GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 25-07-2012, 22:31
b52 Ο/Η b52 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2012
Περιοχή: Peristeri
Μoto: BMW 1200GS Adventure
Μηνύματα: 14
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα λάστιχα πάντως μπορούν να φαγωθούν μέχρι την άκρη τους. Πανεύκολα δε (χωρίς καμιά ιδιαίτερη τέχνη) ένα πόντο πριν το χείλος.
Ναι, αυτο το προσεξα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν θες κάτι παραπάνω, λάθος μηχανή. Πούλα τη.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
Οχι, ξερω πολυ καλα και τι πηρα και γιατι το πηρα... thanks...

fun machine ready for the fight
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 25-07-2012, 22:57
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Θα διαβάσεις πολλούς ξένους (εδώ βέβαια είμαστε Έλληνες και ξέρουμε περισσότερα), "best f*cking bike I've ever ridden".

Τέσπα, καλές διαδρομές και προσεκτικά.
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 26-07-2012, 10:02
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Αν δε παινεψουμε το Σπιτι μας, θα πέσει να μας πλακωσει!!!

Anyway, NLS, μια εντελώς φιλοσοφική ερώτηση για σένα.
Σε ένα GS, ητε το απλο ητε το adv, το οποίο είναι καθαρά στημένο για δρόμο, (λάστιχα 100% ασφαλτινα, στήσιμο αναρτήσεων αποκλειστικά για δρόμο), άσχετα αν χρειάζεται σταμπιλιζατερ η όχι, θεωρείς πως εάν οντος διαθέτει κ σταμπιλιζατερ θα είναι χειρότερο σε συμπεριφορά;
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 26-07-2012, 12:33
omorfantras Ο/Η omorfantras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Μoto: GS 1200 ADVENTURE 2011
Μηνύματα: 1,593
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από b52 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα όργανα εχω 2,0 & 2,6 ? σε τι μεταφράζετε αυτο ? πόσο πρέπει να είναι ?

Thanks για την απαντηση..
2,5 ή 36 psi προστά και 2,9 40 psi πίσω......
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 26-07-2012, 12:54
phoenix Ο/Η phoenix βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Χαλκίδα
Μoto: R1200GS/05 βυζαντινο
Μηνύματα: 4,316
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από omorfantras Εμφάνιση μηνυμάτων
2,5 ή 36 psi προστά και 2,9 40 psi πίσω......
στον αερα εισαι πρωτος
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 26-07-2012, 13:05
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alkinoos Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δε παινεψουμε το Σπιτι μας, θα πέσει να μας πλακωσει!!!

Anyway, NLS, μια εντελώς φιλοσοφική ερώτηση για σένα.
Σε ένα GS, ητε το απλο ητε το adv, το οποίο είναι καθαρά στημένο για δρόμο, (λάστιχα 100% ασφαλτινα, στήσιμο αναρτήσεων αποκλειστικά για δρόμο), άσχετα αν χρειάζεται σταμπιλιζατερ η όχι, θεωρείς πως εάν οντος διαθέτει κ σταμπιλιζατερ θα είναι χειρότερο σε συμπεριφορά;
Όχι.

Για καθημερινή χρήση όμως είτε στην πόλη (με τις ταρζανιές της, τους ελιγμούς, τα πεζοδρόμια) και ΕΙΔΙΚΑ σε κάνα χωματάκι (και δεν εννοώ εντουράδα, εννοώ σε έναν χωματόδρομο για να πας στην παραλία), εκεί είναι μείον για την κούραση σου (μερικά πράγματα δεν γίνονται καν χωρίς ελεύθερο τιμόνι - αλλά ας μην φτάσουμε εκεί).

Αν έχεις ένα GS και το θες μόνο για... πίστα και ταξίδια, υποθέτω κακό δεν κάνει (αν και στα ταξίδια πάλι κάπου θα φτάσεις και την ίδια μηχανή θα κυκλοφορήσεις, είτε πόλη, είτε χωριό, είτε κάτι άλλο).

