GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 31-08-2012, 03:14
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Οι καδένες δεν θέλουν τίποτα, έχουν υδραυλικούς τεντωτές.


Ο ιμάντας δυναμό θέλει αλλαγή κάθε 40.000 χιλ αλλά και περισσότερο να τον αφήσεις δεν έχει πρόβλημα. Αλλάζει εύκολα και κοστίζει 6 ευρώ (25 ο γνήσιος από την BMW)


Έλεγχος και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 10.000, γίνεται εύκολα.


Βαλβολίνη σε κιβώτιο- διαφορικό βάζεις μέχρι το σπείρωμα της βίδας πλήρωσης, αλλάζεις κάθε 20.000 χιλ .


Οι βίδες που λες είναι μόνο για ρελαντί.


Μην πειράζεις την εισαγωγή, εκτός κι αν θέλεις να πειραματιστείς.
Εάν η μηχανή είναι του 94 έχει μεγαλύτερες βαλβίδες και παίρνει <<καλό>> φτιάξιμο !!! Έχεις ήδη αλλάξει την χαρτογράφηση άρα είσαι σε …καλό δρόμο !!!

Το <<γκλαγκ>> είναι από τον συμπλέκτη. Θα χρειαστεί επέμβαση αλλά το πότε δεν μπορώ να σου πω από … απόσταση !

Ρώτα σε μηχανικό να σου πει κι αν έχει αλλαχτεί το κιβώτιο από Μ 94 που είχαν τα πρώτα μοντέλα στο βελτιωμένο Μ 97. Είναι το μόνο <<παθητικό>> σημείο. Εάν έχει ακόμα το Μ 94 (πολύ πιθανό εάν τα χιλ. είναι πραγματικά) ψάξε για ένα καλό μεταχειρισμένο Μ 97 και φόρα το επάνω μαζί με την αλλαγή του συμπλέκτη.
Με άνεση χρόνου μπορείς να βρεις στο eBay καλές ευκαιρίες. Υπάρχει όμως μια λεπτομέρεια … η press direct, οπού εάν χρειαστεί αλλαγή στο Μ94 αλλάζει μόνο ο άξονας (120 ευρώ) ενώ στο Μ97 όλη δεμένη (με ρουλεμάν, ελατήριο, γρανάζια) στα … 480 ευρώ !!! Γι΄αυτό εάν αλλάξεις κιβώτιο πρέπει το καρέ της press direct να είναι άθικτο ! (οι τιμές στην αντιπροσωπεία ίσως διαφέρουν σήμερα γιατί τα στοιχειά μου είναι …λίγων χρόνων !)




Η γενική αξιοπιστία της 1100 είναι παροιμιώδεις !!! ούτε τρόμπες ούτε …τίποτα δεν χρειάζεται να κουβαλάς ! Την καβαλάς κι έφυγες ….

https://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html
The BMW R1100GS page 2

Oilhead Tech Articles - Index
http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads...ce_1-20-02.pdf

http://user.xmission.com/~wendell/R1100GS/trans.html

Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:09.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!