GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Φροντίδα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 15-11-2013, 19:30
Fuji Ο/Η Fuji βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Βόλος - Σκόπελος
Μoto: BMW F650GS/DAKAR
Μηνύματα: 2,856
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή βενζίνης στο ρεζερβουάρ, μετά από ακινησία.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivam Εμφάνιση μηνυμάτων
Σου είχα δώσει πριν 2 χρόνια και το repair manual της ΒΜW και το βιβλίο της ΗΑΥΝΕS.
Ρίξε τους μια ματιά.
Ναι Νικόλα, τα έχω φυλαγμένα ως κόρη οφθαλμού. Σκέφθηκα κι εγώ να ανατρέξω όταν με το καλό επιστρέψω Βόλο.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
εεεεεεε....έτσι χάνεται η μαγεία της κατ' οίκον παρέμβασης......!!!
η διαδικασία θέλει φραπέ, βρώμικα χέρια, γαμwσταυρίδια, κατσαβίδια, πιτσιρίκια να φωνάζουν γύρω γύρω και βίδες που πάντα περισσεύουν....
Σωστόςςς!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Apirathos Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάρε από φαρμακείο μια μεγάλη σύριγγα των 100ml, κι ένα σωληνάκι για ορό με ακροφύσιο, ένωσέ τα και τράβα μέχρι να το αδειάσεις. Μετά, χύσε στο ντεπόζιτο 50 ml καθαρό άνυδρο ασετόν που θα πάρεις από ένα χρωματοπωλείο και φούλαρε με φρέσκια βενζίνη. Καθάρισες! Υπάρχει πάντως και ειδικό εργαλείο για "μετάγγιση", το πουλάν στα βενζινάδικα. Όπως σωστά αναφέρθηκε νωρίτερα, εμείς έχουμε αντλία και το δοχείο είναι ήδη χαμηλά οπότε, δεν παίζει ρομπινέτο...
Γιάννη, με το ασετόν στη βενζίνη, τι πετυχαίνεις;
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 15-11-2013, 19:49
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή βενζίνης στο ρεζερβουάρ, μετά από ακινησία.

Να ήμουν κοντά να ερχόμουνα να την πάρω...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 15-11-2013, 21:05
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή βενζίνης στο ρεζερβουάρ, μετά από ακινησία.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fuji Εμφάνιση μηνυμάτων

Γιάννη, με το ασετόν στη βενζίνη, τι πετυχαίνεις;

δες εδώ Νίκο!

http://www.gsforum.gr/f25/%CE%92%CE%...C%CE%BD-43530/
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 16-11-2013, 13:43
Apirathos Ο/Η Apirathos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: ΒΜW f650gs '01
Μηνύματα: 301
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή βενζίνης στο ρεζερβουάρ, μετά από ακινησία.

Γιάννη, με το ασετόν στη βενζίνη, τι πετυχαίνεις;[/QUOTE]

Λοιπόν, νομίζω πως γίνεται όντως πολύ κακό για το τίποτα, δεν είναι σοβαρό πρόβλημα ο ένας χρόνος ακινησίας: Σκαραβαίος, πήρε μπρός μετά από ...τρία χρόνια!!! Βέβαια, μετά από δυό λεπτά, έσβησε καθώς ρούφηξε λάσπη.

Το ασετόν τώρα, "παντρεύει" το νερό με το καύσιμο και καίει σταδιακά το μίγμα, καθαρίζοντας το ντεπόζιτο. Κάνει ότι και το Fuel line cleaner της Protec αλλά κοστίζει πολύυυυυυ λιγότερο. Η αναλογία που συνίσταται είναι 3ml / lt. Δες κι εδώ: http://www.gsforum.gr/f25/Βενζίνη-και-ασετόν-43530/ με τραγουδιστό τρόπο!!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 16-11-2013, 14:05
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή βενζίνης στο ρεζερβουάρ, μετά από ακινησία.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων

Παιδιά πολύ σωστή η θεωρία... άνεργος μηχανολόγος είμαι και εγώ.

Από προσωπική εμπειρία όμως, μετά από διετή ακινησία σε βάρκα, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, έβαλα μπροστά και πήρε και σχεδόν άμεσα. Το καύσιμο βέβαια βενζίνη.

