![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Το ηδη προβληματικο Ιαπωνικο φτηνιαρικο εδειξε για τα καλα το ποιοτικο του προσωπο.. Τα 1200αρια του 2004-2006 α εξαμηνο φορουν απο τη μαμα τους WP και χρειαζονται μονο απλη συντηρηση και βολτες
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Πασχάλη εννοώ ότι και παλαιότερα κατά καιρούς έχουν διαπιστωθεί προβλήματα σε παλαιότερα μοντέλα που δεν είχαν ESA, όπως και το δικό μου που είναι μοντέλο 7ος του 06 και δεν έχει ESA!
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() To δικο μου (2004)
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Εγώ προσωπικά δεν της κάνω τίποτα πέρα από να την ρυθμίζω, αναλόγως της διαδρομής που πρόκειται να πάω και του τεραίν. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Μετα απο 90000 χλμ εκανα οπως σε ολες τις επωνυμες επισκευαζομενες αναρτησεις συντηρηαη. Περιλαμβανει ανοιγμα καθαρισμα αλλαγη υγρων και ολων των τσιμουχων λαστιχακιων(O ring) και λοιπων μικροπραγματων που περιεχει. Ακομα και σεταρισμα στα μετρα σου μπορεις να κανεις με ενα καλο μαστορα. Οπως μπορεις να κανεις και μετρηση της αποδοσης του ελατηριου που το αφησα κι αυτο για τις 200000 χλμ μιας και λειτουργουν αψογα. Εγω την αφησα ως ειχε απο σεταρισμα γιατι ειναι απλα καταπληκτικη. Κοστος περιπου 100 ευρω η μια.. Για την ιστορια η συντηρηση εγινε στον Τσολεριδη αντιπροσωπο της Wilbers και παλιο καλο φιλο
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Θα το έχω στα υπόψιν μου όταν δω ότι χρειάζεται συντήρηση ή όταν φτάσω στις 100.000 χλμ. Προς το παρόν, ας τις απολαύσουμε στις βόλτες μας...
|
![]() |
| Tags |
| esa, αναρτηση, βλαβη |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| ABS KAPUT | capo | Τεχνικά θέματα διάφορα | 3 | 27-09-2010 10:36 |