![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Οι καδένες δεν θέλουν τίποτα, έχουν υδραυλικούς τεντωτές.
Ο ιμάντας δυναμό θέλει αλλαγή κάθε 40.000 χιλ αλλά και περισσότερο να τον αφήσεις δεν έχει πρόβλημα. Αλλάζει εύκολα και κοστίζει 6 ευρώ (25 ο γνήσιος από την BMW) Έλεγχος και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 10.000, γίνεται εύκολα. Βαλβολίνη σε κιβώτιο- διαφορικό βάζεις μέχρι το σπείρωμα της βίδας πλήρωσης, αλλάζεις κάθε 20.000 χιλ . Οι βίδες που λες είναι μόνο για ρελαντί. Μην πειράζεις την εισαγωγή, εκτός κι αν θέλεις να πειραματιστείς. Εάν η μηχανή είναι του 94 έχει μεγαλύτερες βαλβίδες και παίρνει <<καλό>> φτιάξιμο !!! Έχεις ήδη αλλάξει την χαρτογράφηση άρα είσαι σε …καλό δρόμο !!! Το <<γκλαγκ>> είναι από τον συμπλέκτη. Θα χρειαστεί επέμβαση αλλά το πότε δεν μπορώ να σου πω από … απόσταση ! Ρώτα σε μηχανικό να σου πει κι αν έχει αλλαχτεί το κιβώτιο από Μ 94 που είχαν τα πρώτα μοντέλα στο βελτιωμένο Μ 97. Είναι το μόνο <<παθητικό>> σημείο. Εάν έχει ακόμα το Μ 94 (πολύ πιθανό εάν τα χιλ. είναι πραγματικά) ψάξε για ένα καλό μεταχειρισμένο Μ 97 και φόρα το επάνω μαζί με την αλλαγή του συμπλέκτη. Με άνεση χρόνου μπορείς να βρεις στο eBay καλές ευκαιρίες. Υπάρχει όμως μια λεπτομέρεια … η press direct, οπού εάν χρειαστεί αλλαγή στο Μ94 αλλάζει μόνο ο άξονας (120 ευρώ) ενώ στο Μ97 όλη δεμένη (με ρουλεμάν, ελατήριο, γρανάζια) στα … 480 ευρώ !!! Γι΄αυτό εάν αλλάξεις κιβώτιο πρέπει το καρέ της press direct να είναι άθικτο ! (οι τιμές στην αντιπροσωπεία ίσως διαφέρουν σήμερα γιατί τα στοιχειά μου είναι …λίγων χρόνων ! ![]() Η γενική αξιοπιστία της 1100 είναι παροιμιώδεις !!! ούτε τρόμπες ούτε …τίποτα δεν χρειάζεται να κουβαλάς ! Την καβαλάς κι έφυγες …. ![]() https://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html The BMW R1100GS page 2 Oilhead Tech Articles - Index http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads...ce_1-20-02.pdf http://user.xmission.com/~wendell/R1100GS/trans.html ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|