![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() Απόσπασμα:
![]() Θοδωρή, αν ξέρεις κάτι παραπάνω, ρίξε φως. Δεν έχω τη μηχανή μαζί για να τσεκάρω επιτόπου βέβαια, ούτε και το εγχειρίδιο της "μαμάς". , Last edited by Fuji; 14-11-2013 at 10:45. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Νικόλα, υπάρχουν 2 μεταγγιστές βενζίνης - μικρός κ μεγάλος ...
Ο "μικρός" είναι με λεπτό σωληνάκι, έχει 8€ κ κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου ... Κάνεις μια αναρρόφηση με τη φούσκα κ απλά περιμένεις 3,4 λεπτά μέχρι ν' αδειάσει όλο το τεπόζιτο ... Απόσπασμα:
Θα πρότεινα, μιας κ δεν θα ξαναχρησιμοποιήσεις την ίδια βενζίνη, να κούναγες τη μηχανή λίγο έντονα πριν την αναρρόφηση, για να ρουφήξεις κ τα κάποια σκουπιδάκια που θα υπάρχουν στον πάτο και που άμα την γύρεις, θα έρθουν στο πλάι, απ' όπου κ θα "τραβάει" το σωληνάκι ... ![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ζημιά δεν κάνεις, απλά οι κινήσεις πρέπει να είναι απαλές. Αλλιώς βγάζεις το ντεπόζιτο. Ρουμπινέτο φυσικά δεν έχεις, όπως δεν έχει κανείς μας! Τα ρουμπινέτα είναι εξαφανισμένα από όλες τις σύγχρονες μοτό, η BMW τα έχει εξαφανίσει εδώ και 20+ χρόνια! Αφού ως γνωστόν η μαμά είναι ...20 χρόνια μπροστά !!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|