![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#111
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#112
|
|||
|
|||
![]()
Σχεδόν 30000Km και ο αισθητήρας θερμοκρασίας περιβάλλοντος είχε άλλη άποψη για τον καύσωνα, 44euro η μ@λ@κία.
![]() |
#113
|
|||
|
|||
![]()
Για να ξανά θυμηθούν το θέμα κάποιοι
|
#114
|
|||
|
|||
![]()
R1200GS Triple Black 2011.
Παρά κάτι 8 μήνες, 16700 χλμ. Αριστερό θερμαινόμενο γκριπ, ΚΑΠΟΥΤ. Αλλαγή σε 10' εντός εγγύησης. Έτερον ουδέν ![]() |
#115
|
|||
|
|||
![]() την πηρα πριν 2 χρονια περιπου με 89.000 χιλιομετρα απο τοτε εχει κανει 130000 χιλιομετρα και το μονο που μου εχει βγαλει ηταν η αναρτηση οπου επισκευάστηκε και αλλαξα το ελατήριο με hyper pro ............Κυρια με τα ολα τις και εχω ακομα να πω πολλα μαζι τις {εννοώ χιλιόμετρα}
![]() ![]() ΑΑΑ 1150 10/ 03 Last edited by commander; 11-01-2012 at 19:00. |
#116
|
|||
|
|||
![]()
την εχω στην κατοχη μου 2 χρονια και κατι,αγοραστηκε με 30,000χλμ ,εχω παει στα 60,η μονη να πω ζημια που εβγαλε καλωδιωση κεντρικου διακοπτη ,ζημια που δεν με αφησε στο δρομο,κοστος με το ανταλακτικο 90 ευρω......
and keep walking...... |
#117
|
|||
|
|||
![]()
Εχω κανει 11000 χλμ στα 6500 δεικτης βενζινας (η ταινια μες στο τεποζιτο) αλλαγη εντος εγγυησης κοστος μηδεν ( μου ειπαν 500-600 κατοσταρικα κοστιζει αλλο προβλημα ουδεν .Εχω το R 1200 R TOYRING SPECIAL.
![]() ![]() ![]() |
#118
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Για τα αμορτισέρ μια και το μηχανάκι σου φοράει white power δε πας στον Τασούλη να στα επισκευάσει και να καθαρίσεις μπαμπακερά ? Υ.Γ έχουμε ίδιο μηχανάκι και προσωπικά πολύ το γουστάρω ![]() |
#119
|
|||
|
|||
![]()
Εμένα μέχρι τώρα δε μου έχει καεί ούτε λαμπα.
Τώρα τελευταία μου κάνει χαζομαρες ο διακοπής του συμπεχτη κ μια παίρνει μπρος με ταχύτητα κ μια όχι. Στο προγραμματισμένο σέρβις θα επισκευαστεί. 55000 χιλιόμετρα απο τον Ιούλιο του 2007. |
#120
|
|||
|
|||
![]()
GS1200 07 αγορασμένο καινούργιο τον 6/08 τώρα έχει 50.000χλμ
-τρόμπα βενζίνης (με άφησε στη μέση του δρόμου) -καμμένη λάμπα μεσαίας σκάλας 2 φορές -διαρροή λαδιού στην τσιμούχα του διαφορικού, την άλλαξα. -διαρροή λαδιού από το ματάκι ελέγχου του μοτερ -καλωδίωση του διακόπτη, (με άφησε ξανα! bmw x5 και το πρόβλημα λύθηκε) |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|