GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 13-06-2013, 21:17
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από PLOIGOS Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ξερω ποιο Varadero ειχες,αλλα απο αυτα που γραφεις μαλλον ΜΚ1 ειχες...Η σελα στα ΜΚ2, ΜΚ3 ειναι σαν να εχει σκαλοπατι,που χωριζει τον οδηγο απο τον συνοδηγο...

Τωρα αυτο που γραφεις με τον συνοδηγο,οτι χανεις το μπροστινο κ δεν μπορεις να οδηγησεις κ να κανεις ελιγμους δεν παιζει φιλε μου...Απλα διορθωνεις το sag της μοτοσυκλετας σου,αναλογως το φορτιο που εχεις γενικοτερα κ εισαι οκ ακομα κ με τις μαμα-αναρτησεις!Δεν συζηταω για περιπτωση που υπαρχουν After market αναρτησεις (Ohlins-bitubo κλπ).

Εχω οδηγησει πολλες φορες κ την GS κ την Adventure κ εχω μετρο συγκρισης,απλα κατι λαθος εκανες προφανως με τις ρυθμισεις της μοτοσυκλετας σου...

Έβαλα και την σέλα από το ΜΚ2, και έκανα τις αναρτήσεις - φρένα αντώτερα και από του ΜΚ3. Επίσης οδήγησα τα ΜΚ1-2-3 και είναι το ίδιο ακριβώς πράμα, το χάνεις το μπροστινό με το που φορτώνεις πίσω άτομο.. Είχα το dero για 4 χρόνια και εχω δοκιμάσει πολλά πράγματα, πίστεψέ με δεν έχει την σταθερότητα του GS, ειδικά ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ..
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 13-06-2013, 21:30
PLOIGOS Ο/Η PLOIGOS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2013
Περιοχή: Ριο
Μoto: VARADERO MK2
Μηνύματα: 415
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Έβαλα και την σέλα από το ΜΚ2, και έκανα τις αναρτήσεις - φρένα αντώτερα και από του ΜΚ3. Επίσης οδήγησα τα ΜΚ1-2-3 και είναι το ίδιο ακριβώς πράμα, το χάνεις το μπροστινό με το που φορτώνεις πίσω άτομο.. Είχα το dero για 4 χρόνια και εχω δοκιμάσει πολλά πράγματα, πίστεψέ με δεν έχει την σταθερότητα του GS, ειδικά ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ..
Δεν αντιλεγω οτι το GS ειναι πιο σταθερο κ ειδικα φορτωμενο σε σχεση με το Varadero!Αλλο πραγμα ομως αυτο κ αλλο οτι χανεις το μπροστινο,ετσι οπως το γραφεις....Τωρα τι να σου πω αν βαλεις πισω κ την...πεθερα σου (δεν μιλω σε προσωπικο επιπεδο για να μην παρεξηγηθω ε) κ γονατιζει ολο το μηχανακι,ριξε κ μια σουζιτσα κ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΕΣ για παντα!!!

Αναρτησεις στο Varadero μπορεις οντως να τις βελτιωσεις,αλλα στα φρενα δεν υπαρχει κανενας λογος να κανεις το οτιδηποτε,γιατι απλα ειναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 13-06-2013, 21:40
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Όντως τα φρένα του ήταν αλλού από τη μάνα τους ακόμα.. Αλλά από αναρτήσεις, καταμερισμό βάρους, σέλα .. τιμόνι, για touring μοτο, ήταν πολύ ..συμβιαβασμός.. Τα δε περιφεριακά ηλεκτρικά της ήταν φθηνοκατασκευές.. (Ανορθωτές, διακόπτες, κλπ.. το παπί του C90 του '80 ήταν μακρά καλύτερο..)

Να μη μιλήσουμε για καταναλωση σχεδον όσο ένα αυτοκίνητο 1600άρι παρακαλώ.. Για μετακίνηση εντός πόλης αισθανόμουν μ@λάκας να έβγαινα με αυτό.. Για το βάρος της πεθεράς επιμένω, δυσκολευόμουν αφάνταστα να στρίψω, να κατέβω πεζοδρόμια, να φρενάρω σε διαστευρώσεις, ενέπνεε γενικά ανασφάλεια και ένιωθες το βάρος της.

Το gs μυάζει βαρύ μέχρι να ξεκινήσει έστω και με ελάχιστη ταχύτητα, το καταφέρνω στα πεζοδρόμια διπλός φορτωμένος, έκανα τεστ και είναι σταθερότατο το μπροστινό χωρίς να τερματίζει ή να ακούγονται κάτι γκαπ-γκουπ- μερσεντες ένα πράμα, με λίγη βελτίωση στα φρένα της και στον κινητήρα της (τερματίζει νωρίς) νομίζω είναι ότι καλύτερο για on-off και touring μαζί..
Να μη μιλήσουμε για χώμα με το dero, είναι σα να καβαλάς ελέφαντα και να προσπαθείς να κάνεις τον ήρωα..

Last edited by JohnGS1100; 13-06-2013 at 21:42.
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πως Λειτουργεί το Διαφορικό gemara Τεχνικά θέματα διάφορα 37 06-11-2011 11:03
Πως γίνεται το στρώσιμο του αυτοκινήτου ασχέτως μοντέλου. Adrian Αυτοκίνητο 3 11-01-2010 08:14
Πως το λενε?? DERTILAS Χιούμορ 4 01-01-2010 20:22
Πως λειτουργεί το KTRC της Kawasaki!!!!!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 1 23-10-2009 21:05
Πως το λέτε το ....μόριο σας? pepax66 Ανέκδοτα 10 11-03-2009 20:14


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:32.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!