![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]() ![]() Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας. Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας. ![]() Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του. Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 € καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο! Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια! Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως… απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ». Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας |
#2
|
|||
|
|||
![]()
. . . Για τους παλιόδρομους και τα παλιοτούνελ που έχουν οι Ελβετοί και πάλι πολλά πληρώνουν
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Αν και ειμαι κατα των διοδιων, ηθελα να ηξερα πως γινεται να συγκρινουμε αυτες τις δυο χωρες.
Δηλαδη η Ελλαδα ειναι το ιδιο με την Ελβετια και οτι εχουν εκει πρεπει να το εχουμε και εμεις εδω; Η οικονομικη κατασταση της Ελβετιας ειναι αιωνες πιο μπροστα και πιο καλη απο την χωρα μας. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ερχεσαι δευτερος και καταιδρωμενος ![]() εδω http://www.gsforum.gr/Διάφορα-γενικά-37/Διόδια-Η-μεγάλη-κλοπή-14060/ ο πρωτεργατης του θεματος........... μαζι φυσικα με τις αντιρρησεις μου!!!!!! ![]() Σημ. αυτο το 1344 πως βγαινει? διοτι εμενα τον χρονο μου στοιχιζουν τα διοδια 35ε!!! Πιο φτηνα και απο την ελβετια!!!! ![]() Οσο για τον Κατερινιωτη, οπως και ο ιταλος, να μην χρησιμοποιει την εθνικη για να πηγαινει στην δουλεια του στην Θεσσαλονικη αλλα τους επαρχιακους δρομους.......οπως κανει και ο Ιταλος!!!! Δηλαδη αυτο Katerini, Greece to Thessalonika, Greece - Google Maps εναντι αυτου Katerini, Greece to Thessalonika, Greece - Google Maps 30κμ Χ 2 ειναι η διαφορα των οποιων η καταναλωση βενζινης δεν φτανει τα 1344ε τον χρονο!!!!! ![]() τελος, το να ζητανε ΜΕΙΩΣΗ του αντιτιμου το καταλαβαινω και ειναι θεμιτο και δικαιο αλλα αυτοι ζητανε ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των διοδιων το οποιο μονον ως αστειο μπορει να εκλιφθεί!!!! Last edited by GeorgeP; 01-10-2010 at 21:50. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Πρώτα από όλα είναι αδύνατο για κάποιον να παρακολουθεί όλα τα ποστ που ανεβαίνουν στο φόρουμ, αν και όπως έχω πει επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως.
Εγω επιμένω ότι με τα λεφτά που έχουν πέσει στην χώρα από πακέτα Ντελόρ, μέχρι κοινότικα πλαίσια στήριξης, και με τους φόρους που πληρώνουμε -μόνο οι έμμεσοι- θα έφταναν να είμαστε Ελβετία. Και για να σε προλάβω θα ξαναγράψω ότι τα πολλά λεφτά τα έφαγαν οι πολιτικοί μαζί με τους "διαπλέκομενους" τους ίδιους που σήμερα αναλαμβάνουν να φτιάξουν τους αυτοκινητοδρόμους ζητώντας μας να τους ξαναπληρώσουμε. Όλοι οι υπόλοιποι απλά βγάζαμε χαρτζηλίκι.... Κάνε ένα υπολογισμό πήγαινε-έλα Αθήνα-Θεσσαλονίκη Διόδια & Φόροι από την καταναλωθείσα βενζίνη να δεις πόσα βγάζει από εμάς αυτό το κολοκράτος και δεν μας δίνει τίποτα. Μας ζητά να πληρώνουμε και για την υγεία μας, και για την παιδεία μας, και για ότι τέλος πάντων θα έπρεπε να μας προσφέρει μέσα από τους φόρους που παίρνει, γιατί έπερνε και παίρνει φόρους απλά δεν τα διαχειρίζεται σωστά..... Τέλος έτσι όπως το γράφεις αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι οι καλοί δρόμοι είναι για όσους έχουν λεφτά, οι άλλοι να πάνε από τον επαρχιακό να σκοτωθούνε ; Θα τα πούμε στο Ξυλόκαστρο...... ![]() Last edited by frits; 01-10-2010 at 22:57. |
#7
|
|||||
|
|||||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
οι επαρχιακοι δρομοι Σταυρο μου ΔΕΝ σκοτωνουνε απο μονοι τους, θελει και βοηθεια μεγαλη απο εμας!!! Εξάλλου Σταυρο το 90% των ετησιων θανατων απο ατυχηματα συμβαινει ΜΕΣΑ στις πόλεις και οχι στο επαρχιακο δικτυο!!!!! Οι Γαλλικες autoroute Σταυρο μου ειναι αδειες απο αυτοκινητα και οι επαρχιακοι δρομοι γεματοι απο αυτα!! Στην Γερμανια ο καθε κατοικος που ζει εκτος πολης, και 100-150κμ μακρια απο την εργασια του, παει 10-20κμ με το αυτοκινητο του στην πλησιεστερη σταση που τον βολευει, η οποια μπορει να ειναι και 5 κμ αλλα μπορει να ειναι και 25κμ, αφηνει το αυτοκινητο του εκει και μετα παιρνει το εκει ΚΤΕΛ και παει στην Θεσσαλονικη του και στην δουλεια του!!! οι Κατερινιωτες που το λεωφορειο ΚΤΕΛ ειναι απο 50μ μεχρι και ενα κμ απο τα σπιτια τους κι εχει δρομολογια για Θεσσαλονικη ανα μισαωρο-μια ωρα γιατι επιμενουν στο αυτοκινητο τους???? Επειδη αντι της μιας θα κανουν 1,5 ωρα? και ο Γερμανος το ιδιο κανει!!!!! αν θα τα πουμε λεει....................... ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Πρωτοχρονιά στην Ελβετία! | Arkas | Εξορμήσεις χωρίς μοτό | 58 | 05-01-2010 18:57 |
Δημόσιες τουαλέτες στην Ελβετία..... | kostasvar | Κόσμος | 18 | 29-10-2009 10:35 |
Διόδια Σχηματαρίου | essel | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 15 | 22-10-2009 08:12 |
Διόδια τιμές !!!!!!!!!!!!!!!! | riko46 | Χρήσιμα | 17 | 10-08-2009 01:36 |