GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 01-09-2009, 15:39
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
ισχυει και για το 1200;;;;;
Οριακά. Καθώς το 1200 έχει 11:1 συμπίεση, ενώ το 1150 10,3:1. Βασικά από 11:1 και πάνω θες σίγουρα 100άρα.

Τι λέει το μάνουάλ σου? Αν λέει 98 Βάζε κατοστάρα ούτως ή άλλως.

Και κάτι ακόμα. Ας το επιβεβαιώσει κάποιος αυτό... έξω λέει, δεν υπάρχει 100άρα βενζίνη. Εκεί έχουν την 98άρα... όπως είχαμε και μεις πριν την 100άρα ή οποία λέγεται ήταν η πιο σωστή βενζίνη για τα οχήματα!!!

Γι αυτό και στα μάνουαλ βλέπουμε να προτείνουν οι κατασκευαστές 95 ή 98 οκτάνια κι όχι 100. Την 100άρα, την κόβω μαϊμουδιά του Έλληνα!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 01-09-2009, 15:44
georgekostas Ο/Η georgekostas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ιωαννινα
Μoto: BMW R1200 GSA
Μηνύματα: 5,680
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
... έξω λέει, δεν υπάρχει 100άρα βενζίνη. Εκεί έχουν την 98άρα...
Ναι ετσι ειναι.....
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 01-09-2009, 15:49
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας πάρουμε τα δεδομένα που έχουμε.

Ο κατασκευαστής στο 1150 (λόγω συμπίεσης), προτείνει 95άρα.
Γιατί αυτό? Γιατί χωρίς μεγαλύτερη συμπίεση, είναι σαν να μην την βάζεις την 100άρα. Εν ολίγοις, δεν την εκμεταλλεύεται ο κινητήρας και πετάς τζάμπα τα λεφτά της διαφοράς 95άρας με 100άρας.

Σωστά μέχρι εδώ?
ΠΑΝΣΩΣΤΟΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ!!


Πάμπαρακάτ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Έλα όμως που στο Ελλαδιστάν οι 95άρα δεν είναι ούτε 90άρα από τη νοθεία!!!

