|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
Απόσπασμα:
Ωραίος!!! |
#22
|
|||
|
|||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
Απόσπασμα:
Θεωρώ ότι ήδη ότι θέλει να αναλύσει και υπεραναλύσει το έχει κάνει και ξανακάνει (και ξαναματακάνει), γιαυτό ήθελα ναι και όχι. Στο κάτω κάτω ικανότητα είναι και αυτό. Δεν θέλουν πάντα όλοι 10 σελίδες (μερικοί δεν κάθονται να τις διαβάσουν κιόλας). Όμως εφόσον θεωρεί (και θεωρείς) ότι πρέπει να βάλει... τους όρους του, έστω, ΑΝ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ οι μακροσκελείς απαντήσεις να καταλήγουν σε σαφή απάντηση. Εγώ θα μείνω με τα ναι και με τα όχι. Ότι ρώτησα δηλαδή. Οι αναλύσεις ας υπάρχουν για να μην αισθανθεί ριγμένος και... ξέρω γω παγιδευμένος από τις ερωτήσεις μου. Καλημέρα σας. |
#23
|
|||
|
|||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
|
#24
|
|||
|
|||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
Στις επόμενες 3 ώρες... βλέπω 3.500 hits....
|
#25
|
|||
|
|||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
τι θες τωρα?
να σου πουμε μπραβο? |
#26
|
|||
|
|||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
Άντε ρε παιδιά τι γίνεται? έχω πάρει ποπ κορν, πορτοκαλάδες, καφέδες και περιμένω!...
|
#27
|
|||
|
|||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
παμε δυνατα...
Κατι θα μεινει σαν συμπερασμα! |
#28
|
||||||
|
||||||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
Απόσπασμα:
Γιαυτο, θα απαντησω στις ερωτησεις σου αλλα....take your time to read it!!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Προτιμω να ασχολουμαι μονον με το διεξοδικο πλυσιμο της μοτοσυκλετας μου και αλλαγη λαδιων και φιλτρου καθε 12000κμ χωρις καν να ελεγχω σταθμες σε αυτο το διαστημα!!!!! Εγω, οταν θελω, στριβω καλυτερα απο μια GSκαι φρεναρω καλυτερα απο μια GS!! Θελεις η ενασχοληση μου με τους αγωνες, θελεις η προοδευτικοτητα των φρενων του CBS που δεν μπλοκαρουν σχεδον ποτε.....μπορω και φρεναρω αλλα και να στριβω καλυτερα!!!! Τωρα βεβαια αν μου τυχει ο ΤΕΟ71 στον δρομο μου θα δυσκολευτω αρκετα να τον ακολουθησω!!! Αλλα αυτο εχει να κανει με τον οδηγο και οχι με την μοτοσυκλετα αυτη καθεαυτη!! του Ροσσι αν του δωσεις Βαραντερο να εισαι σιγουρος οτι θα παει πιο γρηγορα απο τον ΤΕΟ71!! Απόσπασμα:
Και απο αξιοπιστια το Βαραντερο ειναι πολυ ανωτερο απο μια GS, οποιαδηποτε GS!!!! Ενας άλλος λογος που θεωρω το βαραντερο τιμιοτερο της GS ειναι το κοστος συντηρησης και τα service intervals, αλλο γενικο σερβις καθε 10000κμ κι αλλο καθε 24000κμ!!! Κλεινω την μηχανη για σερβις μια φορα τα 2 χρονια και οχι καθε 10 μηνες(1000κμ τον μηνα)! Ενας λογος (απο τους πολλους) που μετανοιωσα παρ’αυτα αποκτωντας την 1150 το 1999 (περαν των βλαβων) ηταν η αεροψυξη, και ως εκ τουτου θεωρω οτι και η 1200 οποιασδηποτε χρονολογιας σε αυτο το σημειο υστερει τεχνολογικα απο το Βαραντερο!! Λεω τεχνολογικα διοτι, ως αεροψυκτος και περαν του οικολογικου των καυσαεριων, επιτυγχανει αυξησεις ιπποδυναμης δια της αυξησεως του κυβισμου της. Δεν υπαρχει αλλος δρομος για εναν αεροψυκτο κινητηρα παρα μονον αυτος για να αυξηθει η ιπποδυναμη του! Αυτο συμβαινει διοτι ενας αεροψυκτος δεν μπορει να μετατρεψει την παραγομενη θερμοτητα απο την λειτουργια του σε εργο αφου αυτη (θερμοτητα) διαφευγει στον αερα!! Κι ετσι καταφευγουν στην αυξηση των κυβικων! Θα εχεις προσεξει φανταζομαι οτι σε διαρκη κινηση στην αθηνα η αποδοση μιας GSπεφτει κατακορυφα!!! Αν μπορουσε η BMWνα βαλει υδροψυξη σε αυτον τον αεροψυκτο μποξερ, 1000 κυβικα θα ηταν αρκετα για 120+ ιππους!!! Εν αντιθεση με εναν υδροψυκτο που κανει ακριβως το αντιθετο!! Δεν ειναι τυχαιο οτι ο κινητηρας του Βαραντερο βγαζει μεχρι και 150 ιππους με μονη αλλαγη εκκεντροφορους και διαχειριση καυσιμου ενω η GS αυξανει κυβικα και βελτιωνει την διαχειριση καυσιμου για να το πετυχει αυτο!. Το της τελευταιας παραγραφου ονομαζεται ‘’θερμοδυναμικη αποδοση’’ οπου η θερμοδυναμική απόδοση μιάς μηχανής εσωτερικής καύσης ορίζεται ώς το ποσοστό θερμικής ενέργειας που μπορεί να μετατρέψει σε έργο. Περισσοτερες πληροφοριες για το θεμα και για οσους θελουν εδω http://lyk-vatheos.eyv.sch.gr/Ergasies/2010-2011/ErgasiesAtaxi-2010/MHXANESathanasiou-marinov.htm και στην τμημα με επικεφαλλιδα Εμβολοφόρες - παλινδρομικές θερμικές μηχανές εσωτερικής καύσεως Απόσπασμα:
Το ιδιο θα εκανα και για αναβατη BMW, Ducati........ελπιζωντας το ιδιο και απο αυτους!! Last edited by GeorgeP; 12-05-2011 at 11:45. |
#29
|
|||
|
|||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
...το βλεπες! Το 'παιξες ??????? |
#30
|
|||
|
|||
Απάντηση: GeorgeP μια ερώτηση πριν από το να μη μιλάμε please...
|
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Οσα θάθελε να φωνάξει ο GeorgeP | syan | Πολιτισμός | 72 | 04-05-2011 16:53 |
Είναι πολύ σκληρό να μην την έχεις από το να την έχεις και να κάθεται | emix | Γενικά - Αναβάτης | 12 | 11-07-2010 14:29 |
Γιά να μη ξεχνιόμαστε............... | MARK | Μου τη δίνει που ..... | 10 | 10-11-2009 19:04 |
Πρόταση για το που να μη πάτε | VILLY | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 36 | 27-08-2009 20:13 |
Μάθετε το παιδί σας να μη διαχωρίζει χρώματα και λαούς | leonidas | Πολιτισμός | 15 | 07-01-2009 22:05 |