GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 09-11-2012, 19:58
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Ποιο ΜΚ2 μη μου πεις το escort rs ??
Από αμάξι έχω ένα ΑΧάκι της citroen κ του έχω πετάξει τα μάτια
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 09-11-2012, 20:20
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ποιο ΜΚ2 μη μου πεις το escort rs ??
Από αμάξι έχω ένα ΑΧάκι της citroen κ του έχω πετάξει τα μάτια
Escort ρε Γιάννη με Bardon μοτέρ ......315 μοιρες εκεντροφορο 45 χιλιοστά βαλβίδες εισαγωγής 40 εξαγωγής και 48 Webber καθετου ροής......στΑ καπέλωτα των βαλβίδων έχουμε βάλει διπλό ελατήριο γιατί κάνει υπερπηδηση η βαλβίδα από το μεγάλο (λόγο διάρκειας) αμύγδαλο του εκεντροφορου και τις μεγάλης υπερστροφίας του μοτερ... Ατλάντα πίσω για διαφορικό και το σασμαν ειναι kueif με την πρώτη κάτω.......Τέλο αμάξι...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 09-11-2012, 20:25
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από commander Εμφάνιση μηνυμάτων
Escort ρε Γιάννη με Bardon μοτέρ ......315 μοιρες εκεντροφορο 45 χιλιοστά βαλβίδες εισαγωγής 40 εξαγωγής και 48 Webber καθετου ροής......στΑ καπέλωτα των βαλβίδων έχουμε βάλει διπλό ελατήριο γιατί κάνει υπερπηδηση η βαλβίδα από το μεγάλο (λόγο διάρκειας) αμύγδαλο του εκεντροφορου και τις μεγάλης υπερστροφίας του μοτερ... Ατλάντα πίσω για διαφορικό και το σασμαν ειναι kueif με την πρώτη κάτω.......Τέλο αμάξι...
Αναβασάκιας μας βγήκες Θεολόγε????
Άτλαντας, Quaife διαφορικούλι...., 1η κάτω αριστερά....

Reply With Quote
  #4  
Παλιό 09-11-2012, 20:29
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Αναβασάκιας μας βγήκες Θεολόγε????
Άτλαντας, Quaife διαφορικούλι...., 1η κάτω αριστερά....

Έχω καιρό να το βάλω μπροστά (κάνα δύο χρόνια) αλλα φιλαράκι ήταν απίστευτο το πράμα........Ναι ρε το σασμαν αριστερά κι κάτω .......δεν ισιωνει ΠΟΥ ΘΕ ΝΑ ....
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 09-11-2012, 20:31
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από commander Εμφάνιση μηνυμάτων
Escort ρε Γιάννη με Bardon μοτέρ ......315 μοιρες εκεντροφορο 45 χιλιοστά βαλβίδες εισαγωγής 40 εξαγωγής και 48 Webber καθετου ροής......στΑ καπέλωτα των βαλβίδων έχουμε βάλει διπλό ελατήριο γιατί κάνει υπερπηδηση η βαλβίδα από το μεγάλο (λόγο διάρκειας) αμύγδαλο του εκεντροφορου και τις μεγάλης υπερστροφίας του μοτερ... Ατλάντα πίσω για διαφορικό και το σασμαν ειναι kueif με την πρώτη κάτω.......Τέλο αμάξι...


Είσαι καλό κουμάσι κ εσύ
Τώρα κατάλαβα γιατί έχεις καιρό να το βάλεις μπρος. Μη μου πεις από την εποχή που η βενζίνα έκανε 1 ευρώ ?

Το κακό με τα φτιαξίματα είναι ότι όταν τα ξεκινούν πολλοί δεν έχουν συγκεκριμένο πλάνο κ σχέδιο. Είναι δηλ. του ξεκινάμε κ βλέπουμε.

Στο συγκεκριμένο project οπως κ στο φτιάξιμο του ΑΧ με το πεζώ κινητήρα, έθεσα θέμα και την οικονομία του κινητήρα οπότε προσπαθώ να το στήσω αναλόγως. Μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι όταν βάζουν ελεύθερες εξατμίσεις κ ναι μεν κερδίζουν κάτι από ροπες, αλλά το πληρώνουν δυσανάλογα με την κατανάλωση.

Καλά είναι τα άλογα αλλα αν σου τρώνε πολύ σανό, παχαίνουν αυτά κ αδυνατίζεις εσύ
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 09-11-2012, 20:36
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Είσαι καλό κουμάσι κ εσύ
Τώρα κατάλαβα γιατί έχεις καιρό να το βάλεις μπρος. Μη μου πεις από την εποχή που η βενζίνα έκανε 1 ευρώ ?

Το κακό με τα φτιαξίματα είναι ότι όταν τα ξεκινούν πολλοί δεν έχουν συγκεκριμένο πλάνο κ σχέδιο. Είναι δηλ. του ξεκινάμε κ βλέπουμε.

Στο συγκεκριμένο project οπως κ στο φτιάξιμο του ΑΧ με το πεζώ κινητήρα, έθεσα θέμα και την οικονομία του κινητήρα οπότε προσπαθώ να το στήσω αναλόγως. Μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι όταν βάζουν ελεύθερες εξατμίσεις κ ναι μεν κερδίζουν κάτι από ροπες, αλλά το πληρώνουν δυσανάλογα με την κατανάλωση.

Καλά είναι τα άλογα αλλα αν σου τρώνε πολύ σανό, παχαίνουν αυτά κ αδυνατίζεις εσύ
Τι μου θυμίσατε τώρα είχα λιώσει....το χταπόδι ειναι 55 χιλιοστά ποσα λεφταααααα......

Δύο μοτέρ είχα σπασει.......Και αυτό το παθενα από το λάθος Κάρτερ........
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:34.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!