![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Απόσπασμα:
fun machine ready for the fight ![]() |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Θα διαβάσεις πολλούς ξένους (εδώ βέβαια είμαστε Έλληνες και ξέρουμε περισσότερα), "best f*cking bike I've ever ridden".
Τέσπα, καλές διαδρομές και προσεκτικά. |
#23
|
|||
|
|||
![]()
Αν δε παινεψουμε το Σπιτι μας, θα πέσει να μας πλακωσει!!!
Anyway, NLS, μια εντελώς φιλοσοφική ερώτηση για σένα. Σε ένα GS, ητε το απλο ητε το adv, το οποίο είναι καθαρά στημένο για δρόμο, (λάστιχα 100% ασφαλτινα, στήσιμο αναρτήσεων αποκλειστικά για δρόμο), άσχετα αν χρειάζεται σταμπιλιζατερ η όχι, θεωρείς πως εάν οντος διαθέτει κ σταμπιλιζατερ θα είναι χειρότερο σε συμπεριφορά; |
#24
|
|||
|
|||
![]()
2,5 ή 36 psi προστά και 2,9 40 psi πίσω......
|
#25
|
|||
|
|||
![]()
στον αερα εισαι πρωτος
![]() ![]() |
#26
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Για καθημερινή χρήση όμως είτε στην πόλη (με τις ταρζανιές της, τους ελιγμούς, τα πεζοδρόμια) και ΕΙΔΙΚΑ σε κάνα χωματάκι (και δεν εννοώ εντουράδα, εννοώ σε έναν χωματόδρομο για να πας στην παραλία), εκεί είναι μείον για την κούραση σου (μερικά πράγματα δεν γίνονται καν χωρίς ελεύθερο τιμόνι - αλλά ας μην φτάσουμε εκεί). Αν έχεις ένα GS και το θες μόνο για... πίστα και ταξίδια, υποθέτω κακό δεν κάνει (αν και στα ταξίδια πάλι κάπου θα φτάσεις και την ίδια μηχανή θα κυκλοφορήσεις, είτε πόλη, είτε χωριό, είτε κάτι άλλο). EDIT: Να πω και έναν άλλο άσχετο παράγοντα (που εφόσον έχεις σχέση με performance οχήματα θα καταλάβεις τι εννοώ). Το να σε δει ένα R1 στο δρόμο με το GSA δεινόσαυρο να έχει... σταμπιλιζατέρ, μπορεί να οδηγήσει και σε γέλια... ε κρίμα δεν είναι. Last edited by NLS; 26-07-2012 at 13:08. |
#27
|
|||
|
|||
![]()
ο αερας μονος, ειναι 2.2 μπροστα και 2,5 πισω. αν εισαι διπλος 2,5 μπροστα και 2.9 πισω. εγω το εχω παντα στο 2.5 - 2.9
|
#28
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#29
|
|||
|
|||
![]() |
#30
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Είναι ολόκληρη φιλοσοφία. Δεν έχει σχέση με τα άλογα κ δεν μπορω να στην αναλύσω παραπάνω. Συνεπώς το R1 που αναφέρεις το πιο πιθανόν να μην ασχοληθω ούτε εγω με αυτο αλλα ούτε εκείνο με εμένα διότι πολυ απλα δεν έχει ενδιαφέρων. Σκέψου όμως ένα target group με πχ, Ζ750-Ζ1000, CB1000, TDM900, tiger1050 κ γενικός μηχανάκια που παίζουν σε αυτη την αναλογία κιλών άνα ίππο τι γλέντι τους κανεις με GS 100 ίππων στο τροχό. Κ μετα σκέψου κ ένα hardcore GS ξαβρακωτο (ούτε θερμενομενα, τίποτα να μην έχει) να είναι 30-40 κιλά πιο ελαφρύ απο το εργοστασιακο, να φοράει 17αρια, κ να βγάζει 120 στο τροχο... Μετα κανεις πολυυυυ χαβαλέ. Ξέρω ξέρω... Τι λέω τώρα ε; GS που κάνει κόντρες;;; Θου κύριε! |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|