GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 11-06-2011, 07:13
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ARGI Εμφάνιση μηνυμάτων
Nίκο σε ευχαριστώ που με ενημερώνεις που κάνω λάθος..
Μόνο εξήγησε μου που, να μαθαίνω και εγώ...!!!
Μιας και θα ταξιδεύσω πρώτα ο θεός και εφέτος...!!!
Οι απόψεις μου είναι από προσωπικές εμπειρίες μου, που ταξιδεύω από μικρό παιδί, πέρα-δώθε με τα μηχανάκια μου..!!
Αλλά συζητώντας και με λοστρόμους στα καράβια..!!!
Μπορεί όμως να τα κάνω λάθος όλα αυτά τα χρόνια...
Για ενημέωσε με σε παρακαλώ...
Και οι δύο τρόποι στήριξης βασίζονται στο ότι 3 σημεία ορίζουν επίπεδο. Η διαφορά βρίσκεται στο εμβαδόν του νοητού τριγώνου που σχηματίζεται. Με το πλαϊνό σταν , το εμβαδόν του σχηματιζόμενου τριγώνου είναι μεγαλύτερο, άρα πιο σταθερή η βάση στήριξης. Στο κεντρικό σταντ η μοτοσυκλέτα είναι πλέον επιρρεπής να πέσει στη μια πλευρά (δεξιά ή αριστερά, αναλόγως από που θα δεχθεί πλευρική δύναμη, ροπή για την ακρίβεια....) Η βάση του τριγώνου που δημιουργείται από το σταντ, είναι στενή. Έχεις ένα τρίγωνο ισοσκελές, με μικρή βάση και δύο μεγάλα σε μήκος σκέλη. Ενώ στο πλαϊνό, έχεις τρεις μεγάλες πλευρές - βάσεις. Αν είναι στο πλαϊνό, προς την μεριά του σταντ δεν πέφτει και το ξέρουμε όλοι από την εμπειρία μας. Προς την αντίθετη μεριά για να πέσει, πρέπει να ασκηθεί πάνω της σημαντική ροπή και αυτό είναι εύκολο στο πλοίο. Γι αυτό δένουμε με ιμάντες, ώστε να υπάρχει πάντα τάση προς τη μεριά του σταντ. Έτσι δένουμε και στα τρέϊλερ. Το λάθος προφανώς, βρίσκεται στην προτίμηση σου για το κεντρικό σταντ. Κι εγώ δεν το καταλαβαίνω....

Last edited by forester; 11-06-2011 at 07:16.
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
εχασα το εγχειριδιο-bookservice της μηχανης g650gs-kesariani Απαραίτητα έγγραφα 9 13-05-2011 00:55
Μποτες μηχανης NIKOS PAPADOPOULOS Ζήτηση 11 10-03-2011 11:55
Αυτοκόλλητο μηχανης απο ταξίδι ISTANBUL Mits70 Γενικά - Μοτοσυκλέτα 12 15-10-2010 00:54
χρησιμοποιημενο λαδι μηχανης, που το πεταμε? athaneco Τεχνικά θέματα διάφορα 9 06-02-2010 19:55
Ανταλλαγη μηχανης.... georgekostas Χιούμορ 8 31-08-2009 20:30


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:00.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!