![]() |
|
|||||||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#31
|
|||
|
|||
|
Το Σάββατο (14/12) έβαλα το νέο τσιπάκι <<made by John !!!>>.
![]() Μετά από εξαντλητικές δοκιμές μιας βδομάδας τα αποτελέσματα ήταν …εντυπωσιακά !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Πλέον η μηχανή έχει δύναμη από το ρελαντί και όχι από τις 3.000-3.300 σαλ που είχε εργοστασιακά. ![]() Τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, οι επιταχύνσεις έχουν βελτιωθεί. Η κατανάλωση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, δηλαδή δεν είδα μετρήσιμη διαφορά. ![]() Για να γίνει καλύτερα αντιληπτό το μέγεθος της διαφοράς των επιδόσεων, να πω ότι το μόνο πρόβλημα που εντόπισα αφορά φθορές στα …ρουλεμάν και τα σινεπλόκ του τιμονιού, όπου φάνηκαν οι επιπτώσεις του χρόνου!!! Φθορές που ήταν κρυμμένες όσο η μοτό επιτάχυνε <<εργοστασιακά>>!!! Η μοτό είναι κατασκευής 2/98 και έχει μόνο 169.000χιλ στο κοντεράκι της. ![]() Έχοντας παλαιότερα τσιπαρισμένο από Γερμανία 1100GS, μπορώ να πω ότι η δουλειά του Γιάννη είναι άψογη. ![]() Γιάννη απλά… ευχαριστώ !!!
|
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|