![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένο post αλλιώς θα είχα quote - απευθύνεται και γενικά στο topic "πως φρενάρει το gs"
δεν έχω διαπιστώσει κάποιο διαφορετικό τρόπο φρεναρίσματος της GS - εσύ; αφού από ότι βλέπω διαφωνείς γράψε μας κάτι παραπάνω βρε Νίκ... η διαφορές που βρίσκω είναι η πολύ αποτελεσματικότητα (εξάλλου όταν είχε βγει η 1200GS το 2004, ελάχιστα ακόμα και SS της έμπαιναν στα φρένα) και ότι συγχωρεί πολλά λάθη (αλλά εκεί δεν φταίνε μόνο τα φρένα βέβαια) στο πως πρέπει να δράσω για να φρενάρω δεν έχω βρει καμία διαφορά |
#2
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
Ρε αδερφέ, γιατί τα περιπλέκεις τα πράγματα ?? Η GS φρενάρει τέλεια κ αποτελεσματικά μόνο με το μπροστινό !! Το πίσω δεν χρησιμοποιείται στην καθημερινή οδήγηση !
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
θα μας τρελάνεις ρε φίλε; |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε μάλλον δεν το ξέρεις το μηχανάκι σου πως δουλεύει. Άνοιξε το μάνιουαλ, θα το δεις και γραμμένο. Σε μια παράγραφο λέει μάλιστα την μια περίπτωση που σου προτείνει να πατάς και πίσω.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
![]() σιγα τις ######## που λεει το μανιουαλ... ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Και δεν ξέρεις….και νομίζεις ότι θα σε τρελάνουμε ε? ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ξεκίνησα να γράφω στο ποστ λέγοντας λέγοντας ότι ο σωστος τρόπος φρεναρίσματος, όπως τον διδάσκουν στο σχολείο ασφαλούς οδήγησης, είναι πρώτα πίσω μετά μπροστά. απάντησα σε φίλο (ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ) ότι αυτό δεν ισχύει στα 1200 με συνδιασμένη πέδηση. Βλέπετε η ερώτηση προερχόταν και από μέλη με f650 κ.ά από λάθος δικό μου νόμισα ότι η έκφραση "μόνο με το μπροστινό φρένο" αναφερόταν στο σύστημα του μπροστινού φρένου και όχι όπως πραγματικά ενοούσε την δεξιά μανέτα φρένου, με την οποία ως γνωστό στις μηχανές με συνδιασμένη πέδηση φρενάρει και ο μπροστά και ο πίσω τροχός και είναι ο σωστός τρόπος φρεναρίσματος όπως λέει και το manual της μηχανής. όλα ήταν μια παρεξήγηση των αναγραφόμενων του ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΥ, από την δικιά μου μεριά και ζητάω συγνώμη. Για τους φίλους ntinopoulos, gemara και KRASOPATERA έχουν δίκιο που μου τα χώσανε αλλά πιστεύω ότι τώρα θα με συγχωρέσουν. όσο για τα manual είναι το πρώτο πράγμα που διαβάζω όταν αγοράζω το οτιδήποτε, να φανταστήτε ότι έχω όλα τα manual από τα ρολόγια μου, όλες τις ηλεκτικές συσκευές και το manual της μπέμπας είναι όλο υπογραμμίσεις και διαγραφές των κομματιών που δεν αφορούν το μοντέλο μου. για να μην σας πώ λόγω της ,πρωην, δουλειάς μου πόσες δεκάδες χιλιάδες σελίδες manual στα αγγλικά έχω διαβάσει......... ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=lefteris-kal;415716]Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, που η δικιά μου κακή ανάγνωση των λέξεων των μηνυμάτων, έφερε:
ξεκίνησα να γράφω στο ποστ λέγοντας λέγοντας ότι ο σωστος τρόπος φρεναρίσματος, όπως τον διδάσκουν στο σχολείο ασφαλούς οδήγησης, είναι πρώτα πίσω μετά μπροστά. Λευτέρη αν θυμάμαι σωστά λένε πρώτα πισω και μετά μπροστά για το λόγο πως η εντολή από τον εγκέφαλο μεταφερεται πολύ πιο γρήγορα στο χέρι παρά στο πόδι, οπότε σου λένε έτσι για να εναρμονίζονται οι κινήσεις. ουσιαστικά πατάς πρώτα το μπροστινό εεεε?? ![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Λευτέρη αν θυμάμαι σωστά λένε πρώτα πισω και μετά μπροστά για το λόγο πως η εντολή από τον εγκέφαλο μεταφερεται πολύ πιο γρήγορα στο χέρι παρά στο πόδι, οπότε σου λένε έτσι για να εναρμονίζονται οι κινήσεις. ουσιαστικά πατάς πρώτα το μπροστινό
εεεε?? ![]() ![]() όχι, είναι θέμα φυσικής. θυμάμαι ότι ο εκπαιδευτής που μας το ανέλυε, είπε ότι ξεκινάμε με το πίσω φρένο και είναι σαν να ρίχνουμε μια "άγκυρα" η οποία φρενάρει αρχικά την μηχανή .....τα υπόλοιπα δεν τα θυμάμαι με μεγάλη λεπτομέρεια (το μπροστινό είναι αυτό που χαμηλώνει την μηχανή προς την άσφαλτο και αυξάνει την τριβή μεταφέροντας το βάρος της μηχανής προς το έδαφος)...... η ουσία είναι ότι πρέπει να συνδιάζουμε και το μπροστινό και το πίσω φρένο και οπωσδήποτε το φρενάρισμα να έχει τελειώσει πριν την είσοδό μας σε στροφή (άν πρόκειται να στρίψουμε ή απλώς φρενάρουμε για να σταματήσουμε) . |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Πως Λειτουργεί το Διαφορικό | gemara | Τεχνικά θέματα διάφορα | 37 | 06-11-2011 11:03 |
Πως γίνεται το στρώσιμο του αυτοκινήτου ασχέτως μοντέλου. | Adrian | Αυτοκίνητο | 3 | 11-01-2010 08:14 |
Πως το λενε?? | DERTILAS | Χιούμορ | 4 | 01-01-2010 20:22 |
Πως λειτουργεί το KTRC της Kawasaki!!!!!!!!! | riko46 | Νέα μοντέλα BMW | 1 | 23-10-2009 21:05 |
Πως το λέτε το ....μόριο σας? | pepax66 | Ανέκδοτα | 10 | 11-03-2009 20:14 |