | Ζήτηση | 0 | 17-09-2010 17:07 |
Γνώμη για βάση βαλιτσών SW-MOTECH για 12GSA | chris71 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 7 | 09-09-2010 15:54 |
Πωλειται R 1150 GS ADVENTURE | antonis1150GSA | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 21 | 03-08-2010 13:17 |
Ζελατίνα 1150 gs adventure... | kotskofi | Ζήτηση | 1 | 07-05-2010 14:31 |