GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 13-06-2013, 21:33
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ίδιο πράμα είναι μη φανταστείς τίποτα τρελές διαφορές.. Ίδιοι διαμέτροι δίσκων, ίδια υλικά brempo, ίδια πέδηση.. αυτό διαπίστωσα με το 1200, η μόνη διαφορά είναι στον καταμερισμό του βάρους στο 1200 που το έκαναν να έχει πιο "ελαφρυά αίσθηση" αλλά στην αποτελεσματικότητα είναι απολύτως ίδια.
Μη μου πεις για Intergal και συνδυασμένη πεδηση, εννοείται ότι σε συμβατικά φρένα η ικανότητα και εμπειρία του αναβάτη λειτουργεί ακριβώς οπως το Intergal δηλ. λίγο πίσω φρενάκι και καλό χύφτωμα μπροστινού, απλά βοηθήματα είναι μέχρι να αποκτήσεις εμπειρία.
Για τα μειον --- κιλά?
τίποτα?
Εχω οδηγήσει 1100 και είναι τεθωρας μπροστά στο 1200!
Πούλμαν με σπορ διθέσιο....
Μην προσπαθήσεις να με πεισεις για το αντίθετο, άστο.
Απλά διαφωνούμε...
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 13-06-2013, 21:43
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Για τα μειον --- κιλά?
τίποτα?
Εχω οδηγήσει 1100 και είναι τεθωρας μπροστά στο 1200!
Πούλμαν με σπορ διθέσιο....
Μην προσπαθήσεις να με πεισεις για το αντίθετο, άστο.
Απλά διαφωνούμε...
Στα φρένα είδες καμία διαφορά ? Το honda προηγείται μακράν πέραν κάθε gs..
Ta 1100-1200 σε φρενάρισμα δεν εχουν καμία διαφορά πλην της πιο ελαφριάς αισθησης που έχει το 1200 κατά τα άλλα το televeler πνίγει τα πάντα ..

Last edited by JohnGS1100; 13-06-2013 at 21:45.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 13-06-2013, 22:08
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα φρένα είδες καμία διαφορά ? Το honda προηγείται μακράν πέραν κάθε gs..
Ta 1100-1200 σε φρενάρισμα δεν εχουν καμία διαφορά πλην της πιο ελαφριάς αισθησης που έχει το 1200 κατά τα άλλα το televeler πνίγει τα πάντα ..

Σαφώς το ΜΚ3 (για τα άλλα δεν ξέρω) έχει πιο δυνατά φρένα. Δεν ξέρω την αντοχή τους, γιατί ναι μεν το οδηγώ συχνά, αλλά δεν κατέβηκα και τον Κωλοσούρτη..., τον οποίο κατέβηκα με το gs και έμεινα από φρένα.
Θα έβαζα +1 στο Ηonda ακόμα και για τον τρόπο ενεργοποίσηής τους . +1 στο gs που βγαίνει το abs εκτός.

Τα κιλά του 1100 φαίνονται παντού. Με το ξεκίνημα και συνεχώς. Σαφώς και στα φρένα. Σαν το 1200 με τη γυναίκα μου επάνω (+55 κιλα ) είναι το 1100 σκέτο.
Μετρήσεις δεν έχω, αλλά αν θες τα μετράμε κάποτε.

Last edited by forester; 13-06-2013 at 22:39.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 13-06-2013, 22:14
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Σαφώς το ΜΚ3 (για τα άλλα δεν ξέρω)...
Με αρέσει που κάνετε συγκρίσεις και πιάνεστε από την χρονολογική διαφορά ασφάλεια που έχει το κάθε μοντέλο, αγνοώντας ότι τα Dero ΜΚ-1-2-3 και GS-1-2-3 έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΡΕΝΑ μεταξύ τους.. Ίδιοι διαμέτροι, ίδια εταιρία, ίδια μάρκα, ίδια υλικά τριβής.. Μάλλον μπερδεύεστε από την κατάσταση (καινούργια-παλιά) φρένα, μιλάμε για καλοσυντηρημένα φρένα άσχετα χρονολογίας..

Θα ήταν ενδιαφέρον (ας μεταφερθεί σε άλλο νήμα αν ενοχλεί το off topic) να γίνει μία σύγκριση από την εμπειρία κατόχων και τυχόν οδηγών μεταξύ DERO και GS..
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 13-06-2013, 22:59
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Με αρέσει που κάνετε συγκρίσεις και πιάνεστε από την χρονολογική διαφορά ασφάλεια που έχει το κάθε μοντέλο, αγνοώντας ότι τα Dero ΜΚ-1-2-3 και GS-1-2-3 έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΡΕΝΑ μεταξύ τους.. Ίδιοι διαμέτροι, ίδια εταιρία, ίδια μάρκα, ίδια υλικά τριβής.. Μάλλον μπερδεύεστε από την κατάσταση (καινούργια-παλιά) φρένα, μιλάμε για καλοσυντηρημένα φρένα άσχετα χρονολογίας..

Θα ήταν ενδιαφέρον (ας μεταφερθεί σε άλλο νήμα αν ενοχλεί το off topic) να γίνει μία σύγκριση από την εμπειρία κατόχων και τυχόν οδηγών μεταξύ DERO και GS..
Τώρα τι να πω?
Εδώ έχουν διαφορά τα 1200 του 2004-2006 με όλα τα μεταγενέστερα. Λόγω σέρβο βεβαίως...