Κι εδώ αρχίζουν τα προβλήματα, γνωστά σε όλους σαν πιράκια!
Τι είναι τα πιράκια? Δεν θα κάτσω να το εξηγήσω επιστημονικά, αλλά απλά θα πω ότι είναι η αυτανάφλεξη που κάνει το μείγμα αέρος/βενζίνης στο θάλαμο καύσης πριν σπινθιρίσει το μπουζί. Κι αυτό γίνεται λόγω χαμηλών οκτανίων της βενζίνης.
ΛΑΘΟΣ ΕΔΩ!! Η Τουλουόλη (ΟΞΕΙΔΙΟ ΣΙΔΗΡΟΥ) και τα λοιπά υγρα (αλκοολες= σαν οινοπνευμα) που νοθευουν την αμολυβδη ειναι μεν σκατ....υγρά αλλα εξισου πτητικα με την βενζινη και ειναι ΚΑΥΣΙΜΑ!!Οχι διαλυτικα!!!! Η τουλουολη συγκεκριμενα εχει 114 οκτάνια και χρησιμοποιειται ΝΟΜΙΜΑ σε ορισμενους αγωνες ΣΚΕΤΗ (με προσθετα)!!!!!!! Αρα δεν υφισταται πτωση οκτανίων!! Μάλλον αυξηση συμβαινει! Αρα δεν υπαρχει περίπτωση για πειράκια (γιαυτο και δεν κτυπανε πειράκια αοχηματα με νοθευμενη με τουλουολη βενζινη). Σαν αγωνιστικό καυσιμο λογω προσθετων πωλειται ακριβα μα ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ!! Φτάνει και τα 30-40ε το λιτρο, σαν σκέτη όμως δεν ξεπερναει τα 0,20ε – 0,30ε το λιτρο!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι συμβαίνει στο κινητήρα όμως? Ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει είναι αυτό, διότι μακροπρόθεσμα, μειώνεται η ζωή του. Κι αυτό γίνεται διότι αντί η έκρηξη να γίνει από το μπουζί στο σωστό χρόνο, γίνεται από την συμπίεση σε λάθος χρόνο. Κάτι που σημαίνει πως ενώ ακόμα το πιστόνι ανεβαίνει, η αυτανάφλεξη του μείγματος, προσπαθεί να το ξαναστείλει πίσω! Κάτι που φυσικά δεν μπορεί να συμβεί, λόγω αδράνειας, αλλά σκεφτείτε τι ζόρι τραβάει εκείνη τη στιγμή το πιστόνι, τα ελατήρια, τα έδρανα της μπιέλας, η ίδια η μπιέλα, και ο στρόφαλος!
Οπως ειπα και πιο πανω η φθορά του κινητηρα με χρηση νοθευμένης βενζινης με τουλουόλη δεν ειναι τα πειρακια (γιατι πρακτικά δεν συμβαινουν) αλλα α) η πτητικοτητα της τουλουόλης και η εκρηκτικοτητα της τα οποια δεν μπορει να διαχειριστουν οι κορωνες των πιστονιων και οι κυλινδροκεφαλές και γιαυτο τα όποια προβληματα σε βαθος χρόνου!! Και β) Είναι τοξικό, καρκινογόνο, μολύνει το έδαφος, μολύνουν οι ατμοί του κλπ. Δεν ξεκινάει εύκολα ο κρύος κινητήρας (χωρίς πρόσθετα), αφήνει πολλά κατάλοιπα στο χώρο καύσης και στην εξάτμιση, δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς εναλλακτικά με βενζίνη (άλλη ρύθμιση), βουλώνει μπεκ, χαλάει τα λάδια κλπ. Αυτά, όπως καταλαβαινετε, δεν έχουν σημασία σε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο.
Ακομα η τουλουόλη, όπως λεει και ο ‘’digitalsoul’’ ειναι διαβρωτικη στα ελαστομερη μερη τα οποια όμως, περαν του σωληνα που μεταφερει το καυσιμο δεν υπάρχουν πουθενα αλλού, ισως και στο σωμα ψεκασμου να βρέχει καμια τσιμουχα αλλα ως εκει!!
Βέβαια η νοθεία δεν πρέπει να περνάει το 10% της συνολικης ποσοτητας στην δεξαμενη καυσιμου διότι μετά απο αυτο το ποσοστό πάμε σιγα-σιγα για αγωνα dragster (!) και για λιωμενα πιστονοκυλινδρα απο την εως +300% αυξηση της θερμοκρασιας στην κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δε, τα οκτάνια τύχει να είναι πολύ λίγα από τα συνηθισμένα λόγω ακόμα μεγαλύτερης νοθείας, υπάρχει περίπτωση να πάρεις ένα τρύπιο πιστόνι στο χέρι!
Σωστά, αλλα όπως ειπαμε τα οκτανια δεν πεφτουν απο την νοθεια με τουλουόλη και αλκοόλες!!! Τα οκτανια θα πεσουν με την προσθηκη πετρελαιου (ναι γινεται κι αυτο) αλλα κι αλλα χημικα τα οποια ομως δεν χρησιμοποιουνται γιατι θα τα βρουν ευκολα αν γινει ελεγχος!!

Για τα οκτανια της 95αρας μπορουμε να ειμαστε 98% σιγουροι, για τα οκτανια της 100αρας ειναι που η σιγουρια δεν πρέπει να περναει το 10%%%!!!!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 01-09-2009, 15:56
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων


ΛΑΘΟΣ ΕΔΩ!! Η Τουλουόλη (ΟΞΕΙΔΙΟ ΣΙΔΗΡΟΥ) και τα λοιπά υγρα (αλκοολες= σαν οινοπνευμα) που νοθευουν την αμολυβδη ειναι μεν σκατ....υγρά αλλα εξισου πτητικα με την βενζινη και ειναι ΚΑΥΣΙΜΑ!!Οχι διαλυτικα!!!! Η τουλουολη συγκεκριμενα εχει 114 οκτάνια και χρησιμοποιειται ΝΟΜΙΜΑ σε ορισμενους αγωνες ΣΚΕΤΗ (με προσθετα)!!!!!!! Αρα δεν υφισταται πτωση οκτανίων!! Μάλλον αυξηση συμβαινει! Αρα δεν υπαρχει περίπτωση για πειράκια (γιαυτο και δεν κτυπανε πειράκια αοχηματα με νοθευμενη με τουλουολη βενζινη). Σαν αγωνιστικό καυσιμο λογω προσθετων πωλειται ακριβα μα ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ!! Φτάνει και τα 30-40ε το λιτρο, σαν σκέτη όμως δεν ξεπερναει τα 0,20ε – 0,30ε το λιτρο!!!


