Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX
Ας πάρουμε τα δεδομένα που έχουμε.
Ο κατασκευαστής στο 1150 (λόγω συμπίεσης), προτείνει 95άρα.
Γιατί αυτό? Γιατί χωρίς μεγαλύτερη συμπίεση, είναι σαν να μην την βάζεις την 100άρα. Εν ολίγοις, δεν την εκμεταλλεύεται ο κινητήρας και πετάς τζάμπα τα λεφτά της διαφοράς 95άρας με 100άρας.
Σωστά μέχρι εδώ?
|
ΠΑΝΣΩΣΤΟΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ!!
Πάμπαρακάτ
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX
Έλα όμως που στο Ελλαδιστάν οι 95άρα δεν είναι ούτε 90άρα από τη νοθεία!!!
Κι εδώ αρχίζουν τα προβλήματα, γνωστά σε όλους σαν πιράκια!
Τι είναι τα πιράκια? Δεν θα κάτσω να το εξηγήσω επιστημονικά, αλλά απλά θα πω ότι είναι η αυτανάφλεξη που κάνει το μείγμα αέρος/βενζίνης στο θάλαμο καύσης πριν σπινθιρίσει το μπουζί. Κι αυτό γίνεται λόγω χαμηλών οκτανίων της βενζίνης.
|
ΛΑΘΟΣ ΕΔΩ!! Η Τουλουόλη (ΟΞΕΙΔΙΟ ΣΙΔΗΡΟΥ) και τα λοιπά υγρα (αλκοολες= σαν οινοπνευμα) που νοθευουν την αμολυβδη ειναι μεν σκατ....υγρά αλλα εξισου πτητικα με την βενζινη και ειναι ΚΑΥΣΙΜΑ!!Οχι διαλυτικα!!!! Η τουλουολη συγκεκριμενα εχει 114 οκτάνια και χρησιμοποιειται ΝΟΜΙΜΑ σε ορισμενους αγωνες ΣΚΕΤΗ (με προσθετα)!!!!!!! Αρα δεν υφισταται πτωση οκτανίων!! Μάλλον αυξηση συμβαινει! Αρα δεν υπαρχει περίπτωση για πειράκια (γιαυτο και δεν κτυπανε πειράκια αοχηματα με νοθευμενη με τουλουολη βενζινη). Σαν αγωνιστικό καυσιμο λογω προσθετων πωλειται ακριβα μα ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ!! Φτάνει και τα 30-40ε το λιτρο, σαν σκέτη όμως δεν ξεπερναει τα 0,20ε – 0,30ε το λιτρο!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX
Τι συμβαίνει στο κινητήρα όμως? Ό,τι χειρότερο μπορεί να πάθει είναι αυτό, διότι μακροπρόθεσμα, μειώνεται η ζωή του. Κι αυτό γίνεται διότι αντί η έκρηξη να γίνει από το μπουζί στο σωστό χρόνο, γίνεται από την συμπίεση σε λάθος χρόνο. Κάτι που σημαίνει πως ενώ ακόμα το πιστόνι ανεβαίνει, η αυτανάφλεξη του μείγματος, προσπαθεί να το ξαναστείλει πίσω! Κάτι που φυσικά δεν μπορεί να συμβεί, λόγω αδράνειας, αλλά σκεφτείτε τι ζόρι τραβάει εκείνη τη στιγμή το πιστόνι, τα ελατήρια, τα έδρανα της μπιέλας, η ίδια η μπιέλα, και ο στρόφαλος!
|
Οπως ειπα και πιο πανω η φθορά του κινητηρα με χρηση νοθευμένης βενζινης με τουλουόλη δεν ειναι τα πειρακια (γιατι πρακτικά δεν συμβαινουν) αλλα α) η πτητικοτητα της τουλουόλης και η εκρηκτικοτητα της τα οποια δεν μπορει να διαχειριστουν οι κορωνες των πιστονιων και οι κυλινδροκεφαλές και γιαυτο τα όποια προβληματα σε βαθος χρόνου!! Και β) Είναι τοξικό, καρκινογόνο, μολύνει το έδαφος, μολύνουν οι ατμοί του κλπ. Δεν ξεκινάει εύκολα ο κρύος κινητήρας (χωρίς πρόσθετα), αφήνει πολλά κατάλοιπα στο χώρο καύσης και στην εξάτμιση, δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς εναλλακτικά με βενζίνη (άλλη ρύθμιση), βουλώνει μπεκ, χαλάει τα λάδια κλπ. Αυτά, όπως καταλαβαινετε, δεν έχουν σημασία σε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκίνητο.
Ακομα η τουλουόλη, όπως λεει και ο ‘’digitalsoul’’ ειναι διαβρωτικη στα ελαστομερη μερη τα οποια όμως, περαν του σωληνα που μεταφερει το καυσιμο δεν υπάρχουν πουθενα αλλού, ισως και στο σωμα ψεκασμου να βρέχει καμια τσιμουχα αλλα ως εκει!!
Βέβαια η νοθεία δεν πρέπει να περνάει το 10% της συνολικης ποσοτητας στην δεξαμενη καυσιμου διότι μετά απο αυτο το ποσοστό πάμε σιγα-σιγα για αγωνα dragster (!) και για λιωμενα πιστονοκυλινδρα απο την εως +300% αυξηση της θερμοκρασιας στην κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX
Αν δε, τα οκτάνια τύχει να είναι πολύ λίγα από τα συνηθισμένα λόγω ακόμα μεγαλύτερης νοθείας, υπάρχει περίπτωση να πάρεις ένα τρύπιο πιστόνι στο χέρι!
|
Σωστά, αλλα όπως ειπαμε τα οκτανια δεν πεφτουν απο την νοθεια με τουλουόλη και αλκοόλες!!! Τα οκτανια θα πεσουν με την προσθηκη πετρελαιου (ναι γινεται κι αυτο) αλλα κι αλλα χημικα τα οποια ομως δεν χρησιμοποιουνται γιατι θα τα βρουν ευκολα αν γινει ελεγχος!!
Για τα οκτανια της 95αρας μπορουμε να ειμαστε 98% σιγουροι, για τα οκτανια της 100αρας ειναι που η σιγουρια δεν πρέπει να περναει το 10%%%!!!!!