GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #9  
Παλιό 19-10-2009, 17:53
LEADER Ο/Η LEADER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΤΟΥΜΠΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 169
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν μας λες τα κμ που εχεις κανει ουτε το πως τα εχεις κανει κι αυτο ειναι σοβαρο για μια εκ πρωτης όψεως κριση!!

Θα σου πω όμως τι ισχύει για τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ των μοτοσυκλετων!!! Αυτα τα αμορτισερ ειναι κλειστου τύπου και οχι επισκευασιμα στην πλειονοτητα των περιπτωσεων! Η αιτια ειναι οτι ολα αυτα τα αμορτισερ ειναι αερίου(αζωτο)-λαδιου, το λαδι αντε και το αλλαζεις το αζωτο απο που θα το βγάλεις εν πρωτοις κι απο που θα το ξαναγεμισεις εν δευτεροις!!!!! Δεν υπαρχει βαλβιδα πληρωσης/αποπληρωσης γιαυτην την δουλεια!! Στα επισκευαζομενα αμορτισερ (π.χ. white power) η διαδυκασια αυτη γινεται εσωτερικα του αμορτισερ και προτου μπει το λαδι αν θυμαμαι καλα!!! Αν της BMW παρεχουν αυτην την ευκολια τότε μην πας παρακατω!!!!!
Το λαδι που ειναι τοποθετημενο στα κλειστα και μη επισκευασιμα αμορτισερ μοτοσυκλετων πρωτης τοποθετησης ειναι τυπου ATF (σαν αυτο που ειχαν οι βατραχοι της citroen με την υδροπνευματικη αναρτηση) και μονοτυπο!!! Αυτο το λαδι εχει την διοτητα να μην σπαει, να μην χαλαει, γενικα να μην παθαινει τίποτε παρα μονον μετα απο εκατονταδες χιλιαδες κμ!!!! Αυτο που παθαινει ειναι το ελατηριο!! Τι παθαινει? ελαττωνεται το αρχικο μηκος του (το πως ειναι ολοκληρο μαθημα μηχανολογιας και το bandwith του foroum δεν φτάνει) προξενωντας τα συμπτωματα που περιγράφεις!!
Θεωρω οτι αν τα κμ σου ειναι κατω απο 100,000 - 150,000 και η χρηση τη μοτο ειναι 60 ασφαλτο και 40 χωμα και δεν εχει διαροές τότε ενα καλο after market ελατηριο θα σου μετατρέψει την μοτο σε τρενο express!!!
τα χιλιομετρα της μηχανης αυτη τι στιγμη ειναι στα 63.500 και η χρηση
της μοτο ειναι 80ασφαλτο 20χωμα.
Τι ελατηριο προτεινεται, αν μπορω να το περασω μονο μου και καμια τιμουλα εαν ξερεται.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ Π.Μ!!!!!
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Επισκευη tubeless ελαστικου.!!!! riko46 Τεχνικά θέματα διάφορα 33 27-11-2009 21:03
Επισκευη σελλας georgekostas Φροντίδα 26 30-08-2009 16:13
ABS R1150GS kostasvar Τεχνικά θέματα διάφορα 12 14-08-2009 09:25
Επισκευη Ελαστικου soter3gm Τεχνικά θέματα διάφορα 5 03-06-2009 01:25
ΒΕΛΤΙΩΣΗ R1150GS RedSpider Τεχνικά θέματα διάφορα 1 21-02-2009 06:25


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:13.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!