![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Θα σου πω όμως τι ισχύει για τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ των μοτοσυκλετων!!! Αυτα τα αμορτισερ ειναι κλειστου τύπου και οχι επισκευασιμα στην πλειονοτητα των περιπτωσεων! Η αιτια ειναι οτι ολα αυτα τα αμορτισερ ειναι αερίου(αζωτο)-λαδιου, το λαδι αντε και το αλλαζεις το αζωτο απο που θα το βγάλεις εν πρωτοις κι απο που θα το ξαναγεμισεις εν δευτεροις!!!!! Δεν υπαρχει βαλβιδα πληρωσης/αποπληρωσης γιαυτην την δουλεια!! Στα επισκευαζομενα αμορτισερ (π.χ. white power) η διαδυκασια αυτη γινεται εσωτερικα του αμορτισερ και προτου μπει το λαδι αν θυμαμαι καλα!!! Αν της BMW παρεχουν αυτην την ευκολια τότε μην πας παρακατω!!!!! ![]() Το λαδι που ειναι τοποθετημενο στα κλειστα και μη επισκευασιμα αμορτισερ μοτοσυκλετων πρωτης τοποθετησης ειναι τυπου ATF (σαν αυτο που ειχαν οι βατραχοι της citroen με την υδροπνευματικη αναρτηση) και μονοτυπο!!! Αυτο το λαδι εχει την διοτητα να μην σπαει, να μην χαλαει, γενικα να μην παθαινει τίποτε παρα μονον μετα απο εκατονταδες χιλιαδες κμ!!!! Αυτο που παθαινει ειναι το ελατηριο!! Τι παθαινει? ελαττωνεται το αρχικο μηκος του (το πως ειναι ολοκληρο μαθημα μηχανολογιας και το bandwith του foroum δεν φτάνει) προξενωντας τα συμπτωματα που περιγράφεις!! Θεωρω οτι αν τα κμ σου ειναι κατω απο 100,000 - 150,000 και η χρηση τη μοτο ειναι 60 ασφαλτο και 40 χωμα και δεν εχει διαροές τότε ενα καλο after market ελατηριο θα σου μετατρέψει την μοτο σε τρενο express!!! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε για δες αυτό .Είναι παλιότερο θέμα για R1200GS,λεέι πολλά για αγορά καινούριου ή επισκευή,τελικά ο φίλος που έχει το R1200GS επισκεύασε το μαμά αμορτισέρ.Νομίζω πως ίδια φιλοσοφία είναι και το R1150GS.Διαβασέ το θα σε βοηθήσει στις απορίες σου.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
της μοτο ειναι 80ασφαλτο 20χωμα. Τι ελατηριο προτεινεται, αν μπορω να το περασω μονο μου και καμια τιμουλα εαν ξερεται. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ Π.Μ!!!!! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εφοσον η χρηση ειναι 80 ασφαλτος και 20 ''μαλακο'' χωμα ενα ελατηριο (για μενα τα Ηyperpro(ΗΡ) ειναι η κορυφη μιας και εχω δοκιμασει και OHLINS & WP)! Να θυμασαι οτι αν αλλαξεις το πισω πρέπει απαραιτητως να αλλαξεις ακι το μπροστά και οτι βαλεις πισω πρέπει να βαλεις και στο μπροστα (ισχυει και για το αναποδο), αλλιως δεν θα συνεργαζεται το πισω με το μπροστά!!! Κι αυτο διότι βαζοντας ενας π.χ. ΗΡ πισω λογω κατασκευης το πισω μερος σηκωνεται αρκετα (στο δικο μου 2,5 ποντους) οποταν μπρουμουτιζει εμπρος και στα φρεναρισματα και τις στροφες το πισω μερος χανει την επαφη με το εδαφος (το ιδιο ισχυει κι αν αλλαξεις μονο το μπροστινο ελατηριο αλλα τοτε ο εμπρος τροχος ελαφραινει πολυ και στις στροφες συναντας προβλημα) μιας και το σωστο SAG παει περιπατο και δεν μπορει να ρυθμιστεί!!! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εφοσον η χρηση ειναι 80 ασφαλτος και 20 ''μαλακο'' χωμα κι εχει μονον 65000κμ ενα ελατηριο (για μενα τα Ηyperpro(ΗΡ) ειναι η κορυφη μιας και εχω δοκιμασει και OHLINS & WP)! Να θυμασαι οτι αν αλλαξεις το πισω πρέπει απαραιτητως να αλλαξεις ακι το μπροστά και οτι βαλεις πισω πρέπει να βαλεις και στο μπροστα δηλαδη οχι διαφορετικες μαρκες (ισχυει και για το αναποδο), αλλιως δεν θα συνεργαζεται το πισω με το μπροστά!!! Κι αυτο διότι βαζοντας ενας π.χ. ΗΡ πισω λογω κατασκευης το πισω μερος σηκωνεται αρκετα (στο δικο μου 2,5 ποντους) οποταν μπρουμουτιζει εμπρος και στα φρεναρισματα και τις στροφες το πισω μερος χανει την επαφη με το εδαφος (το ιδιο ισχυει κι αν αλλαξεις μονο το μπροστινο ελατηριο αλλα τοτε ο εμπρος τροχος ελαφραινει πολυ και στις στροφες συναντας προβλημα) μιας και το σωστο SAG παει περιπατο και δεν μπορει να ρυθμιστεί!!! Last edited by GeorgeP; 19-10-2009 at 19:36. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Θα μπορούσα να το κρατήσω δηλαδή πολύ περισσότερο κι ας μην έφτανε για κάποια χιλιοστά τις σωστές ρυθμίσεις sag! Πάντως στο K-Shock μου είχαν πει ότι το πίσω είναι επισκευάσιμο, ενώ το μπροστά όχι. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν κλαταρησε το αμορτισερ,απλως δεν ειναι οπως ηταν οταν πηρα τη μηχανη, ουτε διαροη εχει απο τα λαδια του. Ελεγα μιας και σκεφτομαι να αλαξω ελατηριο, να του εκανα και σερβις στα λαδακια του, εαν γινεται. Θυμασε οταν ρωτησες στο Κ-Shock τι σου ειπαν απο τιμες για επισκευη και ελατηριο η σκετο ελατηριο. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Δεν θυμάμαι καλά, μου είχαν πει ή 70€ ή 90€ το service + το ελατήριο (όποιο επέλεγα)
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Φτιάχτικε τελικά;;;; ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Οχι δεν το εκανα ακομη, αλλα ειναι στα αμεσα σχεδια μου και βλεπω να το στελνω κατα Αθηνα μερια γιατι εδω ολοι ειναι για........
![]() ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Επισκευη tubeless ελαστικου.!!!! | riko46 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 33 | 27-11-2009 21:03 |
Επισκευη σελλας | georgekostas | Φροντίδα | 26 | 30-08-2009 16:13 |
ABS R1150GS | kostasvar | Τεχνικά θέματα διάφορα | 12 | 14-08-2009 09:25 |
Επισκευη Ελαστικου | soter3gm | Τεχνικά θέματα διάφορα | 5 | 03-06-2009 01:25 |
ΒΕΛΤΙΩΣΗ R1150GS | RedSpider | Τεχνικά θέματα διάφορα | 1 | 21-02-2009 06:25 |