![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
''Βαση εκκεντροφορου'' σημαινει το κουζινετο που εδραζεται ο εκεντροφορος. ''Ρitting'' σημαινει ''εντυπωμα, ευλοιγιαση...'' στα ελληνικα και ψωριαση/ψωροφαγωμα στα νεα Ελληνικα της μηχανικης. Οι επισυναπτομενες φωτο για να καταλαβεις/-ετε τι ακριβως ειναι αυτο. ''Ρitting'' μπορει να εμφανιστει ειτε στην επιφανεια του κοκορακιου και στο αμυγδαλο του εκκεντροφορου (οταν συμβει το ενα θα συμβει απαραιτητα και το αλλο) ειτε εσωτερικα στο σημειο εδρασης και περιστροφης του εκκεντροφορου ¨η του κοκορακιου δλδλ στο κουζινετο. Το τελευταιο συμβαινει και αυτονομα........ Το κυριο συμπτωμα του ειναι ακουστικο........κροταλιζει οταν ειναι ζεστος ο κινητρας. το ιδιο ακουστικο συμπτωμα εχουν και οι διογκωμενοι οδηγοι βαλβιδων (οι σωληνες μεσα στους οποιους παλιδρομουν τα στελεχη/μισχοι των βαλβιδων) αλλα σε αυτην την περιπτωση το κροταλισμα ακουγεται με την πρωτη μιζια ζεστο/κρυο δεν εχει σημασια. Το φαινομενο του ''pitting'' ειναι μια συνηθισμενη βλαβη η οποια οφειλεται αποκλειστικα και μονον σε ελλειπη λιπανση λογω:
Υ.Γ. δεν παιζει ρολο το ''κακο το λαδι'' διοτι δεν υπαρχουνν κακα λαδια, αρκει να τηρουμε τις προδιαγραφες του κατασκευαστη της μοτοσυκλετας αλλα και τυο λαδιου του ιδιου. Last edited by GeorgeP; 01-07-2013 at 12:40. |
Tags |
κοκοράκια, εκκεντροφόρος |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|