
11-06-2011, 07:13
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ
|
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Και οι δύο τρόποι στήριξης βασίζονται στο ότι 3 σημεία ορίζουν επίπεδο. Η διαφορά βρίσκεται στο εμβαδόν του νοητού τριγώνου που σχηματίζεται. Με το πλαϊνό σταν , το εμβαδόν του σχηματιζόμενου τριγώνου είναι μεγαλύτερο, άρα πιο σταθερή η βάση στήριξης. Στο κεντρικό σταντ η μοτοσυκλέτα είναι πλέον επιρρεπής να πέσει στη μια πλευρά (δεξιά ή αριστερά, αναλόγως από που θα δεχθεί πλευρική δύναμη, ροπή για την ακρίβεια....) Η βάση του τριγώνου που δημιουργείται από το σταντ, είναι στενή. Έχεις ένα τρίγωνο ισοσκελές, με μικρή βάση και δύο μεγάλα σε μήκος σκέλη. Ενώ στο πλαϊνό, έχεις τρεις μεγάλες πλευρές - βάσεις. Αν είναι στο πλαϊνό, προς την μεριά του σταντ δεν πέφτει και το ξέρουμε όλοι από την εμπειρία μας. Προς την αντίθετη μεριά για να πέσει, πρέπει να ασκηθεί πάνω της σημαντική ροπή και αυτό είναι εύκολο στο πλοίο. Γι αυτό δένουμε με ιμάντες, ώστε να υπάρχει πάντα τάση προς τη μεριά του σταντ. Έτσι δένουμε και στα τρέϊλερ. Το λάθος προφανώς, βρίσκεται στην προτίμηση σου για το κεντρικό σταντ. Κι εγώ δεν το καταλαβαίνω....
Last edited by forester; 11-06-2011 at 07:16.
|