Οι αντλίες, τα σωληνάκια κλπ, είναι πάντα ίδια?

Στα varadero, η τοποθέτηση integral, δεν άλλαξε κάτι?
Οι δαγκάνες είναι ίδιες? Είχαν ανέκαθεν 3πίστονες???


Στέκεσαι μόνο στη διάμετρο των δίσκων και στη μάρκα. ΟΚ , αν το δεις έτσι, όλη η Ιαπωνία φοράει nissin και tociko. Ιδια φρένα έχουν όλα τα ιαπωνικά?
Τα Brembo είναι ίδια σε Ducati, BMW, KTM?
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 13-06-2013, 23:30
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Τώρα τι να πω?
Εδώ έχουν διαφορά τα 1200 του 2004-2006 με όλα τα μεταγενέστερα. Λόγω σέρβο βεβαίως...

Οι αντλίες, τα σωληνάκια κλπ, είναι πάντα ίδια?

Στα varadero, η τοποθέτηση integral, δεν άλλαξε κάτι?
Οι δαγκάνες είναι ίδιες? Είχαν ανέκαθεν 3πίστονες???


Στέκεσαι μόνο στη διάμετρο των δίσκων και στη μάρκα. ΟΚ , αν το δεις έτσι, όλη η Ιαπωνία φοράει nissin και tociko. Ιδια φρένα έχουν όλα τα ιαπωνικά?
Τα Brembo είναι ίδια σε Ducati, BMW, KTM?
Τα dero δεν είχαν πάντοτε 3πίστονες ? Τα bmw δεν φοράνε Brembo από το 90 και μετά ? Οι διάμετροι, τακάκια δεν είναι ίδια στα ΜΚ1-2-3 και GS1-2-3 ??
Tα ιντεργκαλ. cbs ABS οκ αλλά σαν απόδοση σε συνολικό φρενάρισμα έχουν ακριβώς την ιδια πέδηση, αυτό λέω, και προσωπικά είτε έχει είτε όχι cbs και servo, να σου πω με ενοχλούν κ όλας, γιατί αν οδηγάς 27 χρόνια μοτό, και έχεις μάθει ένα στυλ να φρενάρεις, το μόνο που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το ABS πιστεύω..
Να μη μπερδέυουμε με φούμαρα παρακαλώ, αλλά να μιλάμε με στοιχεία.
Αν κάπου κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με με νούμερα please
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 13-06-2013, 23:37
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα dero δεν είχαν πάντοτε 3πίστονες ? Τα bmw δεν φοράνε Brembo από το 90 και μετά ? Οι διάμετροι, τακάκια δεν είναι ίδια στα ΜΚ1-2-3 και GS1-2-3 ??
Tα ιντεργκαλ. cbs ABS οκ αλλά σαν απόδοση σε συνολικό φρενάρισμα έχουν ακριβώς την ιδια πέδηση, αυτό λέω, και προσωπικά είτε έχει είτε όχι cbs και servo, να σου πω με ενοχλούν κ όλας, γιατί αν οδηγάς 27 χρόνια μοτό, και έχεις μάθει ένα στυλ να φρενάρεις, το μόνο που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το ABS πιστεύω..
Να μη μπερδέυουμε με φούμαρα παρακαλώ, αλλά να μιλάμε με στοιχεία.
Αν κάπου κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με με νούμερα please

Εσύ τώρα μου λες ότι το 1100 και το 1200 έχουν ίδια φρένα σε αποτέλεσματικότητα, ναι?
ΟΚ πάσο...
Πάντως αμα συναντηθούμε κάπου, δοκιμάζουμε τα φρένα μας. Και μην εκπλαγείς....

Για τα varadero, δεν ορκίζομαι, μιας κι έχω άποψη μόνο για το τελευταίο μοντέλο. Νομίζω όμως ότι δεν είχαν 3 πίστονες δαγκάνες εξ αρχής και μάλιστα μπρος-πίσω! Επιφυλάσσομαι.






Στο λέω κι άλλη μια φορά πάντως. Τα περισσότερα Ιαπωνικά και κάποια ευρωπαϊκά φοράνε Nissin. Και σε κάποια συμπίπτουν και οι διαστάσεις δίσκων κλπ. Έχουν τα ίδια φρένα? Θες νούμερα για να δεχθείς ότι ΔΕΝ είναι ίδια?
Σα να μου λες ότι επειδή πήραμε το ίδιο αλεύρι, ζάχαρη, μαγια, θα φτιάξουμε την ίδια πίτα....

Last edited by forester; 13-06-2013 at 23:40.
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πως Λειτουργεί το Διαφορικό gemara Τεχνικά θέματα διάφορα 37 06-11-2011 11:03
Πως γίνεται το στρώσιμο του αυτοκινήτου ασχέτως μοντέλου. Adrian Αυτοκίνητο 3 11-01-2010 08:14
Πως το λενε?? DERTILAS Χιούμορ 4 01-01-2010 20:22
Πως λειτουργεί το KTRC της Kawasaki!!!!!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 1 23-10-2009 21:05
Πως το λέτε το ....μόριο σας? pepax66 Ανέκδοτα 10 11-03-2009 20:14


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:53.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!