![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
αυτο με το πλαγιο σταντ ειναι μεγαλος μυθος συμφωνα με τα λεγομενα εξουσιοδοτημενου συνεργειου στην κρητη.δεν υπαρχει κανενα προβλημα παντα με βαση τα λεγομενα του μηχανικου.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
οταν θα ξαναβρεθουμε θα στο αποδειξω!
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα να δουλεύει στο ρελαντί ο κινητήρας για όσα λεπτά θέλετε αρκεί να μήν μαρσάρετε και να την σβήσετε όταν ανοίξει η βαλβίδα του ψυγείου λαδιού...το λάδι έχει full λιπαντικές ικανότητες όταν πιάσει τους 100 βαθμούς. Αυτά για όταν χρειαστεί, όχι για να την ζεσταίνουμε καθημερινά...
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Τα 1200 κυβικά φίλε μου βγάζουν οποιαδήποτε ανηφόρα με τις στροφές στο ρελαντί!
Διάβασε το μάνιουαλ τι λέει και προς Θεού, ποτέ ζέσταμα για να ξεκινήσεις εν έτει 2011. Αν ήταν 1930 το συζητάγαμε... ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Ναι έχεις δίκιο η αλήθεια είναι ότι και εγώ όταν την πείρα ( πριν πέντε μίνες) μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι με ελάχιστο γκάζι ανέβαινα την συγκεκριμένη ανηφόρα , σε αντίθεση με ένα storm που είχα που το ήθελα το γαζάκι του Ευχαριστώ ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|