![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
τίποτα? Εχω οδηγήσει 1100 και είναι τεθωρας μπροστά στο 1200! Πούλμαν με σπορ διθέσιο.... Μην προσπαθήσεις να με πεισεις για το αντίθετο, άστο. Απλά διαφωνούμε... ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ta 1100-1200 σε φρενάρισμα δεν εχουν καμία διαφορά πλην της πιο ελαφριάς αισθησης που έχει το 1200 κατά τα άλλα το televeler πνίγει τα πάντα .. ![]() Last edited by JohnGS1100; 13-06-2013 at 21:45. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σαφώς το ΜΚ3 (για τα άλλα δεν ξέρω) έχει πιο δυνατά φρένα. Δεν ξέρω την αντοχή τους, γιατί ναι μεν το οδηγώ συχνά, αλλά δεν κατέβηκα και τον Κωλοσούρτη ![]() Θα έβαζα +1 στο Ηonda ακόμα και για τον τρόπο ενεργοποίσηής τους . +1 στο gs που βγαίνει το abs εκτός. Τα κιλά του 1100 φαίνονται παντού. Με το ξεκίνημα και συνεχώς. Σαφώς και στα φρένα. Σαν το 1200 με τη γυναίκα μου επάνω (+55 κιλα ![]() Μετρήσεις δεν έχω, αλλά αν θες τα μετράμε κάποτε. Last edited by forester; 13-06-2013 at 22:39. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Με αρέσει που κάνετε συγκρίσεις και πιάνεστε από την χρονολογική διαφορά ασφάλεια που έχει το κάθε μοντέλο, αγνοώντας ότι τα Dero ΜΚ-1-2-3 και GS-1-2-3 έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΡΕΝΑ μεταξύ τους..
![]() ![]() Θα ήταν ενδιαφέρον (ας μεταφερθεί σε άλλο νήμα αν ενοχλεί το off topic) να γίνει μία σύγκριση από την εμπειρία κατόχων και τυχόν οδηγών μεταξύ DERO και GS.. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εδώ έχουν διαφορά τα 1200 του 2004-2006 με όλα τα μεταγενέστερα. Λόγω σέρβο βεβαίως... Οι αντλίες, τα σωληνάκια κλπ, είναι πάντα ίδια? Στα varadero, η τοποθέτηση integral, δεν άλλαξε κάτι? Οι δαγκάνες είναι ίδιες? Είχαν ανέκαθεν 3πίστονες??? ![]() Στέκεσαι μόνο στη διάμετρο των δίσκων και στη μάρκα. ΟΚ , αν το δεις έτσι, όλη η Ιαπωνία φοράει nissin και tociko. Ιδια φρένα έχουν όλα τα ιαπωνικά? Τα Brembo είναι ίδια σε Ducati, BMW, KTM? |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Tα ιντεργκαλ. cbs ABS οκ αλλά σαν απόδοση σε συνολικό φρενάρισμα έχουν ακριβώς την ιδια πέδηση, αυτό λέω, και προσωπικά είτε έχει είτε όχι cbs και servo, να σου πω με ενοχλούν κ όλας, γιατί αν οδηγάς 27 χρόνια μοτό, και έχεις μάθει ένα στυλ να φρενάρεις, το μόνο που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το ABS πιστεύω.. Να μη μπερδέυουμε με φούμαρα παρακαλώ, αλλά να μιλάμε με στοιχεία. Αν κάπου κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με με νούμερα please ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εσύ τώρα μου λες ότι το 1100 και το 1200 έχουν ίδια φρένα σε αποτέλεσματικότητα, ναι? ΟΚ πάσο... Πάντως αμα συναντηθούμε κάπου, δοκιμάζουμε τα φρένα μας. Και μην εκπλαγείς.... Για τα varadero, δεν ορκίζομαι, μιας κι έχω άποψη μόνο για το τελευταίο μοντέλο. Νομίζω όμως ότι δεν είχαν 3 πίστονες δαγκάνες εξ αρχής και μάλιστα μπρος-πίσω! Επιφυλάσσομαι. Στο λέω κι άλλη μια φορά πάντως. Τα περισσότερα Ιαπωνικά και κάποια ευρωπαϊκά φοράνε Nissin. Και σε κάποια συμπίπτουν και οι διαστάσεις δίσκων κλπ. Έχουν τα ίδια φρένα? Θες νούμερα για να δεχθείς ότι ΔΕΝ είναι ίδια? Σα να μου λες ότι επειδή πήραμε το ίδιο αλεύρι, ζάχαρη, μαγια, θα φτιάξουμε την ίδια πίτα.... Last edited by forester; 13-06-2013 at 23:40. |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Πως Λειτουργεί το Διαφορικό | gemara | Τεχνικά θέματα διάφορα | 37 | 06-11-2011 11:03 |
Πως γίνεται το στρώσιμο του αυτοκινήτου ασχέτως μοντέλου. | Adrian | Αυτοκίνητο | 3 | 11-01-2010 08:14 |
Πως το λενε?? | DERTILAS | Χιούμορ | 4 | 01-01-2010 20:22 |
Πως λειτουργεί το KTRC της Kawasaki!!!!!!!!! | riko46 | Νέα μοντέλα BMW | 1 | 23-10-2009 21:05 |
Πως το λέτε το ....μόριο σας? | pepax66 | Ανέκδοτα | 10 | 11-03-2009 20:14 |