![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απλώς θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια, ήμουν στην Τήνο με το Runnerάκι και σε ένα οροπέδιο, δεν θυμάμαι το όνομά του, όπου στην κορυφή είχε ανεμογεννήτριες, είχα βάλει τη γυναίκα μου να κρατάει το μηχανάκι στο κεντρικό stand, μην το πάρει ο αέρας, προκειμένου να βγάλω κάποιες φωτό. Τελικά, δεν το γλυτώσαμε, το έριξε κάτω ο αέρας. Βέβαια, να πω ότι μια εβδομάδα μας "ξεφτύλισε" ο αέρας. Την τελευταία ημέρα πριν φύγουμε σταμάτησε αλλά έκανε τόσο φρικτή ζέστη που παρακαλάγαμε να ξαναρχίσει!!!! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αλλο ενα δυσκολο σημειο Δημητρη που πρεπει να περαστει με ταχυτητα (δεν τολμησα να σταματησω). Δυστυχως σε εμενα ετυχε στην διασταυρωση του ορμου Ιστερνιων μετα την αναβαση και λιγο πριν βγω στον δρομο για την Χωρα. Μιλαμε για υψομετρο 350+ , με δρομο πλατους 4 μετρα και γκρεμο αστα να πανε . Τελος καλο ολα καλα ... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ειπα να μην ανοιξω καινουργιο ποστ μιας που υπαρχει ηδη το φαινομενο του αερα αλλα θελω καποιες διευκρινισεις και σε εθνικη οδο τι κανουμε με τον στρατηγο ανεμο οπως ειχε πει και ενας υπουργος καποτε...
Ερχομενος πριν 3 μερες απο Κεφαλονια και στο υψος της Μαγουλας οπου ειχε ηδη φωτια ο αερας ηταν τρομακτικα δυνατος οσες μηχανες συναντησα ειχαν σταματησει με αλαρμ στα δεξια και πηγαιναν με 40 αλλες βεβαια συνεχιζαν κανονικα με 120-130... Εγω προσωπικα δικαβαλος,τριβαλιτσος και κουρασμενος ψιλοχεστηκα γιατι ειδα οτι το μηχανακη δεν αντιδρουσε σε τιποτα παρα μονο στον αερα και με μια λαθος κινηση με αλλαζε λωριδα και πηγαινα απευθειας στα διερχομενα αμαξια που ερχοταν απο πισω μου. Ειπα να αντισταθω και να ανοιξω ταχυτητα μηπως και σταθεροπιοιθει αλλα ματαια ηταν πιο λιγος ο χρονος αντιδρασεις... Ελαττωσα ταχυτητα και μπορουσα να κοντρολαρο την μηχανη αλλα κινδυνευα απο τα αμαξια γιατι αλλαζα κατευθηνση χωρις να το παρω χαμπαρι... Σκατα και τα δυο δηλαδη..... ![]() ![]() ![]() ![]() Οταν εννοω κοντρολαρο εννοω να την κρατησω ορθια και να μην πεσω... Μου εσπρωχνε την μπροστινη ροδα λες και ηταν χαρτι... Τελικα τι ειναι το σωστο να κανεις σε τετοια ποσοτητα αερα σε εθνικη οδο? Μηπως κα κανεις δεξια και να σταματησεις? Να εχεις σταθερα χιλιομετρα? Να ελλατωσεις χιλιομετρα? Θοηθεια για την επομενη φορα.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Όπως ανέφερε και ο Παναγιώτης (aeriko) παραπάνω, στο μάθημα του Σπανού μας συμβούλεψαν σταθερό γκάζι και κράτημα της μηχανής με την εφαρμογή του γυροσκοπικού!
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() thanks..... |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
κατα τον θαναση χουντρα απο τα μαθηματα ασφαλουσ οδηγηση. κηνουμααστε με χαμιλη ταχητητα και εχουμε το τιμονι χαλαρο. στην ριπι του αερα η μοτοσικλετα θα αλαξη κατευθηνση στιγμιεα και θα επανερθη στην αρχηκη τησ πορεια . καθε επεμβαση στο τιμονη εχει σαν αποτελεσμα την εκτροπι της μοτοσικλετας απο την πορεια τησ.
δοκιμεσ δικεσ μου. με το zzr και με την κατερινα και τριβαλιτσο με πλαγιους ανεμους στο υψοσ τησ ευθειας των θηβων με 160 στο κοντερ. η μοτοσικελτα επεζε κατο απο τα ποδια μου σαν τρελη αλλα δεν εχασε ουτε μια στιγμη την πορεια της. δοκιμασα και με 50- 60 χιλομετρα μια αλλη φορα που ειχα αλλη μοτοσικλετα μαζι μου και αυτοσ φοβοτανε. με χαλαρα τα χερια η μοτο επεζε απο κατο απο τα ποδια μας αλλα δεν αλλαζε πορεια του ελεγα να αφυση το τιμονι και του εδιχνα το τι γυνοταν οταν το εσφυγγε με τα χερια του που πιγενα βαρκα γυαλο και κυνδυνευα να πεσω, αποτελεσμα και ο φιλοσ σιγα σιγα να χαλαροση και να αφηση το τιμονι ελευθερο και με ταχητητα 50-60 χιλιομετρα να κανει μια διαδρομη αρκετα πιο ξεκουραστη και να εσθανετε πιο ασφαλεισ μετα απο λιγο. οποτε ψιφιζω δαγκοτο χαλαρα χερια... τοσα χρωνια αυτο κανω και ταξιδευο με ασφαλεια και ξεκουραστος και ασε την μοτο να χωρευει σταμικο κατο απο τα ποδια μου. απλα να εχετε ταχητητα που νε εχει ροπι σε περιπτοση που χριαστη και οχι 6 στο σασμαν και να πιγενετε με οσα χιλιομετρα σας κανει η μοτοσικλετα να εσθανεσται ασφαλεις . αλωστε το τιμονι ειναι στην μοτοσικλετα για τους κατωθη λογους. 1) για να δινουμε εντολη στην μοτοσικλετα το ποτε θα στριψει. 2) για να εχει τα χειριστιρια κοντα στα χερια μας. 3) για να εχουμε τα χερια μας κοντα στα χιριστιρια γιατι ΔΕΝ ειναι το τιμονη. 1) ΔΕΝ ειναι για να στιριζομαστε η να κρεμομαστε απο αυτο, αν θελουμε να κημιθουμε παμε στο κρεβατι μας. 2) ΔΕΝ ειναι η μοτοσικλετα ταυρος για να τον πιασουμε απο τα κερατα (τιμονι) θα θελατε να ξαναβρεθουμε να σας πω αυτα που εμαθα στο css? εντωμεταξη οποιος θελει μπορω να βρω καποια βιβλιαρακια που μιραζαν στην αττικη οδο που ειχε κανει σε συνεργασια με τον θαναση χουντρα στο θεμα << ασφαλεισ οδηγηση μεσα στην πολη>>. οποιοσ θελει ας μου στηλη μινημα να δω ποσα χριαζωνται να παω να μου δοσουν. |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|