Σωστά, αλλα όπως ειπαμε τα οκτανια δεν πεφτουν απο την νοθεια με τουλουόλη και αλκοόλες!!! Τα οκτανια θα πεσουν με την προσθηκη πετρελαιου (ναι γινεται κι αυτο) αλλα κι αλλα χημικα τα οποια ομως δεν χρησιμοποιουνται γιατι θα τα βρουν ευκολα αν γινει ελεγχος!!
Δεν μας λες τότε γιατί με 95άρα όλα τα 1150άρια (και δεν ξέρω πόσα άλλα ακόμα) χτυπάνε πιράκια? Τα πιράκια είναι αποτέλεσμα χαμηλών οκτανίων! (όταν μιλάμε βέβαια για ένα καλορυθμισμένο κι όχι χάρβαλο κινητήρα)
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 01-09-2009, 16:07
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν μας λες τότε γιατί με 95άρα όλα τα 1150άρια (και δεν ξέρω πόσα άλλα ακόμα) χτυπάνε πιράκια? Τα πιράκια είναι αποτέλεσμα χαμηλών οκτανίων! (όταν μιλάμε βέβαια για ένα καλορυθμισμένο κι όχι χάρβαλο κινητήρα)
Να σου πω γιατι με 95αρα ΟΛΑ (?) τα 1150αρια χτυπάνε πειράκια, αν και το δικό μου δεν κτυπησε ποτέ!!! Μέτρα......
  1. λαθος αβανς (το οποιο μπορει να συμβει στις δικες μας κατασκευες απο βλαβη των 3,7,8,9)
  2. νοθευμενη βενζινη με πετρελαιο (ΑΥΤΟ ριχνει τα οκτανια)
  3. λαθος τυπος μπουζι (ψυχρότερο)
  4. λαθος διακενου ακιδας μπουζιου
  5. μπουζι με άπειρα κμ στην πλατη
  6. ζεστη πολυ!!! (ναι ζεστη, αφου στους 30-40c η βενζινη αυξανει τον ογκο της μεσα στο ρεζερβουαρ κατα 10% αρα αραιωνεται κι αρα δεν εχει τις ιδιοτητες για τις οποιες κατασκευαστηκε!!!)
  7. Βλαβη του αισθητηρα IACV (Inlet Air Control Valve)
  8. Βλαβη του αισθητηρα ΜΑΡ (Μanifold Absolute Pressure)
  9. Βλαβη του ΤΡ (Throtle Position),σπανιοτερα μεν αλλα εχει συμβεί!!!
Ελπιζω να ικανοποιηθηκες!!!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 01-09-2009, 15:57
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Οριακά. Καθώς το 1200 έχει 11:1 συμπίεση, ενώ το 1150 10,3:1. Βασικά από 11:1 και πάνω θες σίγουρα 100άρα.
Λάθος, ο υψηλός λογος συμπιεσης που απαιτουσε υψηλων οκτανιων βενζίνες υφιστατο........last year!!! τωρα οι διαφοροι αισθητηρες και ειδικα ο anti-knocking (η GS ton διαθετει απο την δεκαετία του '90) επιτρεπουν και βενζινες με 88 οκτανια (ναι 88 οκτανια, και ουτε πειράκια ουτε τίποτε, απλα δεν θα βγαζει 100 ίππους αφου θα ριχνει το αβανς) αφου με δικες τους εντολες η ECM μεταβάλει το αβανς κατα βουληση!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι λέει το μάνουάλ σου? Αν λέει 98 Βάζε κατοστάρα ούτως ή άλλως.
παντα οτι λεει το μανουαλ σε βενζινες και λαδια πρέπει να κανουμε!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Γι αυτό και στα μάνουαλ βλέπουμε να προτείνουν οι κατασκευαστές 95 ή 98 οκτάνια κι όχι 100. Την 100άρα, την κόβω μαϊμουδιά του Έλληνα!
Δεν πεφτεις και πολυ εξω αφου πρωτον εισαγεται απο το εξωτερικό ΜΟΝΟΝ και δευτερον μονον 2 στα 10 πρατηρια σε προσφατους ελεγχους διεθεταν πραγματικη 100αρα, οι υπόλοιποι απο 96 έως 98 πουλωντας την φυσικα για 100αρα!!

