![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Willkommen bei MOTUL (είναι στα σουηδικά) και ένα στα αγγλικά: Motul 7100 4T 20W-50 High performance lubricant for bikes 100% Synthetic – Ester Γενικά μην φανταστείς ότι βγαίνουμε με μείον βαθμούς έξω, εχθές που βγήκα πρώτη φορά για τη σεζόν είχε +2. Μετά το καλοκαίρι θα έχει max 32 βαθμούς. Το θέμα μου είναι: είμαι ΟΚ με αυτά τα λάδια? τα έχει βάλει κανείς άλλος? Δεν θα περιοριστώ σε ψυχρά κλίματα, θα κατέβω σίγουρα Ιταλία τέλος Ιουλίου, μπορεί και Ελλάδα, θα είμαι ΟΚ με αυτά τα λάδια ή θα δω θερμοκρασία να εκσφεντονίζεται? |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ψάχνω ένα κατατοπιστικότατο κείμενο του GeorgeP και δεν το βρίσκω....
το 20W-50 δεν νοείται ως full synthetic όπως σου είπε η μαστοράτζα εκ Σουηδίας... το site το αναφέρει ως 100% synthetic based on ester εάν αναζητήσεις τα χαρακτηριστικά σε ένα δικό τους full synthetic 10W-40 θα καταλάβεις ότι απέχουν έτη φωτός.... το ιξώδες 20w-50 επιτυγχάνεται σε ορυκτέλαιο "φρέσκο" ή ανακυκλωμένο..... δεν θυμάμαι περισσότερα από το κείμενο του Γιώργου αυτή τη στιγμή....δυστυχώς.... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
http://www.gsforum.gr/397260-post19.html τελικά τι μου προτείνεις? μιας και σε βρίσκω γνώστη σε τόσα posts σχετικά με λάδια που έχω διαβάσει εχθές και σήμερα: στην επόμενη αλλαγή 20W-50 απλό ορυκτέλαιο? Δηλαδή απ'όσα διαβάζω με το 100% synthetic που έχω τώρα θα αρχίσει μάλλον να μου καίει και θα θέλω συμπλήρωμα. ΟΚ, δεκτό. Μπορώ να συμπληρώσω με 10W-40 castrol που έχω ένα δοχείο μαζί μου? Ή γενικότερα όταν σταματήσω στο βενζινάδικο τι αγοράζω για συμπλήρωμα? ευχαριστώ προκαταβολικά! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ποτέ δεν ανακατεύουμε λάδια με διαφορετικό ιξώδες!!!!!! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Η εμπειρία μου περιλαμβάνει συγκατοίκηση με κλασσικά, με funduro, με f800, με 1150/2001, με 1200/2008 και τώρα με 1200/2010(νέος κινητήρας). Όπου προβλέπεται χρήση ΚΑΙ ορυκτελαίου 20w-50, εγώ το χρησιμοποιώ απροβλημάτιστα, η τωρινή μου μοτό έχει 40k χλμ. Καταναλώνεται δύσκολα, κοστίζει λιγότερο και το αλλάζω αυστηρά κάθε 5k χλμ. Ποτέ δεν ανακατεύουμε τα λάδια όπως σωστά επισημαίνει ο συνάδελφος. Αν θέλεις να περάσεις από το ένα στο άλλο, το κάνεις οπωσδήποτε με αλλαγή και φίλτρου και καλό στράγγισμα του προηγούμενου.... Για να συμπληρώσω τη θεωρία, όταν προσθέτουμε λάδι δεν "ανανεώνουμε" τα παλιά λάδια. Τα καινούρια "μολύνονται" σχεδόν αμέσως και αποκτούν τα χαρακτηριστικά των παλιών, απλά έχουμε τη σωστή ποσότητα.... Επειδή κάποιος είναι "Ευρωπαίος", μη Βαλκάνιος, δεν σημαίνει ότι δεν θα προσπαθήσει να σου πουλήσει το "χειρότερο" για καλύτερο γεμίζοντας το μυαλό σου με υπερβολικές κουβέντες....ειδικά εάν αντιληφθεί ότι δεν πολυγνωρίζεις.... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου.
άλλαξα και φίλτρο εχθές πέρα από λάδια. θα προσπαθήσω να βρω 20-50 ορυκτέλαιο και να του το παω εγώ όταν με το καλό έρθει η ώρα για το σερβις. Αυτό είχα και παράπονο κανένα. Τουλάχιστον δεν θα τα πληρώσω "χρυσά" 80 ευρώ. το πρόβλημα δεν είναι ότι αντιλήφτηκε ο τύπος ότι δεν είμαι γνώστης (δεν είμαι και ούτε έχω διάθεση να γίνω, γι'αυτό πάω συνεργείο και πληρώνω, αλλιώς θα άλλαζα και μόνος μου) το πρόβλημα είναι ότι οι Σουδοί πάνε με κλειστά τα μάτια και εμπιστεύονται ότι τους λένε (όχι στις μηχανές γενικά, σε όλους τους τομείς της καθημερινής ζωής). ο λόγος που ψάχτηκα με τα λάδια που έβαλε είναι καθαρά επειδή κόστισαν ακριβά. δεν συνεχίζω να τρώγομαι άλλο , να'στε καλά και πάντα όρθιοι!!!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αυτά είναι λόγω των κλιματικών συνθηκών της Ελλάδας. Οι Γερμανοί όταν φτιάχνουν μηχανές βάζουν στα manual πχ αλλαγή κάθε 5000χλμ γιατί αυτό αρκεί για την Γερμανία αλλά όχι και για μποτιλιάρισμα Αθήνας. Ρωτήστε το μαγαζί που τα αγοράζετε για καλό και για κακό. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δλδ ο χημικος ελαιοπωλης παντος ειδους λιπαντικου απεφανθη στο παραπανω συμπερασμα βασει χημικων μελετων στο υπερσυγχρονο εργαστηριο του στην Καλλιροης "η στον Πειραια? Δλδ ο κατασκευαστης του οχηματος που λεει αλλα ειναι βλακας? Οι κατασκευαστες των λαδιων ειναι ηλιθιοι και θελουν να πανε φυλακη?? Η Τογιοτα που λεει αλλαγη λαδιου καθε 15000κμ ειναι ηλιθια? Η Peugeot που λεει αλλαγη λαδιου καθε 30000κμ(!!!) ποσο ηλιθια μπορει να ειναι? Η Χοντα που στις μοτοσυκλετες συστηνει αλλαγες καθε 12000κμ απο το 1989 ειναι παντελω ηλιθια κατα τον ελαιοπωλη? Η BMW που στην αεροψυκτη GS συστηνει καθε 10,000κμ θελει το κακο του προιοντος της? Στην υδροψυκτη πιθανως τα 10,000 να εχουν γινει 12,000κμ, οι κατεχοντες θα μας που, ποσο χαζη μπορει να ειναι???? Και τελος, στην Αυστραλια των 40 βαθμων υπο σκια και στο Ντουμπαι των 46+ αλλαζουν λαδια καθε 6ωρο???????? |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]()
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
σας ευχαριστώ όλους για τις αναλυτικές απαντήσεις!!
|
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|