
09-05-2011, 23:29
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: ΦΡΙΚΗ!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από erasel
Αν πρόκειται για αντοχή υλικού μκρότερη των αναμενόμενων πιέσεων θα είχαμε πολλά τέτοια συμβάντα. Όμως παρατηρήθηκε σε μερικά , ούτε καν δέκα από χιλιάδες που έχουν κυκλοφορήσει όπως λέει και ο φίλος teoss λίγο πιο πάνω.
|
Μα τι λογικη ειναι αυτη για ενα τετοιο σοβαρο συμβαν που μπορει πανευκολα να σκοτθθει καποιος??? Επειδη δηλαδη μεσα στα 1,000,000 μοτοσυκλετες συνεβηκε σε τρεις δεν μπορει να συμβει σε εστω μια απο τις υπολοιπες 997,000???? Γιατι να μην μπορει? αλαλξε η μεθοδος χυτευσης για τα υπολοιπα?
Αν διαβασετε προσεκτικα το αρθρο στο MCN (Anybody who rides an early F650GS needs to see this... - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN)...., πρωτον δεν ξεχωριζει 1,2,3,.....συμβαντα μιας κι ενα ειναι αρκετο για ανακληση ολου του πωληθεντος προιοντος για αντικατασταση!!
Γραφει λοιπον, ‘’ There is no official explanation for this, but the obvious conclusion to draw is that BMW know about a situation where the the fork castings on early F650GS motorcycles were somewhat marginal in their robustness, but chose to fix the fault in new production without recalling the older bikes.’’
Κοινως το ξερανε αλλα προτιμησαν να παρολιγο σκοτωθει καποιος.
Μηπως διαβασε κανεις την απαντητικη επιστολη της BMW προς την NHTSA που της λεει οτι δεν δινει πληροφοριες διοτι ''αυτα ειναι εμπιστευτικα θεματα????''
Μπορει αυριο, απο το 2002 μεχει σημερα, να ειναι ενας απο εμας ο επομενος.
|