![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Αν λετε για ενα κουμπακι με 3 σκαλες που εχει στη μανετα το εχω βαλει στο 1 μιας και εχω μικρα δακτυλα για να μπορω να το δουλευω....
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() Το θέμα είναι να δουλεύει κι αυτό ![]() Δοκίμασε στη θέση 3 κι αν δε βελτιωθεί ο συμπλέκτης & το κιβώτιο, τα κοιτάς. Το άλλο με τα σβησίματα, μάλλον σε κάποιο αισθητήρα ή σε ρύθμιση οφείλεται κι όχι σε ECU. Το τελευταίο που θα κοιτάξουν , είναι η ECU. Τίποτα δεν αποκλείεται, εκτός από το.... "μπούκωμα"! Κάνε μια βόλτα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας και θα λυθούν όλα. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν λέω για τη ρύθμιση της μανέτας, αλλά της ντίζας του συμπλέκτη, στο κέλυφος του κινητήρα. Ρίξε μια ματιά κι εδώ, το ίδιο μηχανάκι είναι με άλλο μοτέρ. Το πιό σοφό βέβαια, είναι να πας στην αντιπροσωπεία όσο σε καλύπτει η εγγύηση. ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|