GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #9  
Παλιό 02-05-2011, 15:29
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Οι πρώτες μου εμπειρίες

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bokis Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνώ ότι είναι μεγάλη συζήτηση, νομίζω ότι έχει ανέβει και ένα άρθρο στο φόρουμ για αυτό το θέμα.
Όσο για το steed θα το κρατήσω και βλέπω εξάλλου τι να πιάσει καν 1000ρικο επειδή το έχω και σε καλή κατάσταση.
Ασε που θέλει και η Κυρά να την μάθω να οδηγά μηχανή, και από ότι βλέπω θα την πληρώσει το steed
καλοταξιδη!
παντως βλεπω η γυναικα να σου παιρνει το 800 και να μενεις εσυ με το steed!
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
BMW f650gs οι πρώτες εντυπώσεις Apirathos Γενικά - Μοτοσυκλέτα 12 14-02-2011 22:43
Βρήκα επιτέλους φώτο από τις πρώτες μου μπουμπούδες KAS Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 13 24-01-2011 11:28
Οι πρώτες φοιτήτριες.. Carduelis Πολιτισμός 2 22-11-2010 11:26
Οι κυρίες μου ! ace_gln Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 12 08-02-2010 15:50
Οι εντυπώσεις από τις πρώτες δοκιμές VFR 1200F !!!!!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 29 29-10-2009 12:00


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:51.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!