GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Επικαιρότητα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 11-07-2011, 11:09
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα

Μειωμένη από 10%-30% η κυκλοφορία των οχημάτων στις εθνικές οδούς

Οι Έλληνες επηρεάζονται πλέον άμεσα από την κρίση και αφήνουν πίσω μία από τις μεγαλύτερες εξαρτήσεις τους, το αυτοκίνητο. Η Αττική Οδός καταγράφει μείωση 11,5% από τις αρχές του έτους, ενώ στις παραχωρημένες εθνικές οδούς υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν 10%-30% λιγότερα οχήματα σε σχέση με πέρυσι.

Μείωση κυκλοφορίας όμως καταγράφεται και στους δρόμους χωρίς διόδια. Για παράδειγμα, όπως έχει μετρηθεί, στους κεντρικούς άξονες της πρωτεύουσας τα οχήματα έχουν μειωθεί κατά 5%-10%.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή», η μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων είναι πλέον ακόμα πιο αισθητή, ακόμα και τις ώρες αιχμής. Πιο συγκεκριμένα:

Αττική Οδός
Μείωση της τάξης του 11,5% παρουσίασε η κυκλοφορία στην Αττική Οδό, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Πρόκειται για τη δεύτερη συνεχή χρονιά μείωσης, καθώς το 2010 η κυκλοφορία στον άξονα είχε παρουσιάσει μείωση 17% σε σχέση με το 2009. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, φέτος την Αττική Οδό χρησιμοποιούν ημερησίως (κατά μέσο όρο) 254.015 οχήματα. Ο αντίστοιχος ημερήσιος μέσος όρος ήταν 281.329 το 2010, 307.300 το 2009 (που ήταν και η χρονιά με την υψηλότερη κυκλοφορία) και 300.993 το 2008.

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου
Ο κυκλοφοριακός φόρτος στην εθνική οδό από Ράχες έως Κλειδί Ημαθίας παρουσιάζει το πρώτο εξάμηνο του 2011 (σε σύγκριση με αυτόν του πρώτου εξαμήνου του 2009) μείωση ως εξής: στα Ι. Χ. μείωση διελεύσεων κατά 40%, ενώ στα βαρέα οχήματα μείωση διελεύσεων κατά 8%, με συνολική μείωση σε όλες τις κατηγορίες κατά 35%, ενώ παρουσιάζεται μείωση της τάξεως του 10% του φόρτου του 2011 σε σύγκριση με τις ετήσιες διελεύσεις του 2010.

Ολυμπία Οδός
Από τον Φεβρουάριο του 2010, η κυκλοφορία στην εθνική οδό Ελευσίνας - Κορίνθου - Πάτρας άρχισε να καταγράφει μια σημαντική και συνεχή πτώση. Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2011, έχει σημειωθεί 25% πτώση της κυκλοφορίας σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009 και η πτώση αυτή δεν έχει ακόμη σταθεροποιηθεί. Συνολικά, μέσα σε δύο χρόνια (μέχρι τον Μάιο του 2011), η κυκλοφορία στον άξονα μειώθηκε κατά 30%.

Μορέας
H κίνηση στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Μεγαλόπολης παρουσιάζει πτώση σε ποσοστό λίγο μεγαλύτερο από το 10%, συγκρίνοντας το πρώτο εξάμηνο του 2011 με το αντίστοιχο του 2010, ενώ δεν λείπουν και κάποιες χρονικές περίοδοι (π. χ. τριήμερο του Αγ. Πνεύματος), που η κίνηση αυξήθηκε σε σχέση με την περυσινή χρονιά σε ποσοστό περίπου 7%. Στο μεγαλύτερο ποσοστό τους οι μετακινήσεις στον αυτοκινητόδρομο έχουν αφετηρία ή προορισμό την Αττική και γίνονται σε σχετικά αραιή συχνότητα, σε αντίθεση με το ποσοστό των καθημερινών μετακινήσεων εργασίας, το οποίο είναι χαμηλό. Περίπου το 90% των εξυπηρετούμενων οχημάτων είναι επιβατικά.

Νέα Οδός - Κεντρική Οδός
Από την αρχή της χρονιάς, η τάση είναι πτωτική. Κατά μέσο όρο στην εθνική οδό από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια (Νέα Οδός) και από Σκάρφεια έως Ράχες (Κεντρική Οδός) καταγράφεται πτώση κυκλοφορίας κατά 12%. Ακόμα και στις μεγάλες εξόδους, όπως το Πάσχα ή το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος, τα κυκλοφοριακά δεδομένα φέτος εμφανίστηκαν μειωμένα σε σχέση με τους ήδη μειωμένους φόρτους του 2010. Eνας μήνας με μεγάλη πτώση ήταν ο Φεβρουάριος, ενώ έπειτα και ο Μάιος παρουσίασε μείωση άνω του 15% σε σχέση με την περυσινή χρόνια. Κατά μέσο όρο, σε όλο τον αυτοκινητόδρομο η ημερησία μέση κυκλοφορία κινείται κάτω των 90.000 ημερησίως.

