![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Με ΚΤΜ 990 το ''ταξιδιώτης'' δεν είναι απαγορευτικό.
και επί τη ευκαιρία: να και μία καλύτερη μηχανή από το 1200 (το ΚΤΜ) |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Αν εννοείς ταξίδια εώς 100 km ,κι αυτα σε δύσβατο χώμα,τοτε ναι...,το ktm μπορει να ανταγωνιστεί το 1200GS...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Εννοώ Fun Factor, το οποίο βέβαια είναι υποκειμενικό, αν σου αρέσουν τα βαρετά ταξίδια σε ευθεία άσφαλτο. Βέβαια υπάρχει και το θέμα κατανάλωσης που εκεί πάω πάσο, το ΚΤΜ είναι ρουφήχτρα.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Το ktm ανταγωνίζεται τη BMW μόνο σε χώμα...
Κι οταν λέμε χώμα εννοούμε ΧΏΜΑ... Στην άσφαλτο,είτε μιλάμε για στροφές είτε για ευθείες,η BMW υπερέχει ξεκάθαρα... Ανεση,οικονομία καυσίμου,προστασία απο αέρα... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Για ταχύτητα και ρεπρίζ δεν συμμερίζομαι την άποψή σου, ίσως βέβαια φταίει το γεγονός ότι έχω 1150Adv που είναι βαριά και λιγότερο ''ζωντανή'' και ενώ έχω όδηγήσει και το απλό GS 1200, δεν θυμάμαι καλά την αίσθησή της.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ισως το ktm ειναι πιο "άγριο",αλλα αυτο δε νομίζω να προσφέρει κατι ουσιαστικό στο ταξίδι...
|
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|