Last edited by GeorgeP; 01-09-2009 at 15:58.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 01-09-2009, 16:01
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Λάθος, ο υψηλός λογος συμπιεσης που απαιτουσε υψηλων οκτανιων βενζίνες υφιστατο........last year!!! τωρα οι διαφοροι αισθητηρες και ειδικα ο anti-knocking (η GS ton διαθετει απο την δεκαετία του '90) επιτρεπουν και βενζινες με 88 οκτανια αφου με δικες τους εντολες η ECM μεταβάλει το αβανς κατα βουληση!!!!!!

παντα οτι λεει το μανουαλ σε βενζινες και λαδια πρέπει να κανουμε!!




Δεν πεφτεις και πολυ εξω αφου πρωτον εισαγεται απο το εξωτερικό ΜΟΝΟΝ και δευτερον μονον 2 στα 10 πρατηρια σε προσφατους ελεγχους διεθεταν πραγματικη 100αρα, οι υπόλοιποι απο 96 έως 98 πουλωντας την φυσικα για 100αρα!!
Βρε συ Γιώργη μου, το ότι υπάρχουν οι knock sensors το γνωρίζω, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι πρέπει ντε και καλά να βάζεις χαμηλών οκτανίων βενζίνες!!! Γι αυτό δεν το είπα κιεγώ. Ναι μεν δεν θα έχει πρόβλημα ο κινητήρας, αλλά αντί για 105 άλογα που δηλώνει η BMW στο 1200 με χρήση της προβλεπόμενης υψηλότερων οκτανίων βενζίνης, εσύ θα πάρεις λιγότερα. Και γενικώς η απόδοση του κινητήρα θα είναι μειωμένη...

Α και ξέχασα να πω πως η ECM που λες, δεν έχει αστείρευτες ικανότητες ρυθμίσεων. Μέχρι κάποια συμπίεση μπορεί να ρυθμίσει, κι αυτή δεν θα είναι και πολύ χαμηλότερη από την στάνταρ!

Last edited by ALX; 01-09-2009 at 16:03.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 01-09-2009, 16:15
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων
Βρε συ Γιώργη μου, το ότι υπάρχουν οι knock sensors το γνωρίζω, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι πρέπει ντε και καλά να βάζεις χαμηλών οκτανίων βενζίνες!!! Γι αυτό δεν το είπα κιεγώ. Ναι μεν δεν θα έχει πρόβλημα ο κινητήρας, αλλά αντί για 105 άλογα που δηλώνει η BMW στο 1200 με χρήση της προβλεπόμενης υψηλότερων οκτανίων βενζίνης, εσύ θα πάρεις λιγότερα. Και γενικώς η απόδοση του κινητήρα θα είναι μειωμένη...

Α και ξέχασα να πω πως η ECM που λες, δεν έχει αστείρευτες ικανότητες ρυθμίσεων. Μέχρι κάποια συμπίεση μπορεί να ρυθμίσει, κι αυτή δεν θα είναι και πολύ χαμηλότερη από την στάνταρ!
Αγαπητε Αλέξανδρε

Φυσικα και δεν πρέπει να βαζεις χαμηλων οκτανίων βενζινες!! Αλλα ενα οχημα (και δη GS) μπορει να ταξιδεψει στα περατα του κοσμου, για την περιπετεια ρε ####το, όπου οι βενζινες δεν ειναι παραπανω απο....88 οκτανια!!π.χ. Ρωσία στις στέπες και οχι μονον στις στεπες, όπου τα GS πανε χωρις κανενα προβλημα!! Ενω τα Βαραντερο τα παιρνεις στην πλατη!! Και ειναι αληθεια αυτό!! Δεν ειναι τυχαιο που η BMW ανακοινωσε (γιατι απο εκει το εμαθα το 2000) το νουμερο 88!!!! Φυσικα και απο 105 θα βγαλει..... 75 με 88 οκτανια αφου το αβανς θα εχει πεσει στο βαθος της αβυσσου αλλα θα φτάσεις εκει που θες!!!!

Η ECM δεν ρυθμιζει συμπιεση, αυτη ειναι παντα σταθερη, αλλα περνει τιμες απο όλους τους αισθητηρες περιμετρικα του κινητηρα αλλα κι εντος αυτου (CPK= crankshaft position και CMP= Camshaft position) για να θεσει τον κινητηρα σε λειτουγια και να τον διατηρησει σε λειτουργια ελεγχοντας την αναφλεξη, το αβανς και γενικως ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:34.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!