![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ποιο ΜΚ2 μη μου πεις το escort rs
??Από αμάξι έχω ένα ΑΧάκι της citroen κ του έχω πετάξει τα μάτια
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Escort ρε Γιάννη με Bardon μοτέρ ......315 μοιρες εκεντροφορο 45 χιλιοστά βαλβίδες εισαγωγής 40 εξαγωγής και 48 Webber καθετου ροής......στΑ καπέλωτα των βαλβίδων έχουμε βάλει διπλό ελατήριο γιατί κάνει υπερπηδηση η βαλβίδα από το μεγάλο (λόγο διάρκειας) αμύγδαλο του εκεντροφορου και τις μεγάλης υπερστροφίας του μοτερ... Ατλάντα πίσω για διαφορικό και το σασμαν ειναι kueif με την πρώτη κάτω.......Τέλο αμάξι...
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() Άτλαντας, Quaife διαφορικούλι...., 1η κάτω αριστερά.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Έχω καιρό να το βάλω μπροστά (κάνα δύο χρόνια) αλλα φιλαράκι ήταν απίστευτο το πράμα........Ναι ρε το σασμαν αριστερά κι κάτω .......δεν ισιωνει ΠΟΥ ΘΕ ΝΑ ....
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Είσαι καλό κουμάσι κ εσύ ![]() ![]() Τώρα κατάλαβα γιατί έχεις καιρό να το βάλεις μπρος. Μη μου πεις από την εποχή που η βενζίνα έκανε 1 ευρώ ? ![]() Το κακό με τα φτιαξίματα είναι ότι όταν τα ξεκινούν πολλοί δεν έχουν συγκεκριμένο πλάνο κ σχέδιο. Είναι δηλ. του ξεκινάμε κ βλέπουμε. Στο συγκεκριμένο project οπως κ στο φτιάξιμο του ΑΧ με το πεζώ κινητήρα, έθεσα θέμα και την οικονομία του κινητήρα οπότε προσπαθώ να το στήσω αναλόγως. Μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι όταν βάζουν ελεύθερες εξατμίσεις κ ναι μεν κερδίζουν κάτι από ροπες, αλλά το πληρώνουν δυσανάλογα με την κατανάλωση. Καλά είναι τα άλογα αλλα αν σου τρώνε πολύ σανό, παχαίνουν αυτά κ αδυνατίζεις εσύ
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δύο μοτέρ είχα σπασει.......Και αυτό το παθενα από το λάθος Κάρτερ........ |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|