![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
κάθησα και το ξαναδιάβασα
πιο ψύχραιμα για τα μπουζί έκανα λάθος, πήρε τετράδα, πολλά μέν, αλλά μέσα στα πλαισια του λογικού έκανα λάθος στο πρώτο γρήγορο διάβασμά μου σχετικά με τα χιλιόμετρα , γιατί αυτός μιλάει για μίλια, δηλ 1ml=1.6km το αν στράβωσαν οι δισκόπλακές του δεν είναι θέμα της Bmw, έχει να κάνει με την χρήση, δύο ζευγάρια μπροστινές δισκόπλακες δεν τρώγονται στα 24 και στα 32kkm, στραβώνουν, όπως λέει και ο ίδιος, wraped, αλλά έχω την γνώμη πως έχει να κάνει με την χρήση από την άλλη, το θέμα του συμπλέκτη, τα απανταχού τσιμουχάκια που ήταν ανεπαρκή, το ταχυμετρο, τα καθε λογής ηλεκτρολογικά προβλήματα, τα της τρόμπας βενζίνης, όλα αυτά είναι εντελώς απαράδεκτα κιβώτιο στα 160kkm; εμένα ήταν στα 100kkm. εδω πολλά μπορούν να ειπωθούν, για χρήση και για φθορά υλικών. δεν ξέρω αλήθεια τι αν υποστηρίξω αναθεωρώ, δεν είναι ο τύπος γελοίος, εγώ ήμουν απρόσεχτος και βιάστηκα να μιλήσω |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Μπράβο ρε παιδιά τεράστιος ο τύπος αλλά:
Έκανε 180.582,4 χλμ στους χειρότερους και στους καλύτερους δρόμους της Γης και παράλληλα έκανε εντουράδα σε βουνά, λαγκάδια, οροπέδια. Ενώ έκανε όλα αυτά έφαγε και πέντε (05) τούμπες. Για να τα κάνει αυτά και τα βγάλει στο internet και να αυτοδιαφημιστεί πήρε ένα R1200GS του 2004 καινούργιο και του φύγανε και 80% της αξίας της μηχανής επιπλέον δηλαδή $18.610 + $15.000= $33.610 (€27.522) ωραία που είναι το πρόβλημα? Πήρε την πιο ακριβή μηχανή της κατηγορίας γύρισε όλο τον κόσμο έκανε τα πάντα την έσπασε και πέντε φορές και πλήρωσε για την συντήρηση τα αναλώσιμα και τις επισκευές της €12.295 κάι λοιπόν? Ας έπαιρνε παπί ή Varadero ή XLS 175 να τα κάνει αυτά που έκανε να του ερχόταν φτηνότερα το πρόβλημα δεν βλέπω που είναι. Άσε που δεν τα πλήρωσε όλα γιατί όπως λέει "αρκετά" κάλυψε και η εγγύηση και μάλλον και την μηχανή δεν πλήρωσε αλλά δεν είδα κάπου να το διευκρινίζει αλλά άστο και αυτό. Το ότι γυρνούσε τον κόσμο με μία BMW R1200GS για 180.000χλμ, και τώρα 4 χρόνια μετά ακόμα έχει blog αυτό πόσο κάνει? ![]() ![]() Ποιοί από τους ταξιδευτές εδώ μπορούν να μου πουν πόσα δίνουν για κάθε ταξίδι για τα service και τα αναλώσιμα (αν θυμούντε τι δώσανε) και τα bloggάρανε κάπου μετα? Last edited by pepax66; 13-11-2009 at 13:08. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
όσην ωρα έγραφες το δικό σου, εγώ ξαναδιάβαζα τον τύπο
άλλαξε τις ρόδες στα 4000m και έβαλε ακτινωτές με νέες δισκόπλακες και ξαναάλλαξε στα 19000m και στα 40000m, άρα 24kkm και 32kkm, που όντως όπως γράφεις σωστά σε νερό στραβώνουν, στρεβλώνουν Front brake pads (2 sets) #34117671780 $158.50 Front brake disc (2) #34117676550 $370.00 Rear brake pads (1 set)(spares) #34212335465 $61.00 Oil filter $22.34 Washer $0.78 Air filter $30.54 Alternator belt 4PK592 $38.34 Rear brake disk $573.25 External seal $37.94* Internal seal $4.28 1 ea. Oil filter #11427673541 $25.70 4 ea. Spark plugs #12127677560 $86.67! 1 L Castrol 20W50 engine oil $4.00 εδώ τα είδα φίλε γιώργη αν κοιτάξεις στα 65.000m, θα δεις στη φωτό οτι δεν έχει πίσω μαργαρίτα για να δικαιολογηθεί μια τιμή δισκόπλακας του ύψους των 570$, εκτός και αν κάνω τόσο λάθος για τα μπουζί τον ξύρισαν εκτός και αν ήταν ιριδίου, αλλά και πάλι τον ξύρισαν κάποια όντως τα προσπέρασα |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
ρε μπαγασα θα σου δωσω ξυλιες στον κ......ο οταν σε δώ!!!!!!
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
H Χιλή είναι χώρα με πραγματικές αξίες?
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
μαρτης μου ο Θεός ωρες-ωρες θυμωνω τοσο πολυ με τα γραφομενα συναδέλφων που θελω να τους ''πνιξω'' ![]() ![]() ![]() ![]() Το στραβωμα της δισκόπλακας δεν εχει να κανει με την χρηση αλα με τις συνθηκες χρησης!! Υπαρχουν δισκοπλακες με 150,000κμ οι οποιες ειναι ισιες και υπαρχουν και άλλες με 1000κμ που εχουν στραβωσει!! Οχι φθαρεί αλλα ''στραβωσει''!!! Και όπως σου ειπα αρκει ενα φρεναρισμα παρατεταμενο (οχι μονον γερό αλλα ενα απλα παρατεταμενο) και μια λακουβα με νερο για να γινει το στραβωμα!! Η αποτομη μεταβολη της θερμοκρασιας το κανει αυτο!! Δεν ειναι απαραιτητο και ντε και καλα οτι θα γινει αλλα συμβαινει!!! Συμβαινει κυρίως οταν τα μορια του χυτοσιδερενιου κομματιου της δισκόπλακας δεν αποκτουν καταλληλη συνοχη με αποτέλεσμα στην αποτομη μεταβολη να διογκωνονται ¨η να συρικνωνονται κι επειδη εχου μεγάλη αποσταση μεταξυ τους να στραβωνει η δισκόπλακα!!! Αυτο μου συνεβηκε κι εμενα το '95 οταν μεσα στα χωματα με το αφρικα στα Γερανια σε μια παρατεταμενη κατηφόρα το δαχτυλο ηταν πανω στην μανετα φρεναροντας σταδιακα αλλα παρατεταμενα, στο τέλος της κατηφόρας ηταν μια λασπολακουβα όπου μπηκα μεσα και βγηκα απλα με μια στραβωμενη δισκοπλακα!!Τοσο απλα!!! |
![]() |
Tags |
r1200gs service |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα.. | hercu | Τεχνικά θέματα διάφορα | 66 | 07-01-2010 13:59 |