EDIT: Να πω και έναν άλλο άσχετο παράγοντα (που εφόσον έχεις σχέση με performance οχήματα θα καταλάβεις τι εννοώ). Το να σε δει ένα R1 στο δρόμο με το GSA δεινόσαυρο να έχει... σταμπιλιζατέρ, μπορεί να οδηγήσει και σε γέλια... ε κρίμα δεν είναι.

Last edited by NLS; 26-07-2012 at 13:08.
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 26-07-2012, 13:07
squad Ο/Η squad βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2011
Περιοχή: ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
Μoto: R1200GS'11 - Gilera vx125'05
Μηνύματα: 3,484
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

ο αερας μονος, ειναι 2.2 μπροστα και 2,5 πισω. αν εισαι διπλος 2,5 μπροστα και 2.9 πισω. εγω το εχω παντα στο 2.5 - 2.9
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 26-07-2012, 15:23
omorfantras Ο/Η omorfantras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Μoto: GS 1200 ADVENTURE 2011
Μηνύματα: 1,593
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από squad Εμφάνιση μηνυμάτων
ο αερας μονος, ειναι 2.2 μπροστα και 2,5 πισω. αν εισαι διπλος 2,5 μπροστα και 2.9 πισω. εγω το εχω παντα στο 2.5 - 2.9
Κι εγώ τα ίδια έχω είτε μονός είτε διπλός μιας και είμαι τούμπανο ο μπαγάσας και μόνος μου,ουαχαχαχα
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 26-07-2012, 15:24
omorfantras Ο/Η omorfantras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Μoto: GS 1200 ADVENTURE 2011
Μηνύματα: 1,593
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από phoenix Εμφάνιση μηνυμάτων
στον αερα εισαι πρωτος
Φυσάω ο Φούστης,χαχαχαχα
Reply With Quote
  #30  
Παλιό 26-07-2012, 15:46
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
EDIT: Να πω και έναν άλλο άσχετο παράγοντα (που εφόσον έχεις σχέση με performance οχήματα θα καταλάβεις τι εννοώ). Το να σε δει ένα R1 στο δρόμο με το GSA δεινόσαυρο να έχει... σταμπιλιζατέρ, μπορεί να οδηγήσει και σε γέλια... ε κρίμα δεν είναι.
Δεν έχω σχέση με performance οχήματα αλλα δεν κρύβω την ιδιαίτερη συμπάθεια μου στα βολτοκοντραδικα οχήματα. Σε αυτα που ΔΕΝ φαίνονται. Σε αυτα που τα καταλαβαίνει μόνο αυτός που πραγματικα "ξέρει". Στα πρόβατα. Σε αυτα που δεν καταλαβαίνεις τι σε πέρασε, πως σε πέρασε κ γιατι σε πέρασε αφου υποτίθεται οδηγας ένα performance όχημα.
Είναι ολόκληρη φιλοσοφία. Δεν έχει σχέση με τα άλογα κ δεν μπορω να στην αναλύσω παραπάνω.
Συνεπώς το R1 που αναφέρεις το πιο πιθανόν να μην ασχοληθω ούτε εγω με αυτο αλλα ούτε εκείνο με εμένα διότι πολυ απλα δεν έχει ενδιαφέρων.
Σκέψου όμως ένα target group με πχ, Ζ750-Ζ1000, CB1000, TDM900, tiger1050 κ γενικός μηχανάκια που παίζουν σε αυτη την αναλογία κιλών άνα ίππο τι γλέντι τους κανεις με GS 100 ίππων στο τροχό.
Κ μετα σκέψου κ ένα hardcore GS ξαβρακωτο (ούτε θερμενομενα, τίποτα να μην έχει) να είναι 30-40 κιλά πιο ελαφρύ απο το εργοστασιακο, να φοράει 17αρια, κ να βγάζει 120 στο τροχο...
Μετα κανεις πολυυυυ χαβαλέ.

Ξέρω ξέρω... Τι λέω τώρα ε; GS που κάνει κόντρες;;; Θου κύριε!
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:12.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!