Δεν μπορούσα να την αδειάσω, ήταν 800 λίτρα.

Στην αρχή την πήγαινα διστακτικά και μετά μισή ώρα τα έχωσα.

Μια χαρά. Ούτε μειωμένη απόδοση δεν διέκρινα.

Βάσει προσωπικής εμπειρίας έγραψα.
Δεν είναι μόνο θεωρία, πολλοί έχουν πάρει τον κινητήρα στο χέρι και ακόμα περισσότεροι έχουν πάθει φθορές που εξελίχθησαν σε βλάβες αργότερα και μη γνωρίζοντας μιλάνε για …<<αστοχία υλικού>> …<<ανακυκλωμένα μέταλλα>> κ.α.

Το εάν λειτούργησε (ή γενικότερα μπορεί να λειτουργήσει) ο κινητήρας του σκάφους σου ή του σκαραβαίου του φίλου ή το δικό μου R 51 με βενζίνη μειωμένων οκτανίων είναι άλλο θέμα.

Εσύ, ως πρώην χρηματιστής, πρώην εργολάβος και τώρα ως άνεργος μηχανολόγος θα έπρεπε να το γνωρίζεις ….



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Apirathos Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιάννη, με το ασετόν στη βενζίνη, τι πετυχαίνεις;
Λοιπόν, νομίζω πως γίνεται όντως πολύ κακό για το τίποτα, δεν είναι σοβαρό πρόβλημα ο ένας χρόνος ακινησίας: Σκαραβαίος, πήρε μπρός μετά από ...τρία χρόνια!!! Βέβαια, μετά από δυό λεπτά, έσβησε καθώς ρούφηξε λάσπη.
Για τον σκαραβαίο ...και φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα ...και 10 ετών βενζίνη...

Το ασετόν τώρα, "παντρεύει" το νερό με το καύσιμο και καίει σταδιακά το μίγμα, καθαρίζοντας το ντεπόζιτο. Κάνει ότι και το Fuel line cleaner της Protec αλλά κοστίζει πολύυυυυυ λιγότερο. Η αναλογία που συνίσταται είναι 3ml / lt. Δες κι εδώ: http://www.gsforum.gr/f25/Βενζίνη-και-ασετόν-43530/ με τραγουδιστό τρόπο!!
Το θέμα δεν είναι να ...κάψεις το νερό !!![/QUOTE]
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 17-11-2013, 00:53
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή βενζίνης στο ρεζερβουάρ, μετά από ακινησία.

[QUOTE=TEOSS;974013]Δεν είναι μόνο θε......................................ύργησε (ή γενικότερα μπορεί να λειτουργήσει) ο κινητήρας του σκάφους σου ή του σκαραβαίου του φίλου ή το δικό μου R 51 με βενζίνη μειωμένων οκτανίων είναι άλλο θέμα.

Εσύ, ως πρώην χρηματιστής, πρώην εργολάβος και τώρα ως άνεργος μηχανολόγος θα έπρεπε να το γνωρίζεις ….


.................................................

Μα γιατί είναι άλλο θέμα, ενώ όπως παραδέχεσαι λειτουργεί σε άλλους παρόμοιους κινητήρες?

Και ειδικότερα στον δικό σου…
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 17-11-2013, 01:10
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή βενζίνης στο ρεζερβουάρ, μετά από ακινησία.

[quote=ckk;974156]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν είναι μόνο θε......................................ύργησε (ή γενικότερα μπορεί να λειτουργήσει) ο κινητήρας του σκάφους σου ή του σκαραβαίου του φίλου ή το δικό μου R 51 με βενζίνη μειωμένων οκτανίων είναι άλλο θέμα.

Εσύ, ως πρώην χρηματιστής, πρώην εργολάβος και τώρα ως άνεργος μηχανολόγος θα έπρεπε να το γνωρίζεις ….
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων

.................................................

Μα γιατί είναι άλλο θέμα, ενώ όπως παραδέχεσαι λειτουργεί σε άλλους παρόμοιους κινητήρες?

Και ειδικότερα στον δικό σου…
παρόμοιους... για ξεσκόνισε τα βιβλία μηχανολογίας σου...γιατί το μόνο <<παρόμοιο>> είναι η ονομασία ... ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ !!!
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:37.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!