GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 25-03-2011, 23:38
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Θέση ζεστάματος

Καμία σημερινή μηχανή ή αυτοκίνητο δεν θέλει ζέσταμα.
Έχω βάλει μπρος και έχω φύγει άνετα και με -10.
Τα μοτέρ με ψεκασμό ξέρουν μόνα τους τι να κάνουν.
Απλά δεν θέλει ζόρια μέχρι να ζεσταθεί 2-3 γραμμούλες (δηλ. καμιά 500αριά μέτρα άντε ένα χιλιόμετρο).

Όσο για το πλάγιο σταντ πρόβλημα δεν είναι αλλά και καλό δεν είναι. Στο πλαϊνό σταντ η μηχανή θα κάψει λάδια την ώρα που βάζεις μπρος. Μετά αφού πάρει το μοτέρ θα πάει το λάδι όπου πρέπει έτσι κι αλλιώς. That's all. Απλά λοιπόν "καλό είναι" να βάζεις μπρος με τη μηχανή στο κεντρικό ή πάνω της.

Εγώ σε 4 χρόνια έχω συμπληρώσει 2 φορές λάδι, τη μια μάλιστα ήξερα ακριβώς πότε το έκαψα και πως.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 29-03-2011, 19:29
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Θέση ζεστάματος

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Καμία σημερινή μηχανή ή αυτοκίνητο δεν θέλει ζέσταμα.
Έχω βάλει μπρος και έχω φύγει άνετα και με -10.
Τα μοτέρ με ψεκασμό ξέρουν μόνα τους τι να κάνουν.
Απλά δεν θέλει ζόρια μέχρι να ζεσταθεί 2-3 γραμμούλες (δηλ. καμιά 500αριά μέτρα άντε ένα χιλιόμετρο).

Όσο για το πλάγιο σταντ πρόβλημα δεν είναι αλλά και καλό δεν είναι. Στο πλαϊνό σταντ η μηχανή θα κάψει λάδια την ώρα που βάζεις μπρος. Μετά αφού πάρει το μοτέρ θα πάει το λάδι όπου πρέπει έτσι κι αλλιώς. That's all. Απλά λοιπόν "καλό είναι" να βάζεις μπρος με τη μηχανή στο κεντρικό ή πάνω της.

Εγώ σε 4 χρόνια έχω συμπληρώσει 2 φορές λάδι, τη μια μάλιστα ήξερα ακριβώς πότε το έκαψα και πως.
δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λές. ανάλογα πάντα με την θερμοκρασία του λαδιού. αν είναι έξω η μηχανή και έχει 4 βαθμούς θέλει λίγο ζέσταμα έστω 2-3 λεπτά και μετά δρόμο σιγα σιγά μέχρι 3000 στροφές.
όταν ακουσεις μηχανή να πέρνει μπροστά με κρύο λάδι και να χτυπάνε οι βαλβίδες θα καταλάβεις!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 29-03-2011, 19:36
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Θέση ζεστάματος

το ότι η μηχανή είναι σε πλάγια θέση κατα την εκκίνηση δεν πάιζει ρόλο. βαλτην μπροστά και κασπλα (αν πέρνει)...οι αναρροφήσεις των αντλιών είναι χαμηλά στο κάρτερ οπότε με το που βάλεις μπροστά αναρροφούν και καταθλίβουν κανονικά. βέβαια πάντα όταν σταματάς και σβήνεις την μηχανή καλό είναι πρωτού την βάλεισ στο σαντ να την κρατήσεις κάθετα για 3 λεπτά να κατέβουν τα λαδάκια και αυτό για να μην δείς πολύ μπλέ καπνό κατά την επόμενη εκκίνηση. αυτό γίνετε γιατί όταν την σβήνεις και την βάζεις στο πλάγιο στάντ, μικρή ποσότητα λαδιού που υπάρχει πίσω από το ελατήριο λαδιούμ, περνάει στο χώρο καύσης και στην εκκίνηση καίγετε.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 30-03-2011, 12:23
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Θέση ζεστάματος

Το ζητουμενο για την μακροβιοτητα σε εναν κινητηρα εσωτερικης καυσης ειναι το λαδι που αυτος περιεχει να αποκτησει φουλ ροϊκη ικανοτητα οσο πιο συντομα γινεται!!!! Και αυτο διοτι πρέπει να ''τρεξει'' και να λιπανει τα μερη του κινητρα (κεφαλες, κυλινδρους κυριως) οσο πιο συντομα γινεται.

Αυτο επιτυγχανεται μονον με την κινηση της μοτοσυκλετας και οχι με δουλεμα στο ρελαντι ακινητη.
Διοτι το λαδι ζεσταινεται και αποκτα φουλ ρευστοτητα απο την τριβη του στα τοιχωματα των κυλινδρων κυριως και δευτερευοντως απο το ''ανακατεμα'' του στον στροφαλοθαλαμο.
Αυτος ειναι ο λογος εξάλλου και του αυτοματου τσοκ σε αυτοκινητα και μοτοσυκλετες τωρα πια....το γρηγορο ζεσταμα του λαδιου.
Σημ. το Βαραντερο, το Hyundai Accent μου και το Κορολα τις παγωμενες μερες του χειμωνα μολις εκινησω κινητηρα δουλευουν στις 1800-2000στρ.

Τα πολυτυπα λαδια εχουν διαφορετικες ιδιοτητες αναλογως του ιξωδες τους. Ενα λαδι 20/50 σε περιβαλλον θερμοκρασιας 4 βαθμων κελσιου ειναι πολυ παχυρευστο εν συγκριση με ενα 10/40 της ιδιας ¨η διαφορετικη μαρκας. αυτο σημαινει οτι το 20/50 θα αργησει να λιπανει σωστα κεφαλες και κυλινδρους οταν δουλευεται στο ρελαντι για προζεσταμα!
Η φθορα στα μηχανικα τριβομενα μερη σε αυτην την περιπτωση ειναι αργη αλλα υπαρκτη.

Ετσι η αμεση κινηση του οχηματος σε χαμηλες στροφες, ωστε το λαδι να φτασει σε θερμοκρασια ελευθερης φουλ ροης το συντομοτερο δυνατον ειναι επιβεβλημενη!

Μεγαλη σημασια πρέπει να δινουμε στους πινακες συνιστωμενων λιπαντικων, ως προς το ιξωδες τους, που δινει ο κατασκευαστης στο βιβλιαρακι που συνοδευει την μοτοσυκλετα διοτι αυτος εχει λαβει τα μετρα του για ολες τις εξωτερικες θερμοκρασιες οπου μπορει να κυκλοφορησει αυτο το οχημα ανα τον κοσμο κι ετσι εχει προβλεψει και συνιστα το καταλληλο ιξωδες που πρεπει να χρησιμοποιουμε στο συγκεκριμενο οχημα.

Τα παλια τα χρονια που οι κυλινδροι ηταν απο μαντεμι και οχι απο κραμματα αλουμινιου που ειναι σημερα και τα λαδια ηταν μονοτυπα αντι για πολυτυπα που ειανι σημερα ναι υπηρχε η αναγκη προθερμανσης διοτι α) το μαντεμι αργει πολυ να ζεσταθει και το μονοτυπο λαδι δεν εχει αυτην την ευελιξια στην αποδοση του οταν ειναι κρυο οπως το πολυτυπο!

Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:13.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!