GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Νέα μοντέλα BMW

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 04-10-2012, 00:19
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: H νέα BMW R 1200 GS/2013 είναι εδώ !!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Για το τελευταίο είμαι απόλυτα βέβαιος!
Να σου απαντήσω με νούμερα γιατί βαριέμαι τα multi-quote.

1) Μετέφρασα από αγγλικά. Μηχανολόγος δεν είμαι, ίσως λέω βλακείες. Μισό να φέρω το πρωτότυπο...

"As in the predecessor model, the two camshafts made of heat-treated steel are arranged horizontally. By changing the through-flow direction from horizontal to vertical, however, it is now possible to have purebred intake and exhaust camshafts - in the predecessor model these were combined intake/exhaust camshafts. This also opens up the possibility of adding variability to the valve gear in future. Newly calculated cam profiles allow a reduction of overlap time without impacting on performance."

2) Το ίδιο λέμε.

3) Ναι το μπλοκ ήταν δική μου λέξη βλακεία. ΔΥΟ μπλοκ λοιπόν αντί τα κομμάτια (τέσσερα?) που ήταν πριν.

4) Σωστό, αλλά αν θυμάμαι είχαν κάνει το αντίθετο με το προηγούμενο μοντέλο (το τωρινό). Το είχαν παχύνει.

5) Το ξέρω ότι το κάστερ είναι γωνία και ότι έπρεπε να το πω ίχνος και γι' αυτό είπα ίχνος το μεταξόνιο (αλυσιδωτά). Όταν γράφεις εσύ τόσο μεγάλα κείμενα μη σε παίρνει η φόρα και να μην κάνεις λάθη.

"Wheel castor is virtually identical, having previously been 101 millimetres and is now 99.6 millimetres."

6) Τα μπλε γράμματα δεν ξέρω αν τα γράφεις ειρωνικά για το μοντέλο ή πραγματικά. Θα δείξει τι θα δούμε.

7) (επόμενο post) Πράγματι οι μύτες το κάνουν πιο αλήτικο σαν το δούκα. Πράγματι επίσης δείχνει πιο "κυριλέ" (ΟΧΙ πιο ντελικάτο!) αφού μαζεύτηκαν ένα σωρό "industrial" ...περισσέματα που έχει το δικό μας. Εμένα μου άρεσαν (του τωρινού) αλλά δεν τα συμπαθούν πολύ τα κλαράκια και οι πέτρες. Οπότε ουσιαστικά "εξευγενίζοντας" αυτό τον τομέα, ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ κάτι.

Last edited by NLS; 04-10-2012 at 00:21.
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:12.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!