![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Νικο καλημερα, θα γινουμε πιο ειδικοι απο τους ειδικους ετσι οπως παει με αυτα τα διαφορικα!!! |
|
#2
|
|||
|
|||
|
..και γω φυσιολογικο το βλέπω!...για αυτο και η μαγνητική ταπα!...το παρατηρησα και γω κατα την αλλαγη !...μεχρι να στρωσει και να κουμπωσουν καλα οπως αναφερει ο φιλος παραπανω!...η ουσια θα ειναι ομως στις επομενες αλλαγες να ειναι πολυ λιγοτερα !
.....
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ευχαριστω για τις συμβουλες! σταματησα να ανησυχω!
![]() ηθελα ομως να πω ,οτι η ποσοτητα των βαλβολινων στο διαφορικο ειναι 250ml και οχι 180 Η 220 ! μου το διευκρινισε γνωστο ,ΣΩΣΤΟ , εξουσιοδοτιμενο μαγαζι bmw ,και οι βαλβολινες που βαζουμε πρεπει εκτος απο το νουμερο 75W90 πχ να ειναι προδιαγραφων gl-5 και πανω! Δεν ειναι ολα αυτα , λογια δικα μου αλλα της BMW (ονομα συνεργειου δεν λεμε)
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
...ασε φιλε αυτο ειναι μεγαλο μυστηριο ακομα!....και ο καθενας πρατει αναλογος με το ένστικτο του πια! ο ενας μαστορας λεει 250..ο αλλος 220 και ο τριτος 180 .....φαντασου τωρα!...εγω παντως αφαιρεσα μεχρι τα 180! ...τι να πω δεν θελω να σας παρω και στο λαιμο μου αλλα μου φανηκε η πιο πιστευτη εκδοχη! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Συνηθως το κατω μερος της τρυπας αποροής (ταπα) ειναι και ο ''δεικτης'' για την ακριβη ποσοτητα!! κι εξηγουμαι, αφου υπάρχει ταπα πληρωσης στο πισω μερος του paralever (δες φωτό) τότε η πληρωση δεν μπορει να υπερβει την .........τρυπα!!! Ετσι βαζουμε βαλβολινη μεχρι να σταξει απο την τρυπα αυτή!!! Ειναι ο μοναδικός τροπος τον οποιο ακολουθουν όλοι οι κατασκευαστες αυτοκινητων (σαζμαν) και μοτοσυκλετων με αξονα!! Και η Χονδα στα Pan European & Gold Wing το ιδιο συστημα εχει!!
Ελπίζω να σε βοηθησα! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
εχεις δικιο αλλα στο gs 08 η ταπα ειναι κατω
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Πάντως, ως γενικός κανών, εφόσον υπάρχει τάπα πληρωσης και τάπα αποστράγγισης σε ενα διαφορικο και στην μεση μια τάπα σαν αυτην της φωτογραφιας, στραγγιζουμε τα λαδια απο την αποστράγγισης και μετα την βιδωνουμε, μετα ξεβιδωνουμε αυτην της φωτογραφιας και βαζουμε λαδι απο την τάπα πλήρωσης μεχρι να τρέξει λαδι απο αυτην στην μεση (φωτογραφια). Τα διαφορικα, αυτοκινητου και μοτοσυκλετων πληρωνονται κατα το ημιση της ολικης τους χωρητικότητας (τα γραναζια μεσα ειναι σε ''μπανιο λαδιου'' όπως λ'έγεται) διότι σε αντιθετη περιπτωση δημιουργειται μεγάλη πιεση στο εσωτερικό τους με αποτέλεσμα την καταστροφη τους!! |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Πως; Τοποθετουμε την μηχανη στο διπλο stand και σε ελαφρως επικλινές εδαφος, (προσοχη, ελαφρως επικλινές, δεν χρειαζεται παρα μονο ελαχιστη κλιση του δρομου ετσι ωστε η ποσοτητα του ελαιου -180ml- να γυρει και αυτη ελαχιστα προς τα εμπρος). Ξεβιδωνουμε την ταπα εξαγωγης ελαιου και ελεγχουμε την τυχον υπαρξη ρινισματων σε αυτη. Προσοχη Αυτο μπορει να γινει μονο στις μηχανες με διαφορικο που η ταπα εξαγωγης ελαιου ειναι στο πισω μερος του διαφορικου (μεχρι 08/2006 μοντελα αν δεν κανω λαθος). Στις μηχανες που η ταπα εξαγωγης ειναι απο κατω, εννοειται οτι δεν υφισταται τετοιος περιοδικος ελεγχος. (οποιος το επιχειρησει καλο θα ειναι να εχει μαζι του και λαδακι, γιατι δεν θα δει μονο την ταπα για τυχον ρινισματα αλλα και ολο το λαδι στο... δρομο, ετσι για να εχει μια καλυτερη εικονα βρε αδελφε ![]() )
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
μέχρι και 8/2007 (το ξέρω γιατί είναι η δικιά μου) ήταν με την τρύπα (βλακωδώς) πίσω μετά από κάνα μήνα εμφανίστηκαν με την τρύπα από κάτω, ελάχιστες 1200GS προ-facelift (δηλ. όσες βγήκαν κάνα τετράμηνο) γιατί με το νέο έτος εμφανίστηκε η facelift υπόψη ότι ήδη 8/2007 (δηλ. ακόμα με την τρύπα πίσω) το διαφορικό είχε ήδη υποστεί ένα με δυο (ίσως τρια) "updates" - το επόμενο ήταν ακριβώς η μεταφορά της τρύπας |
![]() |
| Tags |
| 1100, 1150, 1200, bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, f800, forum, forumgs, gs 1150, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gs1100, gs800, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, διαφορικό, moto, moto bmw, motobmw |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|