Απάντηση: ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ
"Σε ολα τα GS υπαρχει μια οπη πληρωσης ελαιου (στην οπη αυτη εδραζεται ο αισθητηρας του ABS) και μια μονο οπη αποστραγγισης, οχι και ενδιαμεση!
Η διαφορα ειναι, οτι στα μοντελα πριν τον 08/2007 (οπως ειπε και ο Νικος-NLS) η ταπα αποστραγγισης ηταν στο σημειο της φωτογραφιας, ενω μετα στο κατω μερος του διαφορικου, οπου και εχει απλουστευθει η διαδικασια αλλαγης ελαιου στο μεγιστο."
Nικο καλημερα, το εψαξα πολυ το θεμα με τα διαφορικα και τελικα υπαρχουν εως τωρα 3 διαφορετικες εκδοσεις:
α) μοντελα παραγωγης μεχρι τον 8ο 2006 με ταπα αποστραγγισης στο πλαι, ταπα πληρωσης την εδραση του αισθητηρα και ABS με σερβομηχανισμο. σε αυτην την εκδοση η μια ακρη του καλωδιου του αισθητηρα ABS που βρισκεται κατω απο τη σελα εχει λευκο χρωμα.
β) μοντελα παραγωγης απο τον 9ο 2006 μεχρι 9ο 2007 με ταπα αποστραγγισης στο πλαι, ταπα πληρωσης την εδραση του αισθητηρα με νεο ABS χωρις σερβομηχανισμο. σε αυτην την εκδοση και σε ολες τις υπολοιπες εως σημερα η ακρη του καλωδιου του αισθητηρα ABS που βρισκεται κατω απο τη σελα εχει μαυρο χρωμα.
γ) μοντελα παραγωγης μετα τον 9ο 2007 εως σημερα με ταπα αποστραγγισης στο κατω μερος του διαφορικου και ταπα πληρωσης μια μαγνητικη ταπα με εξαρι αλλεν που βρισκεται λιγο πιο αριστερα απο τη θεση του αισθητηρα οπως κοιταμε το διαφορικο απο πισω και ABS χωρις σερβομηχανισμο.
|