|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
ΕΡΩΤΗΣΗ: ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΙΝΗ ΣΤΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ
Ότι λέει ο τίτλος, τι έχετε να πείτε?
|
#2
|
|||
|
|||
Ελα ντε...
Δε το είχα σκεφτεί ποτέ... |
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ: ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΙΝΗ ΣΤΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ
Γιατι η πλειοψηφεια ως δεξειοχειρες, έχουν περισσότερη δύναμη στα δεξια άκρα και σηκώνουν ευκολοτερα και περισσότερο το δεξι ποδι, άρα βολευει η προσεγγιση της μηχανης από αριστερα...
|
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ: ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΙΝΗ ΣΤΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ
Λογικά, ίσως γιατί το τελευταίο πόδι που έχουμε κάτω πριν κατεβούμε από τη μηχανή είναι το δεξί.
Πατάμε δεξιά, βγάζουμε ή βάζουμε ταχύτητα με το αριστερό και αμέσως μετά κατεβάζουμε ή ανεβάζουμε με το ίδιο πόδι και το πλαϊνό σταντ, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουμε "πάτημα" στα πόδια. (ΥΓ. σιχαίνομαι να το ακούω "στέκα") Last edited by alpo; 24-04-2013 at 11:13. |
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ: ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΙΝΗ ΣΤΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ
κάποτε, τα μπροστινά φρένα ήταν αδύναμα, δεν υπήρχαν δίσκοι και υδραυλικές πιέσεις στα τακάκια.... ήθελε αρκετή δύναμη για να κρατήσεις, πχ σε μια ανηφόρα, τη μοτό μόνο με το μπροστινό άρα δούλευες και το ποδόφρενο για σιγουριά....πώς θα κατέβαζες το stand αν δεν ήσουν πλήρως ακινητοποιημένος ?????
εκτιμώ λοιπόν ότι είναι αριστερά ώστε να δίνει τη δυνατότητα να κρατιέσαι φρεναριστός με το πίσω φρένο όσο προσπαθείς να "παρκάρεις" τη μοτό |
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ: ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΙΝΗ ΣΤΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ
|
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ: ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΙΝΗ ΣΤΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ
Τι εχουν να πουν και οι αλλοι πο την αλλη μερια του Ατλαντικου!!!
The right answer was given. It goes back to long before motorcycles. Most all peolple mount horses from the left side. This really does not make sense either since most people are right handed. It seems that your right leg and your right arm would be much better to pull yourself up with than your weak side. But, it goes back to a time when men rode horses into battle. Most men were right handed and wore their swords on their left side. Having a long sword on the left side of your body made the left side mount necessary. It would be hard to throw the left leg over the horse with a heavy sword on your left hip. So, most everyone mounted horses from the left side. The need for the sword disappeared, but the act of mounting from the left remained. When young riders were taught, they were taught to mount from the left. This carried on to modern times and now holds true for motorcycles and bicycles as well. I thought this was interesting when I heard and wanted to share it with the rest of you. |
#8
|
|||
|
|||
Απόσπασμα:
Μούφα θεωρία... Ποιος σύγχρονος κατασκευαστής θα επέλεγε την "παράδοση" έναντι της εργονομίας; Ότι να ναι, πιστεύουν τα αμερικανάκια... |
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ: ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΙΝΗ ΣΤΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ
Μια και η πλειοψηφια των αναβατων ειναι δεξιοχειρες, η θεση μας στα αριστερα της μηχανης ειναι πιο φυσικη για τον χειρισμο της. Για αυτο και το σταντ ειναι στα αριστερα.... λεω εγω τωρα......
|
#10
|
|||
|
|||
Μου έχει μείνει συνήθεια από εδώ Κύριοι.
spitiko |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|