GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 30-07-2009, 13:17
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Πλευρικοι Ανεμοι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από mjtir Εμφάνιση μηνυμάτων
Το gsforum παει παντου....

Ναι Δημητρη εκει ημουν . Να υποθεσω οτι ησουν το δευτερο θηριο πανω στο νησι που συναντησα ?
Γιάννη μου, αν ήμουν εγώ σίγουρα θα σου μιλούσα.
Απλώς θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια, ήμουν στην Τήνο με το Runnerάκι και σε ένα οροπέδιο, δεν θυμάμαι το όνομά του, όπου στην κορυφή είχε ανεμογεννήτριες, είχα βάλει τη γυναίκα μου να κρατάει το μηχανάκι στο κεντρικό stand, μην το πάρει ο αέρας, προκειμένου να βγάλω κάποιες φωτό.
Τελικά, δεν το γλυτώσαμε, το έριξε κάτω ο αέρας.
Βέβαια, να πω ότι μια εβδομάδα μας "ξεφτύλισε" ο αέρας. Την τελευταία ημέρα πριν φύγουμε σταμάτησε αλλά έκανε τόσο φρικτή ζέστη που παρακαλάγαμε να ξαναρχίσει!!!!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 30-07-2009, 13:29
mjtir Ο/Η mjtir βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΕΛΛΗΝΙΚΟ GS1200ADV
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 373
Προεπιλογή Απάντηση: Πλευρικοι Ανεμοι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιάννη μου, αν ήμουν εγώ σίγουρα θα σου μιλούσα.
Απλώς θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια, ήμουν στην Τήνο με το Runnerάκι και σε ένα οροπέδιο, δεν θυμάμαι το όνομά του, όπου στην κορυφή είχε ανεμογεννήτριες, είχα βάλει τη γυναίκα μου να κρατάει το μηχανάκι στο κεντρικό stand, μην το πάρει ο αέρας, προκειμένου να βγάλω κάποιες φωτό.
Τελικά, δεν το γλυτώσαμε, το έριξε κάτω ο αέρας.
Βέβαια, να πω ότι μια εβδομάδα μας "ξεφτύλισε" ο αέρας. Την τελευταία ημέρα πριν φύγουμε σταμάτησε αλλά έκανε τόσο φρικτή ζέστη που παρακαλάγαμε να ξαναρχίσει!!!!

Αλλο ενα δυσκολο σημειο Δημητρη που πρεπει να περαστει με ταχυτητα (δεν τολμησα να σταματησω).

Δυστυχως σε εμενα ετυχε στην διασταυρωση του ορμου Ιστερνιων μετα την αναβαση και λιγο πριν βγω στον δρομο για την Χωρα. Μιλαμε για υψομετρο 350+ , με δρομο πλατους 4 μετρα και γκρεμο αστα να πανε .

Τελος καλο ολα καλα ...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 30-07-2009, 17:46
S.T Ο/Η S.T βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: A
Μηνύματα: 820
Προεπιλογή Απάντηση: Πλευρικοι Ανεμοι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από mjtir Εμφάνιση μηνυμάτων
Αλλο ενα δυσκολο σημειο Δημητρη που πρεπει να περαστει με ταχυτητα (δεν τολμησα να σταματησω).

Δυστυχως σε εμενα ετυχε στην διασταυρωση του ορμου Ιστερνιων μετα την αναβαση και λιγο πριν βγω στον δρομο για την Χωρα. Μιλαμε για υψομετρο 350+ , με δρομο πλατους 4 μετρα και γκρεμο αστα να πανε .

Τελος καλο ολα καλα ...
Εχει μια πόρτα από peugeot 206 εκεί παρά δίπλα λόγω αέρα.Την άφησα πέρσι μήπως ήταν ακόμη εκεί?
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 22-08-2009, 14:41
Kwstas_kef Ο/Η Kwstas_kef βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθηνα και Κεφαλονια...
Μoto: BMW F 800 GS!!!!!!
Μηνύματα: 1,103
Προεπιλογή Απάντηση: Πλευρικοι Ανεμοι

Ειπα να μην ανοιξω καινουργιο ποστ μιας που υπαρχει ηδη το φαινομενο του αερα αλλα θελω καποιες διευκρινισεις και σε εθνικη οδο τι κανουμε με τον στρατηγο ανεμο οπως ειχε πει και ενας υπουργος καποτε...

Ερχομενος πριν 3 μερες απο Κεφαλονια και στο υψος της Μαγουλας οπου ειχε ηδη φωτια ο αερας ηταν τρομακτικα δυνατος οσες μηχανες συναντησα ειχαν σταματησει με αλαρμ στα δεξια και πηγαιναν με 40 αλλες βεβαια συνεχιζαν κανονικα με 120-130...

Εγω προσωπικα δικαβαλος,τριβαλιτσος και κουρασμενος ψιλοχεστηκα γιατι ειδα οτι το μηχανακη δεν αντιδρουσε σε τιποτα παρα μονο στον αερα και με μια λαθος κινηση με αλλαζε λωριδα και πηγαινα απευθειας στα διερχομενα αμαξια που ερχοταν απο πισω μου.

Ειπα να αντισταθω και να ανοιξω ταχυτητα μηπως και σταθεροπιοιθει αλλα ματαια ηταν πιο λιγος ο χρονος αντιδρασεις...
Ελαττωσα ταχυτητα και μπορουσα να κοντρολαρο την μηχανη αλλα κινδυνευα απο τα αμαξια γιατι αλλαζα κατευθηνση χωρις να το παρω χαμπαρι...

Σκατα και τα δυο δηλαδη.....

