![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() είναι οτι κάθε περίπτωση εξετάζετε ξεχωριστα ![]() ![]() το πρωτο μπαλακι μου σκιστικε στα 40000χλμ, το δευτερο σκιστεικε στα 50000χλμ μετα απο μια ερευνα οσον αφορα το συγκεκριμενο part κατεληξα οτι ΑΝ το μπαλακι (δηλαδη το όλο μεταλικό στελεχος είναι σε καλη κατασταση -χωρις φθορες-σκουροιες κ.α.) ειναι χαζο να δωσεις 120 ευρω απο την στιγμη που καλυπτεις την αναγξκη σου με 15 ευρω το λαστιχακι και 15 ευρώ τα περαστικα-συνολο 30 αλλο λοιπον 30 ευρώ αλλο 120 ευρω ![]() ![]() ![]() φυσικά απο την στιγμή που αντικαθιστώ ΜΟΝΟ ενα κομματι και όχι ολόκληρο το μπαλακι-ΔΕΝ εχω μετα καμια απαιτηση απο την BMW ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
επισκευή ball joint (?) | dtz | Τεχνικά θέματα διάφορα | 22 | 31-12-2010 11:42 |