![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Μόνο η Ferrari παίζει Κώστα, έτσι όπως το θέτεις. Ακόμα κι η Mercedes επέστρεψε μετά από απουσία 50 ετών περίπου, προ 3ετίας, αγοράζοντας την brawn κι αντικαθιστώντας τον κινητήρα της Honda με δικό της.
Η Renault επίσης παίζει, αλλά ας μιλάμε για διαχρονική παρουσία! Lotus? με τι μοτέρ? Cosworth μήπως? Πλήν Ferrari , Renault, Mercedes δεν υπάρχει -διαχρονικά και με διάρκεια- ομάδα με μονοθέσιο και κινητήρα δικό της. Από την άλλη, η ΤΟΥΟΤΑ μπήκε και κολύμπησε στα βαθιά για 10 περίπου χρόνια με σύνολο δικό της!!!! Ακόμα κι η Porche κινητήρες έδινε μέσω Tag-Huyer. ΟFF TOPIC τελείως το πήγαμε!!! Μακάρι να επανέλθει η HONDA στο Dakar και η BMW και η ΥΑΜΑΗΑ. Έτσι για να υπάρχει και λίγος συναγωνισμός. Το έχει κάνει 20ετές μονοπώλειο η ΚΤΜ ![]() Όπως είπα και πριν, επειδή το Dakar είναι η κορωνίδα των Rally raid, τον κύριο λόγο έχει ο οδηγός. Και δεν αρκεί να είναι μόνο γρήγορος ο οδηγός! Αλλιώς θα κέρδιζε ο πιο γρήγορος εντουράς ![]() Πλοήγηση, αντοχή, στρατηγική και φυσικά ταχύτητα!!!! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ετσι..............
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
οταν λες ''ετσι'' εννοεις φανταζομαι οτι συμφωνεις και με τον φορεστερ και με εμενα.
Μονον η φερραρι εχει δικα της πλαισια και κινητηρες πραγμα που την κανει ξεχωριστη διοτι περναει και τις δυο τεχνολογιες που αναπτυσσει η ιδια ΚΑΙ στα αυτοκινητα παραγωγης της.....αυτα τα οχηματα για τα για πολυ λιγα βαλαντια αν τον κοσμο τα οποια στριβουν και φρεναρουν σαν F1! Επαιξε και η Renault ετσι τις χρονιες 2005 και 2006 αλλα μετα τα εγκατελειψε δινοντας κινητηρες στην Red Bull (2010 και 2011) και παλιοτερα στην williams και benetton (1992 και 1995, 1996,1997) Οι υπολοιποι Κωστα μου εχουν δικα τους πλαισια και περνουν κινητηρες απο αλλους κατασκευαστες εκ καταβολης σχεδον του αθληματος..... αλλα στην στεψη του πρωταθλητη κατασκευαστων μνημονευονται και τα δυο ονοματα σαν μια εταιρεια συμμετοχης...williams-BMW, maclaren-Honda, macLaren-Mercedes, Lotus-Ford και παει λεγοντας. Στην στεψη του πρωταθλητη οδηγων παλι μνημονευονται οι κατασκευαστες, Ayrton Senna με Maclaren-Honda, Emerson Fitipaldi με Lotus-ford...... Οταν λεμε εργοστασιακη συμμετοχη αυτο εννοουμε Κωστα μου, στα πιτς υπαρχουν δυο ομαδες, η μια των μηχανικων της εταιρειας που κατασκευαζει τον κινητηρα και η αλλη των μηχανικων που κατασκευαζει το πλαισιο, οι δυο ομαδες αυτες δεν μιλανε καν μεταξυ τους...... Οταν λεμε ιδιωτικη συμμετοχη ο κατασκευαστης του κινητηρα ειναι απων και τις δουλειες στον κινητηρα τις κανουν οι μηχανικοι της εταιρεια που τρεχει το μονοθεσιο. Σε ολες βεβαια τις ιδιωτικες μηχανικες συμμετοχες υπαρχει ΕΝΑΣ μηχανικος της εταιρειας του κινητηρα ο οποιος ομως μονο συμβουλευτικο ρολο εχει αφου του ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ απο την εταιρεια του να βαλει χερι...... Για το Paris-Dakar η χοντα θα φτιαξει, ως συνηθως, το πιο αξιοπιστο διτροχο και θα το δωσει στον καλλυτερο οδηγο σπαζοντας και πληρωνοντας το συμβολαιο του με οποιαδηποτε εταιρεια κι αν το εχει αυτος. Ειναι η τακτικη της χρονια τωρα σε ολα τα μηχανοκινητα αθληματα, ετσι καλο θα ειναι να μην ελπιζει κανεις αλλος για νικη στο φετινο Paris-Dakar. Last edited by GeorgeP; 04-07-2012 at 09:38. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Έτσι ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Το έτσι....το είπα για τις ΤΡΕΙΣ εταιρείες που κατέβαζαν και κατεβάζουν πλήρες project
![]() Στην απονομή ακούγονται ...ο ύμνος της χώρας του πιλότου και ο ύμνος της χώρας του κατασκευαστη ![]() Δεν έχω ακούσει ποτε τον γιαπωνεζικο ύμνο......δεν ξέρω αν τον έχει ακούσει καποιος ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|