
17-10-2012, 22:43
|
Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2012
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Απάντηση: GPS TRACKER
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
Μια ερώτηση μόνο.
Άμεση αντικατάσταση ένα χρόνο οκ δεκτό.
Εγγύηση;
(και για να μην το κάνω ερώτηση παγίδα, να θυμίσω ότι η ΕΕ υποχρεώνει για τουλάχιστον διετείς εγγυήσεις)
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa
Αν καταλαβα καλα εγγύηση 2 χρόνια (ετσι και αλλιως βάση ευρωπαικής οδηγίας)
και άμεση αντικατασταση για τον πρώτο χρόνο(επίσης λογικό μου ακούγετε)
|
Νομίζω ότι ήμουν σαφής παραπάνω, αλλά σας παραθέτω και αναλυτικά τους όρους της εγγύησης:
Εγγύηση 12 μήνες
H MyTrack σας προσφέρει εγγύηση 12μηνών από την ημερομηνία αγοράς σε όλα τα προϊόντα της σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών. Σε περίπτωση που ο κατασκευαστής παρέχει εγγύηση μεγαλύτερης διάρκειας, τότε και η εγγύηση επεκτείνεται αυτόματα στο χρόνο εγγύησης του κατασκευαστή.
ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
- H MyTrack εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους.
- Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς.
- Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς.
- Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η MyTrack θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις της MyTrackή στην κατασκευάστρια εταιρία.
- Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος της MyTrack αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.
- Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς την MyTrack καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
- Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από την MyTrack.
- Η επισκευή η αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή της MyTrack. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέχονται στην κυριότητα της.
- Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή (πχ. μπαταρίες, τροφοδοτικά, θήκες), ατύχημα με νερό η άλλο υγρό, χτυπήματα της συσκευής ή πέσιμο, καλώδια σύνδεσης, κεραίες, κλπ).
Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από την MyTrack άτομο.
- Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
- Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
- Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
- Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
- Όταν η βλάβη προέρχεται από χαλασμένη εγκατάσταση.
- Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
- Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
- H MyTrack δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα σε συστήματα καταγραφής κλειστού κυκλώματος καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον αγοραστή.
Από κει και πέρα, και λόγω της σχέσης με το forum και στα πλαίσια της προσφοράς μας προς τα μέλη, προσφέρουμε την ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση με άλλη συσκευή, είτε άπαξ, είτε μέχρι να επισκευαστεί η δική σας.
Και αυτό γιατί λόγω της δουλειάς μας, μπορούμε να έχουμε σε stock ορισμένες συσκευές.
Υ.Γ. Στα ηλεκτρονικά, δεν ισχύει η 2ετής εγγύηση βάσει κοινοτικής οδηγίας. Ένα απλό παράδειγμα: ...iphone... 
Εν πάσει περιπτώσει, θα ρωτήσω αν υπάρχει η δυνατότητα για επέκταση εγγύησης, και με τι όρους!
Last edited by Doc_; 17-10-2012 at 22:45.
|