![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
εισροή στο διαφορικό στη κάτω φούσκα δημιουργια σκουριάς σκουριά στις εσωτερικές τσιμούχες και το λάδι άρχισε να διαρρέει μπορεί να "σκάσει" το οτιδήποτε μικρό και να γιγαντωθεί σε μερικά λεπτά η διαφορά μας είναι ότι με το που το είδα δεν ξανανέβηκα αλλά το πήγα στον γιατρό...όταν κάτι δεν ακούγεται όπως πάντα, σταματάω αμέσως γιατί οι ρόδες είναι 2 και όχι 4.....φιλικά πάντα |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Τελικά Κωστή πόσο κοστίζει το ανταλλακτικό;
Καινούργιο αλλά και μεταχειρισμένο; Πάντως αυτή την περίοδο κάτι τέτοια βλέπω και χαίρομαι που έχω αλυσιδογράναζα, δεν έχω servo, δεν έχω abs, δεν έχω ηλεκτρονικές αναρτήσεις και όλα αυτά τα "καλούδια" που τελικά μόνο πρόβλημα στις τσέπες μας δημιουργούν. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ΟΜΕΡΤΑ Η ομερτα, ο σικελικος κωδικας της σιωπης, ειναι ο υπερτατος νομος που διεπει την οργάνωση εδω και αιωνες. Πανω και απο τη δυναμη, πανω ακομα και απο το φοβο στεκεται η τιμη( 20.000+++). Και η τιμη ξερει να κρατα το στομα της κλειστο........ και οι αληθειες πρεπει παντα να σιωπουν... ![]() ![]() ![]() Last edited by GregoryA; 29-08-2011 at 15:46. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
κι αν δεν τα εγραφαν οι ιδιοι καποιος ![]() ![]() Ειναι αρκετα!!! Πριν μερικους μηνες, στον εορτασμο των 30 χρονων της GS, ο Huber Αuriol ειχε πει σε μια συνεντευξη του οτι ''η 1200 εχει ξεφυγει απο τον χωματινο προορισμο της αφου το εργοστασιο στην προσπαθεια μειωσης βαρους αφαιρεσε μεταλο απο διαφορα σημεια της μοτοσυκλετας οπως π.χ. τον λαιμο του τιμονιου''!!!! αναφερεται και στο μοτο του πρωτου ¨η δευτερου 15ημερου του Ιουνιου. Το ιδιο εκανε και στο αξονα κι αυτο ο καθενας μπορει να το δει μετρωντας το παχος και το μηκος ενος αξονα απο 1100-1150 με ενος 1200!! Κανεις δεν το εμπεδωσε αυτο αν και το εχω πει πολλες φορες!!! Αντιθετως εισεπραξα δηλωσεις του τυπου ''δεν εχω GS και δεν ξερω''!!!! Last edited by GeorgeP; 29-08-2011 at 16:05. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
fovamai oti akoma vgaino poly kerdismenos, giati gia 130.000 km posa setakia tha etroges? [kai me tin erimo mou mesa, min to xechnas kai ayto], eno ean tha katsi fasi, tha echo me 200 to elafros metacheiro setaki gia alla tosa....*.000km |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
δεν ξέρω για πια διαφορά μεταξύ μας μιλάς ακριβώς..... κανένας δεν θέλει να προκαλέσει ζημιά στην μηχανή του και εάν αντιληφθεί κάτι περίεργο, μάλλον το πάμε όλοι στους ιατρούς...και εγώ φιλικά, είναι - ξέρεις - καμιά φορά στην τύχη, όχι στην διαφορά μεταξύ μας |
#7
|
|||
|
|||
![]()
απλά και φιλικά λέω ότι στη παραμικρή αμφιβολία για δυσλειτουργία σταματάω και τσεκάρω......
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
ε... αυτό λέω και εγώ, όλοι το κάνουμε, κανένας δεν ρισκάρει στις 2 ρόδες
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Για το 1100 που εχω εγω ξερω πως μετα τα 100.000km ο αξονας θελει αλλαγη προληπτικα! Μηπως τα 130.000km ηταν παρα πολλα οποτε αδικα κατηγοραμε την BMW; Επειδη οδηγαμε ενα οχημα απο την φυση του επικινδυνο, καλο ειναι να κανουμε προληπτικη συντηρηση ή αλλαγη στα ποιο σημαντικα εξαρτηματα, οπως στα αεροπλανα (στατιστικα οι μηχανες ειναι ποιο επικυνδηνες απο τα αεροπλανα). Σε 1150 φιλου μου ηλικιας 9 ετων (η μηχανη!) σε διαστημα 3 μηνων εσπασαν διαδοχικα τα εμπρος και τα πισω σωληνακια φρενων (τυχερος ηταν που δεν επαθε ατυχημα).
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|