Άνετα σε όλο το Λεκανοπέδιο
Μείωση δεν παρουσιάζουν μόνο οι δρόμοι με διόδια. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας του υπουργείου Υποδομών, ο κυκλοφοριακός φόρτος σε επτά βασικούς άξονες του Λεκανοπεδίου μειώθηκε κατά 5% - 9%, ενώ η μέση ταχύτητα των οχημάτων αυξήθηκε κατά 10%. Για παράδειγμα, τον Μάρτιο η κυκλοφορία στη λεωφόρο Ποσειδώνος μειώθηκε κατά 9%, στη λεωφόρο Βουλιαγμένης κατά 7%, στη λεωφόρο Κηφισού κατά 6% και κατά 5% στην Ιερά Οδό και την Πέτρου Ράλλη.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η μείωση της κυκλοφορίας στη λεωφόρο Κηφισού, το λεγόμενο «ποτάμι». Το πρώτο τρίμηνο του 2011, για να διανύσει ένα Ι. Χ. την απόσταση των 10 χλμ. ανάμεσα στις Τρεις Γέφυρες (ΚΤΕΛ) και τη λεωφόρο Ποσειδώνος χρειαζόταν κατά μέσο όρο 6 λεπτά σε κανονικές συνθήκες ή 11,5 λεπτά στις ώρες αιχμής. Όμως, το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010 για την ίδια απόσταση χρειαζόταν σε ώρες αιχμής 19,8 λεπτά, σχεδόν 45% περισσότερο απ’ ό, τι σήμερα! Αντίστοιχα στη λεωφόρο Μεσογείων, το τμήμα Κατεχάκη - Σύνταγμα χρειάζεται σε ώρες αιχμής 23 λεπτά, έναντι 51 λεπτών πέρυσι.

Οι συγκοινωνιολόγοι υποστηρίζουν ότι πλέον έχει αναστραφεί η τάση «συνεχούς μποτιλιαρίσματος» που παρατηρούνταν στις κεντρικές οδούς της πρωτεύουσας, μιας συμφόρησης που διαρκούσε πριν από 1-2 έτη έως και 7-9 συνεχόμενες ώρες! Ωστόσο, αξιοσημείωτο είναι ότι η μείωση των Ι. Χ. στους δρόμους δεν συνεπάγεται αύξηση χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, που παρουσιάζουν αυξήσεις του 10% - 12%.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 11-07-2011, 11:11
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα



Και που είσαι ακόμα .



Σε ευχαριστούμε Γιάννη .



Reply With Quote
  #3  
Παλιό 11-07-2011, 11:51
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από MARK Εμφάνιση μηνυμάτων
Μειωμένη από 10%-30% η κυκλοφορία των οχημάτων στις εθνικές οδούς

... και όχι μόνο στις ΕΟ, αλλά κ μέσα στην πόλη ...

Τους τελευταίους έξι μήνες, έχει μειωθεί αισθητά η κίνηση ...
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 11-07-2011, 13:10
geolag Ο/Η geolag βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: ELLINIKO
Μηνύματα: 1,316
Προεπιλογή Απάντηση: Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα

Ο ΓΑΠ έλυσε το κυκλοφοριακό.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 11-07-2011, 13:28
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από geolag Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο ΓΑΠ έλυσε το κυκλοφοριακό.
μη δινεις λαβες σε μερικους να το παρουσιασουν σαν θριαμβο του καθυστερημενου και των παρατρεχαμενων του!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 11-07-2011, 13:42
vasorfa Ο/Η vasorfa βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Π.Φάληρο
Μoto: R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 5,340
Προεπιλογή Απάντηση: Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα

εμενα παντως μου λειπει το μποτιλιαρισμα(μην παρασυρομαστε ομως γιατι διανυουμε τους θερινους μηνες και το μποτιλιαρισμα στην κυριολεξια παει στις,.,...διακοπές)

αλλα αυτο που εχω ΠΑΡΑ πολυ καιρο να δω ειναι κοντρες στα φαναρια....και τσαμπουκαλοξεκινήματα!!!


ευχαριστουμε Mark


ps..
βάλε και την πηγή σου........εκτος αν πιστευεις οτι o nls εχει παει διακοπες!!

Last edited by vasorfa; 11-07-2011 at 13:43.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 11-07-2011, 14:19
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα

Από μένα και από το αυτοκίνητό μου πάντως, τα ποσοστά τους είναι στο 100% μείωση. Και πολύ χαίρομαι.




Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
μη δινεις λαβες σε μερικους να το παρουσιασουν σαν θριαμβο του καθυστερημενου και των παρατρεχαμενων του!
Και αληταρά και προδότη να μην ξεχνάμε!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 11-07-2011, 14:28
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Από μένα και από το αυτοκίνητό μου πάντως, τα ποσοστά τους είναι στο 100% μείωση. Και πολύ χαίρομαι.





Και αληταρά και προδότη να μην ξεχνάμε!
ναι,αλλα το κυριο χαρακτηριστικο του,η σφραγιδα του ρε παιδι μου,ειναι η νοητικη του καθυστερηση!
διαφωνεις?
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 11-07-2011, 15:05
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
ναι,αλλα το κυριο χαρακτηριστικο του,η σφραγιδα του ρε παιδι μου,ειναι η νοητικη του καθυστερηση!
διαφωνεις?
Δεν διαφωνώ δυστυχώς, γι αυτό ο θυμόσοφος λαός μας λέει, τον κακό μην τον φοβάσαι, το βλάκα να φοβάσαι...
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 11-07-2011, 15:12
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: Η κρίση «ξορκίζει» το μποτιλιάρισμα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν διαφωνώ δυστυχώς, γι αυτό ο θυμόσοφος λαός μας λέει, τον κακό μην τον φοβάσαι, το βλάκα να φοβάσαι...
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Οικονομική κρίση και κυκλοφοριακό frits Ελλάδα 28 14-06-2010 18:12
Η κρίση χτύπησε και την KTM!!!!!! arisxios Διάφορα 44 18-12-2009 07:03
Η κρίση και τα αποτελέσματα... kostasvar Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 3 25-10-2009 07:56
Παγκόσμια οικονομική κρίση syan Διάφορα 7 03-05-2009 23:18


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:45.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!