Οταν εννοω κοντρολαρο εννοω να την κρατησω ορθια και να μην πεσω...

Μου εσπρωχνε την μπροστινη ροδα λες και ηταν χαρτι...

Τελικα τι ειναι το σωστο να κανεις σε τετοια ποσοτητα αερα σε εθνικη οδο?
Μηπως κα κανεις δεξια και να σταματησεις?
Να εχεις σταθερα χιλιομετρα?
Να ελλατωσεις χιλιομετρα?

Θοηθεια για την επομενη φορα....
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 22-08-2009, 15:26
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Πλευρικοι Ανεμοι

Όπως ανέφερε και ο Παναγιώτης (aeriko) παραπάνω, στο μάθημα του Σπανού μας συμβούλεψαν σταθερό γκάζι και κράτημα της μηχανής με την εφαρμογή του γυροσκοπικού!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 22-08-2009, 15:33
Kwstas_kef Ο/Η Kwstas_kef βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθηνα και Κεφαλονια...
Μoto: BMW F 800 GS!!!!!!
Μηνύματα: 1,103
Προεπιλογή Απάντηση: Πλευρικοι Ανεμοι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως ανέφερε και ο Παναγιώτης (aeriko) παραπάνω, στο μάθημα του Σπανού μας συμβούλεψαν σταθερό γκάζι και κράτημα της μηχανής με την εφαρμογή του γυροσκοπικού!

thanks.....
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 24-08-2009, 14:16
Gazi Ο/Η Gazi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Χανιά
Μηνύματα: 3,913
Προεπιλογή Απάντηση: Πλευρικοι Ανεμοι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως ανέφερε και ο Παναγιώτης (aeriko) παραπάνω, στο μάθημα του Σπανού μας συμβούλεψαν σταθερό γκάζι και κράτημα της μηχανής με την εφαρμογή του γυροσκοπικού!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 25-08-2009, 12:18
γιαγια αρκουδα Ο/Η γιαγια αρκουδα βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ν. φιλαδελφεια
Μoto: BMW K 1200 LT NEXUS 500 AX1 HONDA KABASAKI ZX636RR GSR600 SUZUKI
Μηνύματα: 396
Προεπιλογή Απάντηση: Πλευρικοι Ανεμοι

κατα τον θαναση χουντρα απο τα μαθηματα ασφαλουσ οδηγηση. κηνουμααστε με χαμιλη ταχητητα και εχουμε το τιμονι χαλαρο. στην ριπι του αερα η μοτοσικλετα θα αλαξη κατευθηνση στιγμιεα και θα επανερθη στην αρχηκη τησ πορεια . καθε επεμβαση στο τιμονη εχει σαν αποτελεσμα την εκτροπι της μοτοσικλετας απο την πορεια τησ.
δοκιμεσ δικεσ μου.
με το zzr και με την κατερινα και τριβαλιτσο με πλαγιους ανεμους στο υψοσ τησ ευθειας των θηβων με 160 στο κοντερ.
η μοτοσικελτα επεζε κατο απο τα ποδια μου σαν τρελη αλλα δεν εχασε ουτε μια στιγμη την πορεια της.
δοκιμασα και με 50- 60 χιλομετρα μια αλλη φορα που ειχα αλλη μοτοσικλετα μαζι μου και αυτοσ φοβοτανε.
με χαλαρα τα χερια η μοτο επεζε απο κατο απο τα ποδια μας αλλα δεν αλλαζε πορεια του ελεγα να αφυση το τιμονι και του εδιχνα το τι γυνοταν οταν το εσφυγγε με τα χερια του που πιγενα βαρκα γυαλο και κυνδυνευα να πεσω, αποτελεσμα και ο φιλοσ σιγα σιγα να χαλαροση και να αφηση το τιμονι ελευθερο και με ταχητητα 50-60 χιλιομετρα να κανει μια διαδρομη αρκετα πιο ξεκουραστη και να εσθανετε πιο ασφαλεισ μετα απο λιγο.
οποτε ψιφιζω δαγκοτο χαλαρα χερια...
τοσα χρωνια αυτο κανω και ταξιδευο με ασφαλεια και ξεκουραστος και ασε την μοτο να χωρευει σταμικο κατο απο τα ποδια μου. απλα να εχετε ταχητητα που νε εχει ροπι σε περιπτοση που χριαστη και οχι 6 στο σασμαν και να πιγενετε με οσα χιλιομετρα σας κανει η μοτοσικλετα να εσθανεσται ασφαλεις .
αλωστε το τιμονι ειναι στην μοτοσικλετα για τους κατωθη λογους.
1) για να δινουμε εντολη στην μοτοσικλετα το ποτε θα στριψει.
2) για να εχει τα χειριστιρια κοντα στα χερια μας.
3) για να εχουμε τα χερια μας κοντα στα χιριστιρια

γιατι ΔΕΝ ειναι το τιμονη.
1) ΔΕΝ ειναι για να στιριζομαστε η να κρεμομαστε απο αυτο, αν θελουμε να κημιθουμε παμε στο κρεβατι μας.
2) ΔΕΝ ειναι η μοτοσικλετα ταυρος για να τον πιασουμε απο τα κερατα (τιμονι)

θα θελατε να ξαναβρεθουμε να σας πω αυτα που εμαθα στο css?
εντωμεταξη οποιος θελει μπορω να βρω καποια βιβλιαρακια που μιραζαν στην αττικη οδο που ειχε κανει σε συνεργασια με τον θαναση χουντρα στο θεμα << ασφαλεισ οδηγηση μεσα στην πολη>>. οποιοσ θελει ας μου στηλη μινημα να δω ποσα χριαζωνται να παω να μου δοσουν.
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:40.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!