![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel1.html http://micapeak.com/bmw/gs/gs_1150.htm Για όσα αναφέρεις : << ασφάλεια ,η αντοχή , ζημιές , και η οδηγικη συμπεριφορά>>, έχουν σχεδόν ίδια χαρακτηριστικά, με ελαφρά υπεροχή του 1150. Η οδική συμπεριφορά και η αντοχή (μηχανικά μέρη) είναι … καρμπόν!!! ...αλλά και οι επιδόσεις είναι ίδιες. Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι η μοτό να είναι προσεγμένη ασχέτως χιλιομέτρων στο κοντέρ. ![]() Δηλαδή σου προτείνω να κάνεις έναν κατάλογο από αγγελίες και με 1100 και με 1150(με τιμές γύρω στα χρήματα που διαθέτεις) και να πάρεις όποια είναι σε καλύτερη κατάσταση.! ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Έχω το 1200 αλλά νομίζω ότι πολύ άνετα θα μπορούσα να καβαλάω το 1100 ή το 1150.
Μάλλον σε τέτοιου είδους μηχανές πρώτα μπαίνει το συναίσθημα και μετά τα νούμερα .. ![]() Βέβαια είναι εντελώς υποκειμενικό το αισθητικό κομμάτι Όταν μετά 3 μήνες από την απόκτηση της 1200 έμαθα για φίλο ότι πουλάει το 1150 του (ποίημα η μηχανή) χτυπούσα το κεφάλι μου ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Σίγουρα το 1150 είναι νεότερο, και δουλεύει περισσότερο ήρεμα. Και οικονομικότερο. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Στο θέμα οικονομίας η διαφορά (εάν υπάρχει) είναι ουσιαστικά μη αξιόπιστα μετρήσημη, δηλαδή της τάξης του 0,1l/100km μικτής χρήσης. Ακόμα και η διαφορά από το 1100 στο 1200 είναι πολύ μικρή, στα 0,3l/100km. Να σημειώσω ότι τα νούμερα στις σχέσεις του κιβωτίου του 1150 που αναγράφονται στην ιστιοσελίδα The BMW R GS motorcycles - The BMW R1150GS είναι λάθος !!! οι πραγματικές τιμές είναι 1η=3,86:1 - 2α=3,02:1 - 3η=2,39:1 - 4η=1,96:1 - 5η=1,70:1 - 6η=1,51:1 ...αλλά με το διαφορικό στο 2,82 έχουμε συνολικά 1η=10,88:1 - 2α=8,51:1 - 3η=6,73:1 - 4η=5,52:1 - 5η=4,79:1 - 6η=4,25:1 . Τα αντίστοιχα νούμερα στο 1100 είναι 1η=12,48:1 - 2α=8,73:1 - 3η=6,39:1 - 4η=5,22:1 - 5η=4,35:1 Όσο για off road και ξεκινημα σε δυσκολες συνθήκες (ανηφόρα, φορτωμένο, κ.α)..στο 1150adv διορθώνεται η πρώτη όπου έχει 4,48:1και συνολικά 12,63 ...δηλαδή πολύ κοντά στο 12,48 του 1100!!! Αυτά ... ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η διαφορά στο καύσιμο, ναι είναι μικρή, αλλά υπάρχει. Αυτό είχα καταλάβει. Φυσικά παίζει ρόλο και πως το πας και τι συνθήκες υπάρχουν π.χ. πολύς αέρας. Αλλά σε πορεία, εθνική, η 6η έκανε το 1150 οικονομικό. Όχι φυσικά 4λιτρ/100 διαφορά, αλλά μια μικρή διαφορά ίσως και όσο γρ'αφεις. |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|